BLOG
Welkom op de blogpagina van Ik help jou online. Hier vind je altijd actuele tips over hoe je meer klanten en omzet uit je website haalt.
Wanneer opent iemand wel of niet jouw mails? Het geheim van een goede onderwerpregel
Zeg eens eerlijk: als er in jouw (waarschijnlijk overvolle) mailbox een mail binnenkomt met als onderwerpregel: ‘nieuwsbrief september’, sta jij dan te springen om dat bericht te openen? Waarschijnlijk niet. Je kunt nog zulke goede e-mails versturen, als de...
Een gastblog schrijven voor een andere website: waarom zou je dat doen?
Blog je graag? En zou je graag willen dat meer mogelijke klanten jouw website weten te vinden? Dan is het een aanrader om niet alleen voor je eigen website te bloggen, maar ook eens een gastblog te schrijven voor een andere website en/of ondernemer. Waarom? Dat vertel...
De invloed van webdesign op de leesbaarheid van je blogs: tips van een websitebouwer
Stel je eens voor: je bent een ontdekkingsreiziger in de jungle van het internet, zoekend naar die ene schat aan informatie. Je stuit op een blog die precies lijkt te bieden wat je zoekt. Maar wacht even... De letters zijn zo klein dat je ze bijna niet kunt lezen, en...
Je websiteteksten aanpassen: hoe (vaak) doe je dat?
Je website groeit met jou als ondernemer mee. Ga je nieuwe dingen doen, ontdek je nieuwe dingen om je website hoger in Google te krijgen of wil je nog meer jezelf in je website stoppen? Dan is het logisch dat je jouw websiteteksten gaat aanpassen. Maar is dat ook slim...
Mijn 5 favoriete plug-ins die ik op mijn WordPress-website gebruik
‘Welke plug-in gebruik jij voor…?’ Dit is een vraag die ik regelmatig krijg als ik in gesprek ben met klanten en mensen die mij en mijn bedrijf volgen. In dit artikel deel ik vijf plug-ins met je die geïnstalleerd zijn op mijn in WordPress gebouwde website. ...
Haal meer uit je website met kassakoopjes en order bumps
Natuurlijk wil je niet alleen dat je websitebezoekers interesse krijgen in jouw aanbod, maar je wilt ook dat ze daadwerkelijk iets bij je kopen, omdat je hen met je betaalde aanbod nu eenmaal het allerbeste kunt helpen. Een goed werkende manier om je websitebezoekers...
Een uitklapmenu maken op je website: wat vindt Google daarvan?
Het is belangrijk dat je website gebruiksvriendelijk is – en een duidelijke navigatie helpt daarbij. Eén van de opties die je op je website hebt is het maken van het zogenaamde uitklapmenu, in het Engels ook wel drop-down menu genoemd. In dit artikel ga ik in op de...
5 cijfers die laten zien hoe goed jouw e-mailmarketing voor je werkt
Als je aan marketing doet, dan wil je natuurlijk ook dat het je resultaat oplevert. Zo ook met e-mailmarketing. Natuurlijk kun je het resultaat afmeten aan het aantal klanten dat uit je e-mails voortkomt, maar er zijn nog meer cijfers om in de gaten te houden. In dit...
Pop-ups gebruiken op je website: bloedirritant of supereffectief voor je conversie?
“Jouw websitebezoeker vindt pop-ups lang niet zo irritant als jij ze vindt.” Deze zin las ik afgelopen weekend ergens en hij intrigeerde me. Want het is waar: ik vind het eigenlijk bloedirritant om pop-ups op mijn website te hebben en om die reden gebruik ik ze dus...
Divi AI: Wat is het en hoe maakt het de teksten en afbeeldingen op je website beter?
Nu er op het gebied van artificial intelligence (AI) allerlei ontwikkelingen gaande zijn, kan het populaire websitethema Divi natuurlijk niet achterblijven. Daarom is er nu ook Divi AI, dat belooft jouw websiteteksten voor je te schrijven, afbeeldingen voor je te...









