BLOG
Welkom op de blogpagina van Ik help jou online. Hier vind je altijd actuele tips over hoe je meer klanten en omzet uit je website haalt. Blog je zelf ook en wil je daar graag meer nieuwe klanten mee aantrekken? Kijk dan hier even of mijn blogcursus Schrijf blogs die klanten bereiken iets voor jou is.
Meer klanten op je website via Google? Zet de snoeischaar in je content
De lente hangt in de lucht en dus is het tijd voor de grote voorjaarsschoonmaak. Ja, ook op je website. De tip die ik in dit artikel met je ga delen klinkt misschien tegenstrijdig, maar hij kan maar zo voor een flinke groei van het aantal bezoekers aan jouw website...
Blogs laten schrijven door Chat GPT en co: slimme keuze of verspilde tijd?
Je stelt een paar slimme vragen aan Chat GPT en hoppa: daar is binnen no time een nieuw blog dat je kant-en-klaar op je website kunt publiceren. Maar is dit, behalve een manier van content maken die jou veel tijd bespaart, ook echt een goed werkende manier om met je...
Opschalen vanuit Google: hoe doe je dat?
Als jij eenmaal klanten en omzet uit Google haalt, dan wil je daar vast meer van. Want hoe fijn is het als klanten uit zichzelf naar jou toe komen. Maar hoe krijg je dubbel zo veel klanten en omzet uit Google? In elk geval niet door twee keer zo hard te gaan werken....
Klanten krijgen uit Google met Ama Boakye: “Het levert mij veel meer op dan tijd en energie steken in Instagram”
Nieuwe klanten aantrekken zonder veel op social media te zitten, kan dat? Ja, dat kan. Ama Boakye ondersteunt mensen in hun persoonlijke en spirituele ontwikkeling. Dankzij de tijd die ze in haar website gestopt heeft is ze in Google goed te vinden voor nieuwe...
5 afhakers op je homepage die je klanten kosten
Kijk jij ze, die tv-programma’s waarbij je ziet hoe snel mensen een eerste indruk over iemand of iets gevormd hebben – en hoe lastig het is om die daarna nog te veranderen? Programma’s als Married at First Sight, B&B Vol Liefde en Kopen zonder Kijken? Weet dan dat...
Aantrekmarketing of opdringmarketing: waar kies jij bewust voor?
“Telkens hetzelfde doen en steeds een andere uitkomst verwachten.” Dat is de definitie van waanzin volgens Albert Einstein. En waarom zou je het, als het om jouw marketing gaat, op deze ‘waanzinnige’ manier blijven aanpakken? Is het niet eens tijd om bewuste keuzes te...
Moet iedereen jou aardig vinden? Grote kans dat het je klanten uit je website kost
Wil jij ook zo graag dat mensen jou aardig vinden? Niet alleen je vrienden en familie, maar bijvoorbeeld ook de mensen die jouw website bezoeken? Check dan eens of dat ook terug te zien is in de teksten die op jouw website staan. Grote kans dat dit je klanten kost óf...
7 dingen om te checken als je 2024 goed wilt starten
Veel ondernemers beginnen het nieuwe jaar met goede voornemens. Maar lang niet bij iedereen komt er evenveel van die goede voornemens terecht. Want begin jij 2024 echt met een schone lei, een haarscherpe focus en een groeimindset? Of neem je alles dat in 2023 minder...
Meten is weten: gebruik Google Analytics slim om in 2024 meer klanten uit je website te halen
Werk jij als een kip zonder kop aan je website? Of onderneem je heel gerichte acties om meer bezoekers op je website én meer klanten uit je website te krijgen? Dat laatste is alleen maar mogelijk als je goed inzicht hebt in wat er op jouw website gebeurt. Wil je in...
Je e-maillijst laten groeien in 2024: mijn 5 geteste gouden tips
Wil jij in 2024 je e-maillijst laten groeien? Wil je dat meer mensen je e-book, checklist of wat je dan ook maar aanbiedt gaan aanvragen? Of dat mensen zich gemakkelijker inschrijven voor een webinar, masterclass, challenge of iets anders dat je organiseert? Dan deel...