ONLINE WORKSHOP MOEITELOOS KLANTEN AANTREKKEN MET MAGNETISCHE ZOEKTERMEN

Door op je website de juiste zoektermen te gebruiken, trek jij jouw toekomstige klanten als een magneet naar je website. Doe je dit goed, dan weten jouw klanten je moeiteloos te vinden in Google. Maar wat zijn nu de juiste zoektermen voor jou? Hoe vind je die? En als je ze eenmaal gevonden hebt, waar zet je ze dan neer?

 

Laten we het samen doen

In de online workshop Moeiteloos klanten aantrekken met magnetische zoektermen gaan we lekker praktisch aan de slag met de juiste zoektermen voor jouw website. Jij vertelt mij welke bezoekers jij graag op je website wilt hebben en ik laat je met mijn favoriete tool Ubersuggest zien welke zoektermen voor jou perfect zijn om op je website te zetten en in je blogs te gebruiken. Ook deel ik een manier met je die bijna niemand nog gebruikt om perfecte zoektermen voor je website te vinden.

 

In de workshop Moeiteloos klanten aantrekken met magnetische zoektermen komt de website van elke deelnemer aan bod. Ik doe het zoekwerk voor je en jij hoeft alleen maar mee te schrijven. Iedereen sluit de workshop af met een lijstje perfecte zoektermen voor je websiteteksten en een lijstje onderwerpen voor blogs die goed gaan scoren in Google. Ook geef ik je tips om hier na de workshop zelf verder mee aan de slag te gaan en voor het plaatsen van je zoektermen. 

Doe mee aan de online workshop Moeiteloos klanten aantrekken met magnetische zoektermen

De workshop Moeiteloos klanten aantrekken met magnetische zoektermen vindt online plaats, dus je doet lekker mee vanuit je eigen woonkamer, werkplek of waar je dan maar bent. Per keer is er plek voor maximaal 8 deelnemers. Je ontvangt na afloop een opname, zodat je alles nog eens rustig terug kunt kijken.

Je investering in de workshop bedraagt op dit moment slechts 47 euro (ex btw). De data waarvoor je een plek kunt reserveren zijn:

  • donderdag 16 april van 14.00 tot 16.00 uur.

 

“Ik wilde kort en bondig en in gewone mensen taal leren hoe ik mijn website beter kan laten scoren in Google. In de workshop heb ik geleerd dat mijn teksten wat langer mogen en welke zoektermen ik het beste kan gebruiken en waar ik ze het beste kan invoegen. Rimke werkt gedegen en zorgvuldig de informatie uit, waardoor je echt bruikbare informatie krijgt om zelf aan de slag te kunnen.”

Lydia Schmidt

Eigenaar Le Miracle, vakantiehuizen in de Cevennen

“Voor mijn website was ik op zoek naar teksten die mij zouden helpen om mijn online zichtbaarheid te vergroten. Ik had al eerder eens een gratis workshop gevolgd bij Rimke en werd door haar getriggerd hoe je deze kon vinden. Ze gebruikte tools die ik hiervoor niet kende, dus ik was wel nieuwsgierig wat het mij zou opleveren.

Ik heb in de workshop de tool Ubersuggest leren kennen. Daarmee kun je zien op welke woorden je site gevonden wordt, maar ook welke teksten/zoektermen je in blogs kunt gebruiken om vaker in Google gevonden te worden. Super handig! Tegelijkertijd kreeg ik een aantal suggesties aangereikt waar ik nog niet aan gedacht had, dus ik kreeg ook gelijk inspiratie voor het schrijven van blogs en onderwerpen voor een Facebook Live.

Ik vond het fijn dat het niet een algemene training is voor de hele groep en dat je het dan maar moet uitzoeken. Nee, ik kreeg heel persoonlijk een lijst met zoektermen die voor mij relevant zijn. Kijk, daar heb je wat aan!”

Linda de Wit

Mijn Hart Spreekt

“Ik hoopte in de workshop op adviezen over hoe je zoekwoorden vindt en hoe je die moet verwerken in je teksten. Rimke liet ons zien hoe Ubersuggest werkt en zij had voor ons al zoektermen gevonden. Voor mij was belangrijk te horen dat teksten op je website niet te kort moeten zijn (dat dacht ik altijd) en waar je je zoektermen vooral moet plaatsen. Ik ben intussen begonnen onze website daarop aan te passen. Ook heeft ze iedereen ideeën aan de hand gedaan voor blogonderwerpen. Mijn eerste komt er binnenkort aan!

Het was niet de eerste keer dat ik aan een workshop van Rimke meedeed; ik vind dat ze het altijd zo simpel uitlegt dat zelfs ik het begrijp, ik ben niet zo thuis in al die termen…… En wat ik altijd heel goed vind is dat Rimke iedereen in zijn of haar waarde laat, heel fijn!”

Petra Broek

Eigenaar B&B Plus Belle la Vue in Frankrijk

× .