Lift mee op het websiteverkeer van anderen, zodat mogelijke klanten jóu en je website makkelijker en sneller vinden

Online masterclass

Krijg links die klanten trekken

online workshop met 3+ uur waardevolle tips en inspiratie

Doe mee en je hebt aan het einde van deze training een concreet actieplan om waardevolle links naar jouw website te krijgen op andere websites die nu al veel bezoekers in jouw doelgroep trekken, zodat meer mogelijke klanten jouw website gaan vinden.

Of krijg je geld terug als je niet minimaal 2 gouden ideeën aan deze training overhoudt.

De echte reden waarom het zo veel tijd en energie blijft kosten om online klanten te krijgen

 

Als jij lijkt op de meeste zelfstandig ondernemers die ik ken, dan herken je ongetwijfeld deze ene vraag die voelt als dat irritante kiezelsteentje dat tijdens het wandelen in je schoen zit:

 

Hoe zorg ik ervoor dat nieuwe klanten uit zichzelf naar mij toe komen, in plaats van dat ik voortdurend zelf tijd en energie moet steken in het zoeken naar klanten?  

 

Ik wil je vragen om even te denken aan iets dat jij echt niet lust. Een bepaald drankje of een gerecht waar jij absoluut niet van houdt of misschien wel van gruwelt. Zelfs de beste verkoper ter wereld, die meer dan tien jaar verkoopervaring heeft en alle tactieken en trucjes kent om iemand ja te laten zeggen tegen een aanbod, zal jou niet een glas van dat drankje of een bord van dat gerecht kunnen verkopen. Niet omdat hij er niet de juiste vaardigheden voor heeft, maar eenvoudigweg omdat jij niet de ideale klant bent voor zijn aanbod en dus geen enkele behoefte voelt om er jouw geld aan uit te geven.

 

Logisch, toch?

Geld uitgeven aan een aanbod dat je niet wilt is zonde van je geld.

Een aanbod proberen te verkopen aan iemand die er geen behoefte aan heeft is zonde van je kostbare tijd en energie.

 

En toch is dát wat ik veel zelfstandig ondernemers zie doen, als ze online klanten proberen te vinden voor hun mooie aanbod. Ze besteden veel van hun kostbare tijd en energie met posten op social media: plekken waar veel mensen wel graag rondhangen, maar niet omdat ze op zoek zijn naar een aanbod dat ze willen kopen. Plekken waar mensen vooral voor de gezelligheid actief zijn, waar ze graag een kwartiertje doelloos rondscrollen in hun pauze of hun tijdverdrijf-momentje.

Ja, je hebt op social media vast wel een paar mogelijke toekomstige klanten onder je volgers. Maar de meeste mensen volgen je er vooral vanwege die gezelligheid en het ondernemers-volgen-ondernemers-terug-principe. De kans dat je van die mensen klanten maakt is piepklein. Het is vergelijkbaar met iemand iets proberen te verkopen wat diegene echt niet lust.

Het is niet jouw taak om mensen die geen behoefte hebben aan jouw aanbod enthousiast te maken om het tóch te willen. Het is jouw taak om jezelf vindbaar te maken voor mensen die nu al op jouw aanbod zitten te wachten, maar nog niet weten dat jouw bedrijf bestaat. 

Iedere zelfstandig ondernemer die vastloopt in het krijgen van klanten – en daar in vast blijft lopen – maakt één van de grootste fouten waarvan je één ding zeker weet: het blijft ervoor zorgen dat je veel tijd en energie kwijt bent aan je marketing, zonder dat het je een constante stroom nieuwe klanten oplevert.

En het ergste is: de meeste zelfstandig ondernemers zijn zich hier helemaal niet van bewust. Want het is zo logisch om je tijd te stoppen in het posten van berichten op social media. Het is iets dat je waarschijnlijk privé ook al deed voordat je met je bedrijf actief werd op de socials. En het ligt dan heel erg voor de hand om er als ondernemer ook alle tijd die je aan marketing kunt besteden door te brengen.

Maar het zorgt ervoor dat je de kans laat liggen om veel meer klanten te helpen. Klanten die je niet eerst nog maanden enthousiast hoeft te maken over je aanbod. Klanten bij wie je niet eerst minimaal een halfjaar vertrouwen hoeft te wekken voordat ze de stap durven te zetten om iets bij je te kopen. Klanten die nu al op zoek zijn naar jou, jouw website en jouw aanbod – maar je nog niet kunnen vinden.

Misschien heb je je nooit gerealiseerd dat jij die fout maakte – tot je dit nu gelezen hebt.

Ik wil je graag op een hele simpele manier helpen deze fout op te lossen.

Als jij jezelf niet vindbaar maakt voor klanten die nu al naar jou op zoek zijn, zal het veel van jouw tijd en energie blijven kosten om zelf op zoek te gaan naar nieuwe klanten die interesse hebben in jouw aanbod.

Wijs mij maar eens één zelfstandig ondernemer aan die veel klanten uit social media haalt zonder daar veel zichtbaar en aanwezig te zijn. Iemand die veel klanten uit Facebook, Instagram of LinkedIn krijgt, maar die daar niet of nauwelijks tijd en energie aan kwijt is. 

De kans is piepklein dat je zo iemand kunt vinden. Ondernemers die écht succesvol veel klanten uit social media halen zijn daar vrijwel dagelijks actief, op een super zichtbare manier – zelfs in hun vakanties en op hun vrije dagen. Dat moet wel als je klanten wilt halen uit de socials. Social media zijn immers geen zoekmachines waarin klanten zelf gaan zoeken als ze naar een aanbod op zoek zijn. Ben jij er een weekje van de radar verdwenen, dan verdwijn je ook al snel van de radar van de mensen die jou daar volgen.

Daarom is het zo slim om jezelf én je website goed vindbaar te maken voor mensen die nu al uit zichzelf naar jou en jouw aanbod op zoek zijn. Want dat kost je veel minder tijd en energie dan zelf voortdurend zoeken naar nieuwe klanten. 

Klinkt mooi: klanten die jouw website uit zichzelf vinden, maarrr…

Ik begrijp het helemaal als jij je als zelfstandig ondernemer soms een hele kleine speler in een hele grote markt voelt. Een kleine vis in een hele grote vijver. Als je het gevoel hebt op te moeten boksen tegen andere ondernemers die al langer bezig zijn dan jij, die misschien wel werknemers in dienst hebben of veel meer budget beschikbaar hebben om werk uit te besteden: dan kan ik het me voorstellen dat je het een uitdaging vindt om jezelf tussen hen in – of beter nog: boven hen – ook vindbaar te maken in Google.

 

Maar je kent die uitdrukking wel, toch? ‘If you can’t beat them, join them’. Of, beter gezegd: zie andere ondernemers, bedrijven en websites niet als concurrenten, maar als mogelijke samenwerkpartners. Zie de kansen om jullie krachten te bundelen op een manier die voor jullie allebei waardevol is. Zodat jij mee kunt liften op dat wat zij al hebben opgebouwd in Google, zodat nieuwe klanten niet alleen hén, maar ook jóu weten te vinden.

En dat is precies waar ik jou mee wil helpen!

 

Ik stel je graag voor aan mijn online masterclass: Krijg links die klanten trekken

Een bewezen eenvoudige manier om snel meer mogelijke klanten op jouw website te krijgen – door je krachten te bundelen met anderen die zich richten op dezelfde doelgroep als jij en die al veel bereik hebben opgebouwd in Google.

 

De online masterclass Krijg links die klanten trekken gaat jou het volgende opleveren:

 

R

Links op drukbezochte websites

Externe links op websites met tien- of honderdduizenden bezoekers per maand zijn voor jou vele malen interessanter dan links op websites die ongeveer evenveel bezoekers trekken als de jouwe. Tegelijk is het ook een grotere uitdaging om ze te verkrijgen. In deze masterclass ontdek je hoe jij wél die waardevolle links krijgt op websites van veel grotere spelers in jouw vakgebied.

R

Links in de media

Websites van (nieuws)media, magazines en tijdschriften doen het vaak heel goed in Google. Voor jou is het dan ook super interessant om op zo’n website een mooie externe link te krijgen. Met mijn 10+ jaar ervaring in de journalistiek leer ik je in de masterclass hoe je makkelijk en doelgericht contact legt met journalisten zodat jij in de online media komt.

R

Interessante samenwerkpartners

Jouw tijd en energie zijn kostbaar. Na deze masterclass weet je precies welke mede-zelfstandig ondernemers voor jou wél en welke niet een interessante partner zijn om externe links mee uit te wisselen. Je leert ook manieren om te achterhalen hoe goed andere websites die jij wilt benaderen het doen in Google – zodat je zelf kunt bepalen of het een meerwaarde is om een link op die site te krijgen.

R

Ga slim met je tijd om

Externe links naar jouw website verzamel je bijvoorbeeld door een gastblog te schrijven of een interview te geven. Maar het kan ook nóg makkelijker. Niet door je website in een lang rijtje met links op een andere website te laten opnemen (want daar heb je helemaal niets aan), maar wel op een andere manier. Ook dit ga je leren in deze masterclass.

En meer! 

Zo krijg je ook een aantal geschreven stappenplannen en voorbeeldmails die je helpen om contact te leggen met media en ondernemers achter websites waarop jij graag een externe link wilt verkrijgen. 

 

Let op:

Haal je uit deze online masterclass niet minimaal twee gouden ideeën om meer waardevolle links naar jouw website te krijgen, dan geef ik je met alle plezier jouw geld terug.

Mijn garantie voor jou

Als jij je aanmeldt voor de masterclass Krijg links die klanten trekken, dan garandeer ik je dat je aan het einde van de training minimaal twee gouden ideeën hebt om meer waardevolle externe links naar jouw website te krijgen. Is dat bij jou niet het geval, dan krijg je gewoon je geld terug.

In andere woorden: als jij na de masterclass niet minimaal twee concrete actiepunten hebt om meer externe links én daarmee meer mogelijke klanten naar jouw website te krijgen, hoef je alleen maar een mailtje te sturen naar rimke@ikhelpjouonline.nl en dan geef ik je met alle plezier 100 procent van je investering in deze masterclass terug – zonder dat ik je allerlei lastige vragen laat beantwoorden.

Stuur als dit voor jou van toepassing is binnen 14 dagen na je aankoop een mailtje naar rimke@ikhelpjouonline.nl. 

 

Bij wie volg je deze masterclass?

Hi, ik ben Rimke en ik heb sinds 2016 al honderden zelfstandig ondernemers mogen helpen om veel meer klanten uit hun website te krijgen. Voordat ik dat ging doen werkte ik jarenlang als journaliste, waarbij ik onder andere tal van ondernemers in grote bedrijven interviewde. Daardoor weet ik ook heel goed hoe je zowel journalisten als andere ondernemers benadert voor een geslaagde samenwerking die voor jullie beiden waardevol is. 

Momenteel betalen klanten mij minimaal 500 euro om mijn allerbeste begeleiding te krijgen om meer klanten uit hun website te halen. Ik bied gedurende het jaar maar zelden iets aan dat lager geprijsd is dan dat.

Waarom nu dan wel?

In de afgelopen jaren heb ik heel wat zelfstandig ondernemers zien worstelen met het krijgen van genoeg klanten. Het zorgt ervoor dat ze niet volop kunnen genieten van de vrijheid die eigenlijk standaard bij het zelfstandig ondernemerschap zou moeten horen.

Daarom wil ik je iets bieden dat én tot snelle resultaten leidt én betaalbaar is voor zo veel mogelijk ondernemers. Zodat nog veel meer mooie vormen van aanbod van gedreven zelfstandig ondernemers zoals jij goed gevonden worden door de klanten die daar nu al naar op zoek zijn.

Krijg links die klanten trekken is jouw sleutel naar een website die makkelijker gevonden wordt door mensen die jouw mogelijke klant zijn.  

En als jij mijn hulp en begeleiding wilt bij het verkrijgen van meer sterke links naar jouw website, dan bedraagt jouw investering nu dus slechts 97 euro. 

Als jij er klaar voor bent om veel meer mogelijke klanten op jouw website te ontvangen, zodat je lekker door kunt gaan met het laten groeien van jouw bedrijf, meld je dan aan door op de knop hieronder te klikken en dan krijg je zodra ik je aanmelding gezien heb toegang tot deze online masterclass. 

VOOR SLECHTS 97 EURO

 

Wat gebeurt er na je aanmelding voor de online masterclass Krijg links die klanten trekken?

Je krijgt meteen nadat ik je aanmelding heb gezien toegang tot al het materiaal dat bij de online masterclass hoort: de opname van de masterclass zoals ik die op dinsdag 15 februari live gaf plus een aantal stappenplannen en voorbeeldmails om meer externe links naar jouw website te krijgen. Je houdt onbeperkte toegang tot de opname van de gehele masterclass. Mocht ik deze masterclass op een later moment nog een keer live gaan geven, dan mag je dan automatisch live meedoen. 

 

DIT IS WAT KLANTEN ZEGGEN OVER HET WERKEN MET MIJ

Dit is wat deelnemers zeggen over het volgen van trainingen van mij: 

“Ik heb al diverse trainingen en workshops bij Rimke gevolgd, en elke keer leer ik weer wat nieuws. Heldere en enthousiaste uitleg, duidelijke voorbeelden – en na iedere sessie krijg ik zin om zelf aan de slag te gaan en mijn website nóg beter te maken. Echt een aanrader voor iedere ondernemer!”

Marise Hurkmans

Intratypical

“Een training bij Rimke is heerlijk praktisch. Ze legt stap voor stap uit hoe ze het zelf heeft aangepakt, zodat je haar kunt ‘nadoen’. Zo hoef je niet zelf het wiel uit te vinden en scheelt het je heel veel gedoe en energie.”

Jacoline Steegstra

Huwelijkstrainer

“Volg een training bij Rimke, en je weet zeker dat je nieuwe dingen leert. Niet alleen dingen die mooi en interessant klinken, maar dingen die je ook meteen zelf kunt toepassen. Rimke gebruikt duidelijke taal en geeft naast waardevolle informatie, ook veel energie en motivatie om je website te verbeteren!”

Dilo van Commenee

1 2 Travel Africa

Ik word heel enthousiast van trainingen van Rimke. Ze is kalm en vriendelijk en legt alles heel rustig en duidelijk uit. Vaak ook met een stappenplan of checklist. Hierdoor weet ik gelijk wat ik kan doen en aan welke knopjes ik kan draaien om te bereiken wat ik wil. Dat geeft mij energie om gelijk ermee aan de slag te gaan!

Karina Jap a Joe

Vindlicht

DOE JE MEE?

Doe je mee aan de online masterclass Krijg links die klanten trekken? Meld je dan aan via de knop hieronder.