Continu klanten uit je website - Ik help jou online

TRAINING CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE 

 

IS DIT HERKENBAAR VOOR JOU?

Ben jij een gedreven en ambitieuze ondernemer die meer klanten wil helpen en herken je je in één of meer van onderstaande punten:

 

R

Je website ziet er prachtig uit, maar hij brengt niet of nauwelijks klanten binnen.

R

Het slokt veel van je tijd en energie op om met marketing bezig te zijn die jou nieuwe klanten brengt. Je verzucht regelmatig: ‘Kostte het allemaal maar wat minder tijd. En was het maar wat eenvoudiger.’

R

Je leest en ziet wel veel over hoe je klanten via je website krijgt, maar weet nog niet hoe jij het dan voor jouw eigen website laat werken. Je hebt ook geen zin om dat allemaal zelf uit te zoeken. Je hebt behoefte aan een simpel stappenplan waarbij je hulp kunt vragen aan iemand die met je meekijkt.

R

Vrijheid is belangrijk voor je. Vrijheid om je tijd te besteden zoals jij dat wilt. Een lichte en eenvoudige manier om klanten bij jou te laten komen is wat past bij jou.

 

VAN HARD WERKEN NAAR MOEITELOOS ONDERNEMEN

Je bedrijf opbouwen is hard werken. Maar dat harde werken hoeft niet altijd zo te blijven. Met de keuzes die jij maakt bepaal je zelf hoe veel of weinig tijd het jou kost om opgemerkt te worden door nieuwe klanten.

O ja, ik was ook die ondernemer die dacht dat je je succes alleen verdiende als je altijd hard werkte. En dus gedroeg ik me ook zo in alles wat ik aan marketing deed. Ik besteedde mijn tijd vooral aan dingen waar ik continu druk mee was. Continu actief zijn op Facebook en Instagram vooral. Dat kostte me weinig moeite, maar ik merkte ook al snel dat als ik een paar dagen geen tijd in social media stopte, er ook niets uit kwam. En ik schrok van verhalen van ondernemers die van de ene op de andere dag hun hele of halve bereik op social media als sneeuw voor de zon zagen verdwijnen, omdat er iets veranderde in het algoritme of de regels van Facebook of Instagram.

 

Op social media bouw je je bedrijf op geleende grond. Als je er elke dag zichtbaar en actief bent levert het je heel veel op. Maar zodra je daar (tijdelijk) geen zin in hebt stoppen de resultaten ook heel snel. Ik wist dat al, ik leerde nota bene vanaf het begin al aan mijn klanten dat ze zich moesten focussen op hun website en hoe ze daar klanten uit kregen. Maar zelf gedroeg ik me daar niet altijd naar.

Totdat ik mijn marketingtijd vanaf 2018 anders ging verdelen. Meer tijd ging stoppen in mijn website en in het verzamelen van e-mailadressen van mijn websitebezoekers, zodat we na hun eerste bezoek contact met elkaar konden houden. De tijd die ik hierin stopte bleef zich ook uitbetalen als ik vakantie had of tijdelijk druk was met andere dingen. Ik kwam automatisch onder de aandacht van steeds meer potentiële klanten. En kreeg meer klanten en omzet. Ook als ik sliep of met andere dingen bezig was.

 

DIT IS OOK VOOR JOU WEGGELEGD

Z

Ook jij kunt (weer) die persoon zijn die ontspannen geniet van het ondernemerschap in plaats van dat je de onrust voelt om continu online actief en zichtbaar te zijn, of de zorgen over of er deze maand wel voldoende klanten komen.

Z

Ook jij bent in staat een systeem op te zetten waarmee je op een authentieke manier aan marketing doet waarmee er automatisch klanten naar je toe komen.

Z

Ook jij kunt dat heerlijke gevoel ervaren van: ‘Mijn website is niet alleen maar mooi, hij brengt ook aanvragen, klanten en omzet binnen, zelfs terwijl ik vrij ben of slaap’.

Z

En ook jij kunt de vrijheid ervaren van weer baas zijn over je eigen tijd in plaats van vast te zitten in een hamsterrad met acties die je telkens weer moet doen om er resultaat uit te halen.

 

 

“Mijn verkoop is enorm omhoog geschoten”

 

“Voordat ik aan mijn trainingen bij Rimke begon had ik echt geen idee van SEO, hoe hoger te scoren op Google, et cetera. Ik had net mijn eerste website voor mijn bedrijf gemaakt en raakte flink gefrustreerd dat ik maar niet meer bezoekers kreeg.

Mijn waardevolste resultaat uit de training is dat ik dagelijks vele bezoekers op mijn website krijg en mijn verkoop sinds ik Rimke haar technieken heb toegepast enorm omhoog is geschoten. Ik heb het nu zelfs zo druk dat ik geen tijd heb om mijn laatste cursus van haar af te maken. Moet nu echt goed gaan plannen, maar alleen maar helemaal goed natuurlijk.

Ik deed zoveel simpele SEO-dingen verkeerd op mijn website zonder dat ik er erg in had en Rimke heeft me zoveel nieuwe trucjes en tips geleerd. Echt heel waardevol en zeker aan te raden als je een online business hebt of klanten via je website krijgt of wilt krijgen.”

Tessa Hofman

Eigenaar Mama Milk Fairy, Breastmilk Jewelry and Soap

 

LAAT MIJ JE HELPEN IN

CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE

De meest complete training die jou leert hoe jij potentiële klanten op je website krijgt én hoe je van die mensen die interesse hebben om zaken met jou te doen ook echt klanten maakt.

Continu klanten uit je website is een online trainingsprogramma waarin je stap voor stap en in eenvoudige lessen leert hoe jij een groeiende stroom klanten krijgt vanuit je website. Je volgt deze training zelfstandig, met groepsbegeleiding in de bijbehorende Facebookgroep waar regelmatig een online vragenuurtje plaatsvindt. Je krijgt lifetime toegang, dus zolang als de training bestaat.

 

 

ZO ZIET JOUW STAPPENPLAN NAAR SUCCES ERUIT

De training Continu klanten uit je website bestaat uit 8 modules die logisch op elkaar aansluiten. Je volgt al deze modules volledig op jouw eigen tempo. Ben je er op dit moment nog niet aan toe om alles uit te voeren wat aan bod komt? Dan doe je eerst een gedeelte van de lessen, want je hebt lifetime toegang tot de training. Ook als je (eerst) met een deel van de modules aan de slag gaat, ga je al mooie resultaten behalen in de vorm van meer klanten en omzet. 

Module 0: Bouw een sterke basis

In deze les gaan we onder andere je ideale websitebezoeker in kaart brengen en Google Analytics installeren. Je krijgt een handige vragenlijst om je ideale websitebezoeker in kaart te brengen en een stap voor stap uitleg voor het goed instellen van Google Analytics.

Module 1: magnetische zoektermen

In deze module gaan we samen op zoek naar de zoektermen waarmee jij jouw ideale klanten naar je website toe trekt. Je leert wat anno 2020 belangrijk is bij het gebruiken van zoektermen, wat het verschil in zoekgedrag is tussen informatiezoekers en potentiële klanten en waar op je website je jouw zoektermen moet plaatsen.

Module 2: leg de rode loper uit voor jouw klanten

In deze module nemen we jouw website onder de loep door de ogen van jouw nieuwe websitebezoeker. Hoe zorg je ervoor dat jouw nieuwe bezoeker op je website blijft en daar de juiste acties onderneemt om geïnteresseerd te raken in jouw aanbod? Je leert onder andere hoe je een goede homepage en een goede Over mij/ons-pagina maakt.

Module 3: laat klanten kopen zonder dat jij er omkijken naar hebt

In deze module staat het schrijven van een goede aanbodpagina centraal. Een aanbodpagina die zo goed en aantrekkelijk geschreven is dat klanten zelfstandig bij jou gaan kopen, zonder dat jij er omkijken naar hebt. Je leert onder andere hoe je koopbezwaren wegneemt en hoe je goede recensies voor je website verkrijgt.

Module 4: monsterblogs

In deze module gaan we zorgen dat nog meer toekomstige klanten jouw website weten te vinden. Dat doen we door een monsterblog (ook bekend als cornerstone content) te schrijven, oftewel een lang blogartikel dat heel goed gevonden wordt in Google en daardoor veel bezoekers naar je website brengt. Je leert alles wat er komt kijken bij het schrijven van een goed monsterblog.

Module 5: bloggen

In deze module staat bloggen centraal. Bloggen is belangrijk om je website levendig én goed vindbaar in Google te houden. Alles wat je erover wilt weten komt aan bod: hoe schrijf je een goed blogartikel, hoe optimaliseer je bestaande blogs, hoe bedenk je goede blogonderwerpen, hoe krijg je klanten uit je blogs, et cetera.

Module 6: zo laat je potentiële klanten terugkomen op je website

In deze module maken we een klantenmagneet, oftewel een cadeau dat voor jouw websitebezoeker zo waardevol is dat deze graag zijn of haar e-mailadres aan jou geeft om dit gratis te ontvangen. Zodat jij vervolgen met je websitebezoeker in contact kunt blijven. 

Module 7: zo laat je websitebezoekers later alsnog kopen

Deze module staat helemaal in het teken van e-mailmarketing. Ik leer je hoe je door het versturen van e-mails een band en vertrouwen opbouwt met je websitebezoekers en hoe je vanuit een nieuwsbrief een aanbod doet waar je lezers maar wat graag JA op zeggen. Ook komen de verschillende programma’s waarin je nieuwsbrieven kunt maken aan bod.

 

Welke begeleiding krijg je?

Elke week is er in de Facebookgroep van Continu klanten uit je website een feedback- en vragenuurtje waar je mij al je vragen kunt stellen. Je kunt deze Q&A live bijwonen of later terugkijken. Sowieso kun je dagelijks in de Facebookgroep van de training terecht met al je vragen en om de uitwerking van opdrachten uit de training te delen.

 

BEN JIJ KLAAR VOOR MEER KLANTEN UIT JE WEBSITE? 

De training Continu klanten uit je website zal in het voorjaar van 2021 weer open gaan voor nieuwe deelnemers.  Wil jij een berichtje met een speciaal aanbod ontvangen zodra het weer mogelijk is om je aan te melden voor de training? Schrijf je dan hieronder in op de wachtlijst. 

 

Ja, ik heb serieuze interesse om mee te doen

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

 

 

“Mijn doelgroep weet mij te vinden via Google”

 

“Jouw website is het enige waar je zelf de regie over kunt hebben. Als je zorgt dat de inhoud up-to-date blijft en Google heeft door dat jouw site ´leeft´, dan kan het zijn werk voor je doen. Inmiddels word ik door mijn doelgroep goed gevonden via Google. Het loont dus echt om regelmatig te bloggen, maar let wel op dat je de juiste zoekwoorden gebruikt. Die zoekwoorden zijn overigens niet alleen belangrijk voor het bloggen, ook voor de rest van je website. Maar daar kan Rimke je dus ontzettend goed bij helpen!

Rimke is zeer behulpzaam, reageert snel en stelt de juiste vragen om je zelf aan het denken te zetten. Ik raad de training aan iedereen aan die het beste uit zijn of haar website wil halen en graag aan de slag gaat om er zelf een succes van te maken.”

Jacqueline Naaborg

Studiekeuze Top 3

“Rimke laat je zelf ontdekken dat de bergen helemaal niet zo hoog zijn als je denkt”

 

“Eigenlijk deed ik de website er altijd maar een beetje bij. Hoger scoren in Google was toch niet haalbaar in mijn ogen. Om daar iets aan te doen, zou ik ‘moeten’ gaan bloggen, maar ik had geen idee hoe te beginnen, waar ik over moest bloggen en hoe ik dat moest aanpakken. Teksten schrijven was nooit mijn ding en die wetenschap blokkeerde me volledig.
Ik ben dankzij Rimke toch gestart met bloggen. Zij liet me heel praktisch zien dat het echt niet zo moeilijk was als ik zelf ondertussen was gaan denken. Ze heeft me uitgelegd hoe Ubersuggest werkt, hoe ik dat kan inzetten om te kijken welke zoekwoorden wel en niet werken, hoe een blog opgezet kan worden en hoe ik daar goede call-to-actions aan kan hangen. En ik zie dat de blogs aanslaan, goed gevonden worden en echt meer verkeer naar de website geven.
Rimke is zo ontzettend praktisch én eerlijk. Ze laat je zelf ontdekken dat de bergen helemaal niet zo hoog zijn als je denkt, ze legt alles heel duidelijk, praktisch en direct uit. Daarnaast is ze heel toegankelijk en is geen vraag te moeilijk of te veel.”

Noëlle Niezen-Vink

Eigenaar KaartjeVanOns.nl en Minty's Gifts & Prints

 

 

 

BIJ WIE VOLG JE DEZE TRAINING?

Mijn naam is Rimke de Groot en ik ben online marketingcoach met een achtergrond als journaliste/tekstschrijver. Het is mijn missie om ondernemers te leren hoe ze niet alleen klanten op hun website krijgen, maar ook klanten uit hun website halen, door een combinatie van de juiste teksten en marketingacties. Al sinds 2016 help ik in mijn trainingen ondernemers om precies dit te doen: op een eenvoudige manier meer klanten krijgen uit hun website. Ondernemers die mijn trainingen volgen zien eerst hun aantal websitebezoekers en als gevolg daarvan ook hun omzet groeien. Met klanten krijgen uit je website heb ik tot nu toe ongeveer 60 ondernemers geholpen. 

 

DEZE BONUSMODULES KRIJG JE OOK NOG

Wil je graag nog meer doen om meer klanten en inkomsten te krijgen uit je website en uit je vindbaarheid in Google? Duik dan ook in deze bonusmodules die je bij de training krijgt. 

 

BONUSMODULE: GOOGLE SOCIAL, ZO ZET JE GOOGLE MIJN BEDRIJF IN OM KLANTEN TE KRIJGEN

In deze extra module staat Google Mijn Bedrijf centraal. Hoe gebruik je dit ‘social media kanaal’ van Google om je bedrijf nog beter vindbaar te maken en welke opties die voor jou interessant zijn zitten er nog meer in Google Mijn Bedrijf? Je ontdekt het allemaal in deze bonusmodule. 

BONUSMODULE: LEREN EN VERBETEREN

In deze extra module besteden we onze tijd aan ontdekken en verbeteren van dat wat al werkt. Je leert hoe je je website nog beter vindbaar maakt voor jouw toekomstige klanten en hoe je de conversie uit je website (dat is het percentage bezoekers dat iets koopt) omhoog brengt. Ook kijken we hoe jij je e-maillijst nog verder kunt laten groeien. 

BONUSMODULE; BOUW EEN AUTHENTIEKE FUNNEL DIE VANZELF KLANTEN BINNENBRENGT

In deze extra module leer je alles over funnels en hoe je die inzet om een band op te bouwen met je toekomstige klanten. Je leert hoe je een simpele e-mailfunnel maakt en hoe je klanten krijgt vanuit zo’n funnel.

BONUSMODULE: GELD VERDIENEN MET AFFILIATE MARKETING (BLOGS)

In deze extra workshop leer ik je hoe je de vaardigheden die je in de training leert ook kunt inzetten om een extra inkomstenbron te creëren in de vorm van inkomsten uit affiliate marketing. 

 

Nog meer mooie successen van deelnemers aan Continu klanten uit je website

“Ik heb nu meer mensen die direct een aankoop doen”

“Ik had wel een paar goedlopende blogs op mijn website, maar de website als geheel functioneerde niet echt. Klanten en mensen voor mijn gratis weggever kwamen meestal niet via mijn website, maar bijvoorbeeld via Facebook. Dat waren er én te weinig én ik wilde niet afhankelijk zijn van een platform als Facebook, dus ik wilde graag dat mijn website de grootste trekpleister van mijn bedrijf zou worden. Hoe ik daarvoor moest zorgen wist ik niet echt… 

Door de training te volgen zit mijn homepage nu veel beter in elkaar, waardoor ik mensen langer vasthoud op mijn site en waardoor mensen sneller doorklikken naar mijn aanbod. Ook heb ik met behulp van de training de verschillende aanbodpagina’s herschreven, waardoor ik nu meer aanvragen voor mijn gratis weggever heb en meer mensen die direct een aankoop doen

De training gaat veel verder dan alleen de website zelf, het gaat ook over het daadwerkelijk krijgen van klanten via je site en dat is uiteindelijk wat je wilt. Maar de meerwaarde van de training zit hem voor mij in de persoonlijke begeleiding van Rimke. De wekelijkse vragenuurtjes, de Facebookgroep waar vragen gesteld kunnen worden, gewoon het gevoel dat je er niet alleen voor staat is erg prettig. De manier waarop Rimke werkt vind ik ook heel fijn, ze maakt waar wat ze zegt: ze helpt je met het krijgen van klanten door jezelf te zijn. Dat doet ze voor in haar eigen manier van doen en dat maakt ondernemen ineens heel relaxed in plaats van ‘hijgerig’. Een verademing wat mij betreft!”

Eunice Bom

Eigenaar Mijn Monumentjes

“Meerdere gasten zeiden dat ze voor ons hadden gekozen omdat ze de nieuwe ‘Over ons’-pagina zo leuk vonden”

“Voordat ik de training ging volgen was ik al een tijdje aan het denken hoe ik de grote reserveringsbedrijven als Booking kon vermijden, want rechtstreekse boekingen in onze b&b brengen uiteraard meer geld op, maar ook heb je direct contact met de klant die je daardoor al beter leert kennen en zij ons. Ik wist wel dat ik onze website beter vindbaar moest maken, maar hoe…
Met de training werd ik gemotiveerd kritisch naar mijn webpagina’s te kijken, en om deze allemaal te herschrijven. Soms wel meerdere keren….. Maar uiteindelijk zag ik hoe ik dat beter kon doen en hoe ik ons en onze b&b op een leukere manier kon laten zien. Eén van de leukste dingen vond ik dat ik deze zomer meerdere keren van gasten hoorde dat ze de ‘over ons’ pagina zo leuk vonden en dat ze daarom voor ons gekozen hadden. Hoe leuk wil je het hebben!
Ik vind het ook fijn dat ik ‘lifetime’ toegang heb tot de training, want zo kan ik alles in mijn eigen tempo doen, zonder druk te ervaren dat het snel ‘af’ moet. Rimke heeft echt een hele fijne manier van haar ideeën overbrengen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik heel veel mensen steeds terug zie komen.”

Petra Broek

Bed & Breakfast Plus belle la Vue in Frankrijk

“Je kan altijd met vragen bij Rimke terecht”

“Voor mij was de grootste uitdaging om ondanks de coronacrisis, waardoor we geen gasten in ons verblijf kunnen ontvangen, toch door te gaan met het onder de aandacht brengen van ons verblijf. Ik heb in de training geleerd om meer creativiteit te gebruiken en ik heb inspiratie opgedaan om toekomstige gasten te bereiken. 

Ik beveel de cursus Continu klanten uit je website van harte aan. De cursus is goed stapsgewijs in modules opgebouwd. Wat erg prettig is, is dat je altijd met vragen bij Rimke terecht kan.”

Astrid Strategier

Vakantieverblijf Fermette en France in Frankrijk

“De boekingen komen nu vroeger in het jaar”

“Voordat ik aan de training begon had ik niet echt een idee waar te beginnen, dus dan is het fijn om het zo stap voor stap samen met jou te doen. Ik vind alles wat ik geleerd heb handig, anders had ik er nu nog geen tijd aan besteed. We hebben nog niet zozeer meer boekingen gekregen, maar ze komen nu wel vroeger in het jaar. En we hebben meer bezoekers op onze website gekregen.”

Bianca Popelier

Vakantiecomplex Nido Aguila Blanca in Spanje

WIL JIJ HET ALS EERSTE HOREN WANNEER CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE WEER OPEN IS VOOR NIEUWE DEELNEMERS? 

Vul dan hieronder je naam en e-mailadres in om als eerste een bericht te ontvangen als je je weer kunt inschrijven voor de training. 

Ja, ik heb serieuze interesse om mee te doen

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.