Websitescan: Maak van jouw website een klantenmagneet
Telkens het gevoel hebben dat je aan klanten moet trekken is frustrerend. Zeker als je aan de ene kant voelt dat nieuwe klanten krijgen veel gemakkelijker kan zijn, maar aan de andere kant de code om dat voor elkaar te krijgen maar niet weet te kraken. Dat geldt ook als we het hebben over klanten krijgen uit je website. Zeker als je regelmatig complimenten krijgt voor je mooie website, maar tegelijk merkt dat er weinig mensen zijn die rechtstreeks kopen op je website of contact met je opnemen over je aanbod. Of als je weet dat je een heel mooi aanbod hebt waar je veel mensen mee kunt helpen of blij maken, maar dat er slechts weinig mensen zijn die uit zichzelf op je website terechtkomen om dat aanbod te bekijken en te kopen.
Waar ligt het nou aan? En veel belangrijker nog: wat kun jij doen om op een simpele manier meer nieuwe klanten naar jouw website toe te laten komen en veel vaker jouw mooie aanbod te verkopen? Welke stappen kun jij het beste zetten om dat fijne gevoel te ervaren van mensen die klant bij je willen worden zonder dat jij daar allerlei pusherige verkooptrucjes voor hoeft uit te halen?
Krijg glasheldere Meer klanten uit jouw website-tips in de Ik help jou online websitescan
Als je zelf te dicht op je mooie bedrijf en aanbod zit, en niet de kennis in huis hebt die zorgt dat veel meer nieuwe klanten jouw website weten te vinden, dan zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Het is dan slim je website eens grondig te laten bekijken door iemand die deze kennis wel in huis heeft en die gemakkelijk in de huid van jouw toekomstige klanten kan kruipen, zodat jij concrete en eenvoudige actiepunten aangereikt krijgt om veel meer klanten uit jouw website te krijgen.
En die persoon wil ik graag voor jou zijn Als jij bij mij een Meer klanten uit jouw website-scan boekt, dan bekijk ik jouw website door de bril van de klanten die jij graag wilt helpen. Kan ik je website gemakkelijk vinden als ik in Google op zoek ga naar jouw aanbod? Is het direct duidelijk wat je mij te bieden hebt? Presenteer jij je aanbod zo onweerstaanbaar dat ik het gelijk bij je wil kopen? Enzovoort, enzovoort. Op al deze vragen krijg je in de Websitescan niet alleen concrete antwoorden, ik zet ze ook om naar glasheldere tips waar jij direct mee aan de slag kunt om van jouw website een écht klantentrekkende plek te maken.

Wat krijg je precies in de Ik help jou online Websitescan?
Voor een klantentrekkende website zijn twee dingen superbelangrijk: dat je website goed te vinden is in Google voor de klanten die al naar jou op zoek zijn én dat mogelijke klanten die er op bezoek komen jouw website als geheel en bovenal specifiek je aanbod als onweerstaanbaar ervaren. Alleen als die twee elementen samenkomen, mag jij regelmatig nieuwe klanten uit je website verwachten.
Dit zijn dan ook de twee allerbelangrijkste elementen waar ik naar kijk als ik de Websitescan voor je uitvoer. Ik check hoe jouw website ervoor staat in Google en reik je praktische tips aan om jouw website (veel) hoger in Google te krijgen voor de klanten die jij graag wilt bereiken. Ook breng ik, in de rol van jouw ideale klant, een bezoek aan alle pagina’s op jouw website, om vervolgens al mijn praktische tips met je te delen over hoe jij meer klanten uit je website krijgt.
Al deze tips ontvang je in de vorm van een pdf-rapport met actiepunten waar je als je wilt direct mee aan de slag kunt. Natuurlijk mag je mij per mail nog aanvullende vragen stellen over deze actiepunten, zodat je zeker weet dat je op de juiste manier aan de goede dingen werkt. Ook krijg je bij de Websitescan een aantal waardevolle bonussen (zie hieronder).
Waarom deze websitescan door mij laten uitvoeren?
Hi, ik ben Rimke de Groot en je bent bij mij aan het juiste adres voor deze websitescan omdat ik het beste van twee werelden met elkaar combineer. Aan de ene kant heb ik veel kennis van hoe je – juist als zelfstandig/’kleine’ ondernemer – jouw website hoog in Google laat scoren zodat je de klanten bereikt die jij kunt helpen Daar heb ik inmiddels al honderden ondernemers mee mogen helpen.
Aan de andere kant heb ik superveel ervaring met het schrijven van teksten die specifiek de mensen die jij wilt bereiken aanspreken. Dat komt doordat ik jarenlang als journaliste heb gewerkt, waar het altijd belangrijk was je goed te verplaatsen in de lezers van je artikelen. Zodoende kan ik me ook gemakkelijk en goed verplaatsen in de klanten die jij wilt helpen en jouw website door hun bril bekijken.
De Meer klanten uit je website-scan boeken
Momenteel is er een kleine wachtlijst voor de Meer klanten uit je website-scan, voor een investering van 117 euro (ex btw). Schrijf je hieronder in om het als eerste te horen als je weer een websitescan kunt boeken.
WAT ANDERE ONDERNEMERS ZEGGEN OVER DE WEBSITESCAN:
Hieronder vind je een aantal mailtjes die ik mocht ontvangen van ondernemers voor wie ik al een Meer klanten uit je website-scan uitvoerde.




DEZE EXTRA’S KRIJG JE OOK ALS JE NU DE WEBSITESCAN BOEKT
Als jij nu een websitescan boekt krijg je, naast al jouw persoonlijke Meer klanten uit je website-tips in een praktisch pdf-rapport, ook nog een aantal waardevolle bonussen:
BONUS 1: EEN ZOEKWOORDEN DIE KLANTEN TREKKEN-VIDEO (TWV 147 EURO)
In mijn favoriete zoekwoordentool Ubersuggest ga ik – met wat hulp van jou – voor jou op zoek naar de zoekwoorden die jij het beste in je website kunt verwerken als je graag meer nieuwe klanten aan wilt trekken. Als je deze zoekwoorden slim in je website verwerkt (daar geef ik je natuurlijk ook tips over) kun je gemakkelijk honderden of misschien wel duizenden extra bezoekers per maand op je website krijgen. Ik maak van deze zoektocht naar goede zoekwoorden voor jouw website een uitgebreide video, die je samen met de websitescan van mij ontvangt.
Bonus 2: een scan van technische actiepunten voor jouw website (twv 57 euro)
Binnen hetzelfde Ubersuggest kan ik jouw website ook door een scan halen. In dit geval niet bekeken door mensenogen, maar wel met waardevolle aanknopingspunten voor andere verbeteringen die je aan je website kunt doen om er meer klanten uit te krijgen. Schrik niet van het woord ’technisch’ in het kopje hierboven, want over het algemeen zijn dit geen actiepunten waarvoor jij zelf super technisch hoeft te zijn. Het gaat met name om actiepunten die je zelf gemakkelijk over het hoofd ziet en die je simpel kunt verbeteren.