SCHRIJF WEBTEKSTEN DIE BEZOEKERS DOEN KOPEN OF BOEKEN

 

COMPLIMENTEN OF KLANTEN?

Waar krijg jij er meer van als het om je website gaat? Natuurlijk doet het je goed als bezoekers je website mooi vinden, maar dat betekent nog niet dat je website ook effectief is: dat hij je helpt om meer nieuwe klanten of gasten aan te trekken. En laat dat nu als ondernemer precies de reden zijn dat jij een website hebt!

Als jij nu geen of weinig nieuwe klanten of gasten krijgt via je website, dan is waarschijnlijk het volgende aan de hand:

R

Jouw websitebezoekers raken verdwaald op je website en zijn daardoor alweer weg voordat ze jouw aanbod überhaupt gezien hebben

R

Je laat niet zien wat jou onderscheidt en waarom bezoekers juist bij jou moeten kopen of boeken

R

Je blijft niet in contact met de geïnteresseerde bezoekers die voor het eerst op jouw website komen, maar nog niet meteen klaar zijn om bij je te kopen

R

Je maakt geen klik met je websitebezoekers en slaat daardoor een stap over die voor jouw bezoekers heel belangrijk is in het aankoop- of boekingsproces

R

Je website helpt jouw bezoekers niet om zelfstandig bij jou te kopen of boeken

Schrijf webteksten die bezoekers doen kopen of boeken

Jouw website is dé online plek van jouw bedrijf waar je online volgers, fans en bezoekers klant of gast bij je worden. Gaat dit bij jou langzamer dan je wilt? Doe dan mee aan de online training Schrijf webteksten die bezoekers doen kopen of boeken. In 7 uitgebreide lessen inclusief opdrachten leer jij:

JOUW ACTIEPLAN

Wat jouw website voor jou moet doen en hoe je daarvoor een actieplan maakt.

JE HOMEPAGE

Hoe je met een aantrekkelijke homepage bezoekers vasthoudt in plaats van wegjaagt.

JE OVER MIJ-PAGINA

Hoe je écht een klik maakt met jouw websitebezoekers – wat je kansen om van een bezoeker een klant of gast te maken aanzienlijk verhoogt.

JE AANBODPAGINA

Hoe je goede verkoopteksten schrijft, zodat bezoekers kopers of boekers worden.

BEZOEKERS BINDEN

Hoe je in contact blijft met jouw websitebezoekers die nu nog niet meteen klaar zijn om bij je te kopen of boeken, maar later wellicht wel.

TWIJFELS WEGNEMEN

Hoe je twijfelende bezoekers helpt om bij je te kopen of te boeken.

ONDERSCHEIDEN

Hoe je op jouw website laat zien wat jouw bedrijf onderscheidt en waarom klanten of gasten dus voor jou moeten kiezen.

Je volgt deze online training in mijn online Academie. In elke les krijg je één of meer opdrachten om alles meteen toe te passen op jouw eigen website. Bij elke opdracht kun je op het bijbehorende forum tips en feedback vragen aan mij en de andere deelnemers. Je volgt de training in jouw eigen tempo: zolang deze training bestaat heb jij toegang tot alle lessen plus de online begeleiding via het forum.

 

MEEDOEN?

Je kunt vandaag al starten met de training Schrijf webteksten die bezoekers doen kopen of boeken. Jouw investering in de training bedraagt 297 euro (ex btw).

 

BONUS

Doe jij mee aan de training Schrijf webteksten die bezoekers doen kopen of boeken? Dan krijg je als bonus 3 maanden gratis lidmaatschap van mijn Ik help jou online Academie (ter waarde van 111 euro). Dat betekent dat je 3 maanden lang kunt meedoen aan alle activiteiten van de Academie – zoals online samenwerkingsdagen, vragenuurtjes, workshops en online samenwerkingsavonden – en ook toegang hebt tot de andere trainingen die in de Academie te vinden zijn, onder andere over hoe je veel meer bezoekers naar jouw website trekt en hoe je een aantrekkelijke nieuwsbrief maakt die jou meer klanten of gasten oplevert.

 

JA, IK DOE MEE!

WIE BEN IK?

Mijn naam is Rimke de Groot, online marketingcoach voor ondernemers die online zelf meer nieuwe klanten of gasten willen aantrekken. Voordat ik mij ging specialiseren in online marketing werkte ik meer dan 10 jaar als journaliste en tekstschrijver, voor kranten, tijdschriften, websites en bedrijven. Daardoor heb ik veel ervaring met het schrijven van goede en effectieve (web)teksten. Ervaring die ik nu graag met jou deel in mijn training Schrijf webteksten die bezoekers doen kopen of boeken.

VEELGESTELDE VRAGEN

Ik vind mezelf geen goede schrijver, kan ik dan toch meedoen aan de training?

 

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat iedereen kan schrijven, of jij nu denkt dat je het kan of niet. Even tussen jou en mij: enthousiasme in je teksten stoppen is vaak al het halve werk. Als je onzeker bent over je schrijfkwaliteiten neem ik je ook hierin bij de hand in de training. Dus kom gewoon lekker meedoen!

Hoeveel tijd heb ik nodig om goede resultaten te boeken met deze training?

Dit wisselt per les, maar een goede richtlijn is dat je per les twee tot vier uren nodig hebt om alle opdrachten uit te voeren. Wil je meedoen aan de online samenwerkingsdagen, dan kun je zelf kiezen of je er de hele dag (zo’n vijf uren in totaal) bij bent of dat je gedurende de dag aanhaakt op de momenten die jou uitkomen.

Ik heb nu nog geen tijd om te starten met de training, is het goed om me toch al aan te melden?

Als jij je nu aanmeldt houd je zolang als de training bestaat toegang tot al het lesmateriaal, dus je kunt ook nu aanmelden en wat later beginnen. Doordat je ook 3 maanden in mijn gehele Ik help jou online Academie komt, ga ik je actief motiveren om écht aan de slag te gaan met de lessen, maar je doet alles gewoon in het tempo dat past bij jou.

 

Leer ik in deze training ook hoe mijn website beter gevonden wordt in Google?

 

Nee, dat komt in de training Schrijf webteksten die bezoekers doen kopen of boeken niet aan bod. Wel krijg je als bonus bij deze training 3 maanden gratis toegang tot mijn Ik help jou online Academie, waar je ook een training kunt volgen over scoren in Google. Door beide trainingen te combineren ga je ongetwijfeld dubbel zo goede resultaten boeken.