fbpx

Laat lanceeracties jouw mooie aanbod vóór jóu verkopen

SUCCESVOL LANCEREN VANUIT JE HART

GUN het jezelf dat klanten uit zichzelf ja zeggen tegen jouw aanbod

 

AL TIENTALLEN ANDEREN GINGEN JE VOOR

 

Soms kan het krijgen van nieuwe klanten voelen als een legpuzzel die bestaat uit duizend stukjes.

Zeker als jij veel tijd stopt in je online marketing, maar het wel lijkt of niemand je opmerkt, laat staan interesse toont in jouw mooie aanbod. En als jij lijkt op de meeste zelfstandig ondernemers die ik ken, dan is de kans groot dat je wilt dat juist meer mensen ja gaan zeggen tegen jouw aanbod, liefst zonder dat jij aan mensen hoeft te trekken of het gevoel krijgt dat je hen moet overhalen. 

 

Wat je je mag realiseren is:

Wat jouw aanbod ook is en hoe goed het ook is…

Het verkoopt zich maar zelden helemaal vanzelf.

Jij koopt vast ook niet zo vaak spontaan iets bij iemand die je maar één keer online voorbij hebt zien komen, zeker niet als het om een aanbod van minstens een paar honderd euro gaat, toch? Dus waarom zouden jouw mogelijke klanten dat dan wel doen?

Het is precies waarom dit soort out-of-the-blue DM-berichtjes op Instagram bijvoorbeeld niet werken.

 

Het lijkt veel op wat je bij Married at First Sight ziet (ja, ja, guilty pleasure). Als een relatie direct met een huwelijk begint, wordt het in de meeste gevallen geen succes.

En dus kun jij jouw mogelijke klanten beter ook niet direct ten huwelijk vragen. Je mag eerst een beetje met hen daten. Waarschijnlijk doe je dat ook al, want de meeste zelfstandig ondernemers die mijn website bezoeken zijn helemaal niet van die ik-vraag-je-direct-ten-huwelijk-marketingtypes. Maar je mag wel doelgericht gaan daten: niet zomaar door wat over koetjes en kalfjes te keuvelen (wat er vaak voor zorgt dat je voor eeuwig in die ‘date-fase’ blijft of dat de ander afhaakt), maar door heel bewust die dingen te delen die voor DE ANDER van waarde zijn én die tegelijk zorgen dat jij jouw aanbod gemakkelijker en SNELLER verkoopt. 

Je mag een paar stapjes vooruitdenken en jezelf afvragen: met welke vorm(en) van aanbod wil ik mijn klanten helpen en hoe kan ik hen door de waarde die ik deel laten zien waarom dat aanbod voor hen waardevol is én dat ik de juiste persoon ben om hen hiermee te helpen? 

 

Als jij deze vragen voor jezelf gaat beantwoorden, ga je online niet alleen veel méér opvallen, maar zul je ook merken dat:

=

Meer mensen een klik met jou gaan maken en uit zichzelf contact met je zoeken. 

=

Het bij mensen veel meer blijft hangen waar jij nou precies goed in bent en voor welk aanbod ze bij jou moeten zijn

=

De mensen die jou al hebben leren kennen je met liefde en plezier gaan aanbevelen bij anderen

=

En bovenal ga je merken dat op de momenten dat jij een mooi aanbod doet, de eerste klanten het al binnen no-time bij je gaan kopen

 

Ik kan me nog heel goed een lancering herinneren die ik in het voorjaar van 2021 deed. Ik stuurde op woensdagmiddag om 12.00 uur een e-mail naar de mensen op mijn e-maillijst, waarin ik hen vertelde over een nieuwe blogtraining waar ze zich voor konden aanmelden.

Binnen 30 minuten had ik al de eerste 5 klanten voor deze training. Van sommigen denk ik dat ze mijn aanbodpagina niet eens (helemaal) gelezen hebben voordat ze kochten. Ze wisten door de waarde die ik met hen gedeeld had al dat ik een goed aanbod voor hen had. De klik met hen was er al en ze hadden al vertrouwen in mij. En dan wordt nieuwe klanten aantrekken super makkelijk. In deze mei 2021-lancering kochten zelfs 50 mensen in 3 dagen tijd mijn aanbod.

Dat klanten eerst een klik met je willen voelen en vertrouwen in je moeten hebben voordat ze bij je kopen, dat wil niet zeggen dat dit lang hoeft te duren. Dit kan ook heel snel gaan.

 

Zolang je maar niet in de nummer 1-valkuil trapt die voor veel zelfstandig ondernemers herkenbaar is:

Je laat online wel van je horen, maar je bedenkt per dag waar je graag over wilt schrijven, of over wilt vertellen – zonder na te denken over of dat ook voor meer interesse in jouw aanbod zorgt. Of je kiest voor de dingen die je snel even makkelijk kunt schrijven, zodat er maar weer iets klaar is om online te delen – zonder erbij stil te staan of je hiermee écht waarde toevoegt aan het leven van jouw mogelijke klanten.

Je verzamelt hier vast wel wat duimpjes en hartjes mee, of je krijgt per mail leuke reacties, maar meer verlangen naar jouw aanbod wakkert het niet aan. Je blijft hier constant druk mee zonder dat het je meer nieuwe klanten brengt – omdat je niet denkt en doet vanuit de doelen die jij de komende tijd wilt bereiken. 

 

Nog lastiger maak je het voor jezelf als je ‘fout’ nummer 2 maakt, die overigens best begrijpelijk is:

Je laat online wel van je horen, maar je doet zelden of nooit een aanbod. Vanuit bescheidenheid of ‘ik wil me vooral niet opdringen’-gedachtes vertel je zo weinig over je aanbod dat mensen niet eens de kans krijgen om na te denken of jouw aanbod iets voor hen is.

Ik weet dat veel zelfstandig ondernemers van nature bescheiden mensen zijn. Ze zetten liever iemand anders in het licht dan zelf op de voorgrond te staan – een supermooie eigenschap als je het mij vraagt.

Tegelijk zijn deze ondernemers vaak geweldig goed in dat wat ze doen – en doen ze hun werk met heel veel liefde en passie. Je mag het jezelf dan júist gunnen dat jouw mooie aanbod bij nog meer mensen gaat opvallen – zonder dat je dingen hoeft te doen die niet bij jou passen. 

 

Gaat dit over jou?

Dan is de kans groot dat jij niet geholpen bent met een ‘Dit is wat werkt voor mij, als jij dit exact kopieert werkt het zeker weten ook voor jou’-stappenplan. Misschien heb je dit al eens geprobeerd te volgen, zonder het resultaat te krijgen dat je hoopte. Er zat gewoon niet genoeg jóu in, niet genoeg van wie jij bent en wat jij fijn vindt om wel of niet te doen.

Wat waarschijnlijk ook niet voor je werkt, is de ‘ik verdien 100.000 euro met 4 uren werken per week – en daar kan ik jou ook mee helpen’-aanpak die je vast wel eens voorbij ziet flitsen in een Facebook-advertentie. Die heeft mij ook wel eens verleid om op een linkje te klikken, maar uiteindelijk bleek het niet te zijn wat ik nodig had: als het al zou werken, vind ik mijn werk véél te leuk om er slechts 4 uren per week aan te besteden – en jij denk ik ook.

 

Maar wat helpt jou dan wel? Hoe zorg jij ervoor dat veel meer leuke nieuwe klanten ja zeggen tegen jouw mooie aanbod, zonder dat jij daarvoor dingen hoeft te doen die niet passen bij jóu?

Voordat ik deze vraag voor je beantwoord, heb ik een vraag voor jou:

Als jij zelf iets koopt omdat het voor jou een probleem oplost of een verlangen waarmaakt, kies je dan voor de voor jou op-2-na-beste of de op 3-na-beste oplossing? Of kies je voor de oplossing, oftewel: het aanbod, dat de beste optie is voor jóu?

Tenzij je graag in alle gevallen net even een ander antwoord geeft dan anderen, is de kans groot dat jij ervoor kiest jouw geld uit te geven aan het aanbod dat het beste is voor jóu. En in plaats van de vraag: ‘Hoe ga ik meer mensen ja laten zeggen tegen mijn mooie aanbod?’ mag jij jezelf om die reden een andere vraag stellen. Namelijk de vraag: ‘Hoe laat ik door het online delen van waarde aan mijn toekomstige klanten zien dat mijn aanbod de beste oplossing voor hen is?’

‘Welke waarde kan ik delen waardoor anderen gaan zien welke kennis ik in huis heb, waar ik goed in ben?’

‘Hoe kan ik dat op mijn éigen manier doen, waardoor mensen ook zien waar ik voor sta en waarom ze juist bij mij moeten zijn?’

‘Hoe kan ik dat doen op zo’n manier dat het aanbod dat ik doe op een logische manier voortvloeit uit de waarde die ik deel en ja zeggen tegen mijn aanbod een no-brainer wordt?’

 

Durf jij hoofd en hart samen te brengen?

Als jij lijkt op de meeste zelfstandig ondernemers die deze pagina tot hier gelezen hebben, dan ga je inmiddels vast de mogelijkheden zien om meer nieuwe klanten naar jou toe te laten komen op een fijne manier die past bij jou. Maar misschien schiet je bij het lezen van deze pagina ook wel heel erg in je hoofd:

 

‘Is het echt zo makkelijk als zij zegt?’

‘Wat moet ik dan precies schrijven, zeggen of doen zodat mensen meer interesse krijgen om mijn aanbod te kopen? Waar begin ik? En hoe weet ik dan zeker of ik het wel goed doe?’’

Ik snap het helemaal als je het spannend vindt om de dingen op een andere manier aan te pakken, om iets anders te gaan doen dan je tot nu toe geprobeerd hebt. Maar als de dingen die je gewend bent te doen niet (goed) voor je werken, wat weerhoudt je er dan van om iets nieuws te proberen? 

 

Hier is een klein ‘tussen jou en mij-geheimpje’:

Naast dat ik zelf graag lanceringen doe om nieuwe klanten aan te trekken, vind ik het ook leuk om andere succesvol lancerende ondernemers te bestuderen en analyseren. Wat doen zij zo goed? Waarom werkt het wat zij doen? Waarom zeggen zo veel nieuwe klanten ja elke keer als zij iets nieuws (of bestaands) lanceren?

Wat ik zie, is dat elke ondernemer die succesvol met lanceringen werkt een aantal dingen hetzelfde doet. Zo zijn ze allemaal gul als het gaat om het delen van gratis waarde. En staan ze allemaal bekend om één of meer onderwerpen waar zij veel van weten. En delen ze maar zelden zomaar iets, onder het motto ‘dan heb ik maar weer even van me laten horen’. Ze hebben duidelijk hun doelen voor de komende tijd voor ogen en werken daar, ook in de waarde die ze met jou delen, bewust naartoe. En bovenal durven ze elk hun eigenheid in hun lanceringen te stoppen, waardoor ze niet allemaal 1-op-1 met elkaar te vergelijken zijn en toch allemaal succesvol zijn.

Dat is precies wat ik jou ook gun. Dat je aan de ene kant de dingen gaat doen die voor iedere lancerende ondernemer werken om je doelen te bereiken – en jezelf tegelijk de toestemming geeft om daar jouw eigen sausje overheen te gieten. Dat je bewezen stappenplannen op zo’n manier gebruikt dat ze werken voor jóu. En dat je je daarbij laat helpen als je voelt dat je dan sneller gaat en verder komt.

 

Hoe fijn zou het voor jou zijn als je een bewezen stappenplan hebt om zonder pusherige verkooptrucjes toe te passen leuke nieuwe klanten naar jou toe te laten komen – met genoeg ruimte om op jouw eigen manier invulling te geven aan dit stappenplan? Hoe fijn zou het zijn als dit stappenplan eenvoudig te volgen was, zelfs als je nog nooit eerder een lancering hebt gedaan?

 

Niet meer blijven hangen in je hoofd!

Je niet meer afvragen of je online überhaupt wel opvalt!

Geen tijd meer verspillen aan dingen die toch niet werken voor jou!

 

Wat als je een stap-voor-stap proces had voor hoe jij een succesvolle lancering kunt doen, waarin je niet alleen maar doet wat slim is of lijkt, maar bovenal ook wat past bij jóu, jouw doelen en het punt waar jij naartoe wilt met jouw bedrijf? Zodat je veel gemakkelijker nieuwe klanten gaat aantrekken die ook écht passen bij jóu?

Wat als je dit stappenplan zo vaak kunt toepassen als je maar wilt? Wat als je daardoor niet alleen meer nieuwe klanten mag helpen, maar voor jezelf ook veel meer rust en vrijheid creëert doordat je de dingen die voor jou werken kunt blijven herhalen? Zodat lanceringen je elke keer opnieuw nieuwe klanten en meer omzet kunnen brengen? 

Zou dat niet heerlijk zijn?

 

Je hoeft er niet alleen maar over te dromen, want het bestaat!

 

 LAAT ME JE VOORSTELLEN AAN succesvol lanceren vanuit je hart

Jouw simpele stap-voor-stap plan om steeds gemakkelijker fijne nieuwe klanten naar jou toe te laten komen:

l

Een uitgebreide training die je bij de hand neemt door de zes onderdelen die samen zorgen dat jouw lanceringen een succes worden.

l

Met stappenplannen en voorbeelden van mijn eigen lanceringen die jij helemaal naar jouw eigen hand kunt zetten – zodat je dat wat werkt combineert met dat wat past bij jou (en jezelf daarbij uren denkwerk bespaart).

l

Krijg mijn stappenplannen om jezelf tijdens en rond je lanceringen bekend te maken bij steeds meer mensen die zitten te wachten op jouw mooie aanbod.

l

En hét stappenplan om jouw aanbod op een onweerstaanbare manier te presenteren aan iedereen die er interesse in toont (zonder dat je beslist net zo’n lange aanbodpagina hoeft te schrijven als deze van mij 😉).

 

OMDAT JOUW MOOIE AANBOD EN JOUW TOEKOMSTIGE KLANTEN HET ALLERBESTE VERDIENEN

Het is tijd om jezelf en jouw mooie aanbod onder de aandacht te brengen bij veel meer mensen die jij kunt helpen. Het is tijd om dit op een manier te doen die jou de resultaten geeft waar je naar verlangt én die voor jou heel erg fijn en bij jou passend voelt. Net zoals andere zelfstandig ondernemers met begeleiding van mij al succesvolle lanceringen deden op een manier die goed past bij hen.

 

“De Succesvol lanceren vanuit je hart training van Rimke bracht mij zoveel meer dan ik van te voren had kunnen bedenken. Ik leerde niet alleen hoe ik mijn nieuwe aanbod – Samen website bouwen – kon lanceren. De training deed me juist meer nadenken over dit aanbod. En vervolgens ook ook over de andere diensten die ik aanbied.

Van het wegnemen van obstakels, overtuigingen en misverstanden bij geïnteresseerden via het bereiken van mijn 2e graadsnetwerk tot en met de pre-lancering en de daadwerkelijke lancering, alles wordt superduidelijk uitgelegd.

Ik kon dit allemaal in mijn eigen tempo doen, doordat de overzichtelijke training uit een groot aantal losse lessen bestaat. Zo ging ik stap  voor stap van mijn droomdoel naar een praktisch actieplan. En daarbij ook nog eens regelmatig de mogelijkheid om met Rimke te sparren – ideaal!”

Margriet Ravensbergen

Buro Rader

 

Margriet gebruikte Succesvol lanceren vanuit je hart onder andere om haar nieuwe aanbod Samen website bouwen te lanceren 

 

Tijdens de eerste lancering die zij aan de hand van Succesvol lanceren vanuit je hart deed kreeg ze gelijk 3 klanten voor haar 845 euro kostende aanbod. Ook gaf de lanceertraining haar veel structuur en focus. 

 

DIT IS SUCCESVOL LANCEREN VANUIT JE HART:

Elk onderdeel van Succesvol lanceren vanuit je hart is zo opgebouwd dat het jou stap voor stap begeleidt door de zes fases van een succesvolle lancering voor jouw mooie aanbod, zodat jij meer klanten kunt helpen met dat wat jij het allerliefste doet én het beste kunt.

Je volgt videolessen en krijgt concrete opdrachten waarmee het super makkelijk wordt om een lancering te doen die jou fijne nieuwe klanten brengt. Ook krijg je gedetailleerde stappenplannen om de elementen die samen voor een succesvolle lancering zorgen op een voor jou kloppende manier uit te werken, zodat het niet alleen heel erg leuk, maar ook heel erg simpel wordt om jouw mooie aanbod te lanceren!

 

Stap 1: de 5 essentiële onderdelen van een Lanceer Succes Plan

Een succesvolle lancering begint bij een ijzersterk lanceerplan. En dat lanceerplan ontstaat niet alleen maar vanuit je hoofd, maar ook vanuit je hart. In deze module leg je een supergoede basis voor jouw geslaagde lancering. 

k

Stap 2: Content die jouw mooie aanbod verkoopt

Er is niets mis met het online delen van waardevolle tips, maar als dat het enige is dat je doet, dan ga je een zware dobber krijgen aan het verkopen van jouw mooie aanbod. In stap 2 neem ik je mee in de vormen van content die jij nog meer mag maken als je graag veel nieuwe klanten voor jouw mooi aanbod wilt krijgen. 

Stap 3: Meer nieuwe klanten bereiken in je lancering

Your launch builds your list. In stap 3 ontdek je hoe je jezelf en jouw aanbod tijdens en voorafgaand aan je lancering niet alleen onder de aandacht brengt van de mensen die jou al kennen, maar ook van veel nieuwe mensen die een mogelijke klant van jou zijn. 

R

Stap 4: Een prelancering die voor meer vraag naar jouw aanbod zorgt 

Een lancering kan ook zonder prelancering succesvol zijn, maar door een sterke prelancering te doen (als het ware een warming-up voor je lancering) zul je merken dat klanten gemakkelijker en sneller ja zeggen tegen je aanbod. In deze stap ontdek je wat je doet en deelt tijdens zo’n prelancering. 

Stap 5: De perfecte lanceervorm voor jóu

Iedereen is anders en dat ik toevallig gek ben op het geven van webinars en challenges, betekent niet dat jij dat automatisch ook moet zijn om succesvol te kunnen lanceren. In Succesvol lanceren vanuit je hart krijg je verschillende vormen van lanceren aangereikt (van supersimpel tot heel uitgebreid) om jouw aanbod op een bij jou passende manier te verkopen. 

Stap 6: Verkopen vanuit je hart 

Verkopen is het spannendste en tegelijk het allerbelangrijkste element dat het succes van jouw lancering bepaalt. Omdat ik het jou gun dat je hier heel goed én heel relaxed in wordt, leer je er in deze module alles over – en word je vooral ook aangemoedigd om te gaan dóen, zodat je gemakkelijk nieuwe klanten krijgt zonder pusherige verkooptrucjes toe te passen. 

 

OKÉ, WAT IS JE INVESTERING OM MEE TE DOEN?

Toen ik zelf eenmaal ontdekte dat lanceren voor mij een fijne en volledig bij mij passende manier was om nieuwe klanten aan te trekken, besloot ik heel bewust om all-in te gaan op lanceren. Als ik het immers echt heel goed voor mij kon laten werken, gunde ik mezelf daarmee – naast het helpen van veel meer leuke nieuwe klanten – ook de vrijheid om qua marketing alléén nog dingen te doen die goed bij mij passen. 

Ik leerde alles over lanceren dat ik maar kon leren. Ik kocht een boek van 20 euro, ik volgde trainingen van honderden euro’s en investeerde zelfs in een training van een paar duizend dollar. Alle kennis die ik door al dat leren, leren, leren én natuurlijk het in de praktijk toepassen van alle lessen heb opgedaan, heb ik gebundeld in Succesvol lanceren vanuit je hart, waardoor er voor duizenden euro’s aan waarde in de training zit. 

Meedoen aan Succesvol lanceren vanuit je hart is niet zo goedkoop als het aanschaffen van een boek of het lezen van blogs over lanceren. Maar de training neemt je wél stap voor stap helemaal bij de hand om de resultaten te krijgen die jij graag wilt. Het is geen ‘Hier heb je de lessen, veel succes ermee’-training.

Je krijgt als je meedoet alle hulp en feedback die jij nodig hebt om op een succesvolle en bij jou passende manier mooie lanceringen te doen. Je zult vele malen sneller resultaat zien dan wanneer je uren en uren van jouw kostbare tijd stopt in alles zelf uitzoeken. En heb je wel eens uitgerekend hoeveel omzet je in al die tijd die in ‘zelf uitzoeken’ gaat zitten al had kunnen maken?

Om mee te doen aan Succesvol lanceren vanuit je hart hoef je tegelijk ook niet de hoge bedragen te investeren die ik eerder wel heb uitgegeven om verschillende aspecten van het lanceren nog beter onder de knie te krijgen. Het is niet eens nodig om net als ik verschillende trainingen aan te schaffen, want ik heb alles dat jou gaat helpen om succesvol lanceringen te doen al voor je gebundeld in één training.  

Succesvol lanceren vanuit je hart is een transformatie die je vrij maakt van de constante druk om dingen te doen die in de kern niet bij jou passen om maar op te vallen bij mogelijke nieuwe klanten. Het verlost je van continu piekeren over wat je nu weer moet gaan doen om nieuwe klanten aan te trekken. Het laat je het plezier ervaren van het krijgen van klanten die perfect bij je passen en de rust van het hebben van een manier die perfect werkt voor jou om nieuwe klanten naar je toe te laten komen.

 

Omdat ik super gemotiveerd ben om Succesvol lanceren vanuit je hart zo toegankelijk mogelijk te maken voor zo veel mogelijk zelfstandig ondernemers die op een fijne manier meer nieuwe klanten naar hen toe willen laten komen, wil ik jou graag uitnodigen om aan de training mee te doen voor een investering van 6 termijnen van slechts 97 euro (ex btw) of een eenmalige investering van slechts 547 euro.

Het addertje onder het gras? Dat is er niet – het enige dat ik je wil laten weten is dat er voor de 2023-ronde van Succesvol lanceren vanuit je hart slechts 12 plekjes zijn, zodat ik elke nieuwe deelnemer alle persoonlijke aandacht kan geven die hij of zij verdient. 

 

MELD JE VANDAAG AAN VOOR SUCCESVOL LANCEREN VANUIT JE HART

 

 

DIT ZEGGEN DEELNEMERS DIE ACTIEF MET SUCCESVOL LANCEREN VANUIT JE HART AAN DE SLAG ZIJN GEGAAN:

Van ‘Daar heb je haar weer’ naar ‘Ik ben er nog steeds, met weer wat leuks’

“Ik houd van structuur en dat biedt deze training. Structuur bij het lanceren. Mijn lanceringen zijn meestal wat korter omdat het om digitale producten gaat, maar het kiezen van een thema en daaromheen blogs, berichten voor Social Media en nieuwsbrieven schrijven werkt erg goed. Mijn lanceringen krijgen meer focus.
Vooral je erover heen zetten dat je vaak aanwezig bent, dat je content meerdere keren kan gebruiken geeft veel meer rust! In plaats van “Daar heb je haar weer” is het nu “Ik ben er nog steeds, met weer wat leuks.”

Alles wat ik geleerd heb, heb ik ook al meegenomen in mijn “lancering” van mijn crochet along. Ik had van tevoren een doel gesteld en dat doel heb ik gehaald, alle 40 garenpakketten zijn verkocht en 75 tickets. Nu was een ticket ook maar een klein prijsje, maar vergeleken met vorig jaar, toen de crochet along gratis was, is dit een wereld van verschil.”

Claudia Bierau

CB's Creations

Ingeborg Hoogsteen, schrijfcoach: 

“De dag voordat de Lanceer Succes Week zou beginnen, opende ik op zondagmiddag de laatste uitnodiging van Rimke. Tijdens het lezen gebeurde er iets: ik zag dat wat Rimke doet, en ik altijd nalaat, effect had en precies was wat ik nu nodig had. Haar herinneringsmail zorgde ervoor dat ik haar aanbod niet vergat en me alsnog opgaf. Precies wat ik zelf niet doe als ik een aanbod heb omdat ik bang ben dat ik te opdringerig of verkoperig ben terwijl Rimke mij lieten zien dat het absoluut niet zo hoeft te zijn en anders kan en mag.

Al tijdens de eerste vijf minuten van de eerste les waar ze over verstandsdoelen en gevoelsdoelen vertelde, viel bij mij een heel groot kwartje. Dit was mijn probleem. Dit was precies waardoor het bij mij niet meer stroomde. Ik wist toen dat ik aan het einde van deze week zou instappen met haar betaalde cursus. Nu ben ik een paar weken bezig en heb al grote stappen gezet rond de basis van mijn aanbod en mijn dominobelief. Ik werk aan mijn bedrijf en niet alleen meer in mijn bedrijf en ga de komende weken verder werken zodat ik binnenkort mijn aanbod lanceer op een manier die volledig bij mij past en op een manier waar ik mijn succes niet langer saboteer.”

 

Robin Seuren, orthomoleculair voedingsdeskundige:

“De training ‘Succesvol lanceren vanuit je hart’ laat voor mij zien dat het mogelijk is. Mijn producten aanbieden op een manier die bij mij past én doordacht is. Geen gelikte verkooptrucjes die iedereen al toepast, maar verschillende handvatten die je stimuleren om over jouw eigen manier van lanceren na te denken. Zo fijn! Rimke begeleidt dit heel kundig en weet goed door mensen heen te prikken. Ze is puur en oprecht en neemt voor iedereen uitgebreid de tijd.”

 

MIJN START ZONDER ZORGEN GARANTIE VOOR JOU

Het feit dat je dit deel van deze pagina leest betekent dat je al weet dat Succesvol lanceren vanuit je hart ervoor gaat zorgen dat jij (veel) meer nieuwe klanten kunt gaan aantrekken voor jouw mooie aanbod. Maar misschien twijfel je nog steeds. Voel je een aarzeling. Voelt het voor jou toch als een spannende sprong in het diepe om de stap te zetten om je aan te melden. En ik snap je.

Misschien denk je: ‘Dit klinkt te mooi om waar te zijn! Hoe weet ik nou zeker of dit is wat ik nodig heb?’

Mijn simpele tip: probeer het gewoon!

MIJN 60 DAGEN GARANTIE VOOR JOU:

Als jij je aanmeldt voor Succesvol lanceren vanuit je hart en de komende 60 dagen actief aan de slag gaat met de training, en dus ook de bijbehorende opdrachten uitvoert, en daarna om wat voor reden dan ook niet het gevoel hebt dat dit de beste investering was die je kon doen om meer nieuwe klanten aan te trekken, dan is het enige wat je hoeft te doen een mailtje sturen naar rimke@ikhelpjouonline.nl – en dan geef ik je met liefde je volledige investering terug.

EXTRA BONUSSEN VOOR NOG MEER lanceer succes

Doe jij mee aan de 2023-ronde van Succesvol lanceren vanuit je hart, dan krijg je ook nog verschillende waardevolle bonussen voor nieuwe deelnemers. 

 

Bonus 1: 4 Lanceer Succes Live Calls in oktober (twv. 797 euro)

De eerste lancering die jij aan de hand van Succesvol lanceren vanuit je hart gaat doen bereiden jij, ik en de andere nieuwe deelnemers gezamenlijk voor. Als jij meedoet, daag ik je uit om ergens in het vierde kwartaal van 2023 al een lancering in te plannen en tijdens de live calls in oktober samen jouw lanceerplan, jouw lanceercontent, jouw verkoopteksten en meer te maken. Je kunt mij tijdens en rond deze live calls bovendien alles vragen en overal naar mee laten kijken. Je krijgt de hele maand oktober onbeperkte toegang tot mijn mailbox. We gaan dit echt samen tot een succes maken! 

 

Bonus 2: Privé Onweerstaanbare aanbodpagina-scan (twv. 147 euro)

Een super aantrekkelijke aanbodpagina vormt een belangrijk ingrediënt van een geslaagde lancering. Als nieuwe deelnemer mag je jouw bestaande of nieuw te schrijven aanbodpagina per mail naar mij opsturen zodat ik je al mijn tips kan geven om ‘m ijzersterk en onweerstaanbaar te maken. Je ontvangt al deze tips in de vorm van een speciaal voor jou opgenomen video. 

 

BONUS 3: LIFETIME COACHING EN BEGELEIDING IN DE IK HELP JOU ONLINE COMMUNITY (ONBETAALBAAR)

Als je bij mij een training komt volgen vind ik het erg belangrijk dat je altijd bij mij terechtkunt als je vragen hebt of feedback wilt in de aanloop naar én tijdens jouw lanceringen. Als het goed is ga je aan de hand van deze training immers niet slechts één lancering doen, maar ga je dit de komende jaren vaker doen. Daarom krijg je bij je deelname ook toegang tot de Facebookgroep Trainingen van Ik help jou online Academy.

Je kunt in deze fijne Ik help jou online Community dag en nacht vragen stellen. Bovendien is er elke maand via Zoom een live vragen- en brainstormuurtje exclusief voor deelnemers aan Succesvol lanceren vanuit je hart. 

“Ik heb al diverse trainingen en workshops bij Rimke gevolgd, en elke keer leer ik weer wat nieuws. Heldere en enthousiaste uitleg, duidelijke voorbeelden – en na iedere sessie krijg ik zin om zelf aan de slag te gaan en mijn website nóg beter te maken. Echt een aanrader voor iedere ondernemer!”

Marise Hurkmans

Intratypical

BONUS 4: masterclass adverteren op social media (twv 197 euro)

Hoewel ik het merendeel van mijn bekendheid opbouw via mijn website die het goed doet in Google, maak ik rond een deel van mijn lanceringen ook gebruik van advertenties op social media om nieuwe mensen te bereiken die op dat moment behoefte hebben aan mijn aanbod. Hoe ik dit doe en hoe jij dit ook voor je kunt laten werken, laat ik je zien in de masterclass Succesvol adverteren tijdens je lancering. De opname van deze zeer gedetailleerde masterclass staat al op je te wachten zodra jij je aanmeldt voor Succesvol lanceren vanuit je hart.

 

“Ik vind de trainingen van Rimke altijd enorm waardevol. Ze deelt iedere keer zoveel kennis en informatie! In een eerdere training van haar had ik al ontdekt dat lanceren goed bij mij past, en nu heb ik ook de tools om er daadwerkelijk een succes van te maken.”

Noeky Karreman

Ondernemerscoach

 

OKÉ, NOG EVEN OP EEN RIJTJE:

Als jij je aanmeldt voor Succesvol lanceren vanuit je hart, dan krijg je meteen toegang tot alles wat jij nodig hebt om door middel van lanceringen gemakkelijker meer nieuwe klanten ja te laten tegen jouw mooie aanbod, inclusief:

 

1. De 6 essentiële trainingsmodules die elke zelfstandig ondernemer die door middel van lanceringen meer nieuwe klanten wil krijgen én helpen nodig heeft

2. Checklists, concrete opdrachten en voorbeelden uit mijn eigen lanceringen om jou uren denkwerk uit handen te nemen

3. Meerdere bonusmodules en andere extra’s die je helpen nóg meer nieuwe klanten aan te trekken met jouw lanceringen

4. Mijn complete stappenplan om jouw aanbod onweerstaanbaar te maken, zodat nieuwe klanten er uit zichzelf ja tegen zeggen

5. Onbeperkte toegang tot de begeleiding bij de training, in de erg actieve en behulpzame Ik help jou online Community en tijdens de maandelijkse live vragenuurtjes via Zoom

6. De 4 Lanceer Succes Live Calls in oktober waarin wij samen jouw eerste of eerstvolgende succesvolle lancering gaan uitwerken 

7. De 1-op-1 Onweerstaanbare Aanbodpagina Scan op video 

 

En nog veel, veel meer!

 

Waar veel lancerende ondernemers de mist in gaan

Als je zelf al eens een poging tot een lancering hebt gedaan en merkte dat het nog niet meteen storm liep met de aanmeldingen of de verkopen zodra jij de deuren voor je aanbod opende, dan wil ik je graag iets belangrijks meegeven.

Ik weet dat het de natuurlijke neiging van veel ondernemers is om je koppie te laten hangen als de verkopen tijdens je lancering niet meteen binnenstromen. Dat de kans groot is dat je dit op jezelf gaat betrekken: ‘vinden mensen mij niet leuk?’, ‘wat is er mis met mijn aanbod?’ – dat soort twijfelgedachten gaan dan, of je het nu wilt of niet, door je hoofd spoken.

En omdat je vooral niet over wilt komen als pushy, en al zeker niet aan mensen wilt gaan trekken, laat je jouw lancering op dat moment meestal uitgaan als een nachtkaars. Je brengt je aanbod niet meer met evenveel energie en op dezelfde frequentie onder de aandacht als aan het begin van je lancering, met als gevolg dat er ook geen nieuwe klanten meer komen. ‘Zie je wel’, is het irritante stemmetje dat dan al gauw in je hoofd oppopt.

 

Als je hier ook maar iets van herkent, dan wil ik iets met je delen dat je zeker gaat helpen, of je nu wel of niet de stap zet om Succesvol lanceren vanuit je hart te gaan volgen. Ja, het kan zijn dat het aan je aanbod ligt als er tijdens je lancering niemand koopt, of in elk geval niet zo veel mensen als je had gewild. Maar het ligt zéker niet aan jou als persoon.

De kans is zelfs heel groot dat het juist aan de mensen ligt die jij tijdens je lancering bereikt. Dat zij jouw aanbod echt graag willen, maar nog ‘in gevecht’ zijn met hun ‘ik wil het wel, maar…-obstakels’. Dat één deel van hen heel sterk aangeeft dat ze volmondig JA willen zeggen tegen jouw mooie aanbod en een ander deel van hen nog één of meer redenen paraat heeft om het niet te doen.

En op dat moment komt het volledig aan op de keuze die JIJ, als degene die het aanbod doet, maakt: kies je ervoor om je hoofd te laten hangen omdat je nog niet het aantal verkopen hebt dat je wilde of kies je ervoor om waarde te delen waarmee je de obstakels van jouw twijfelende klanten wegneemt? Waarbij je, als je daar echt goed in wordt (ik leer je dat trouwens als je besluit mee te doen aan Succesvol lanceren vanuit je hart), zult merken dat er op het laatste moment voor jouw deadline nog heel wat mensen ja zeggen tegen jouw mooie aanbod.

Mij is het zelfs wel eens overkomen dat 75 procent van mijn nieuwe klanten in mijn lancering pas ja zei tegen het aanbod in het laatste uurtje dat het geldig was.

 

Zoals jij tijdens jouw lanceringen jouw mogelijke klanten de keuze geeft om gebruik te maken van jouw aanbod, zo geef ik jou op deze pagina de kans om een keuze te maken over mijn aanbod

Denk eens aan alle wat grotere veranderingen die in de afgelopen jaren in jouw leven hebben plaatsgevonden, en met name aan de positieve. Zijn al die veranderingen niet altijd begonnen met het maken van een keuze, het nemen van een krachtige beslissing? En heb je er wel eens bij stilgestaan dat elke keer als er een nieuwe klant naar jou toe komt, dat voor die persoon ook begint met het maken van een keuze? Een krachtige keuze om ja te zeggen tegen jouw mooie aanbod?

Hoe mooi is het als jij de vaardigheden en tools in handen hebt om nog veel meer mensen die jij kunt helpen een krachtige keuze te laten maken? De keuze om zich wél door jou te laten helpen of niet. Want dat is de keuze die zij mogen maken. En dat is simpelweg ook de keuze die jij mag maken over mijn aanbod. 

 

Als jij nu al meer dan genoeg fijne klanten aantrekt op een manier die past bij jou, dan heb je deze training helemaal niet nodig. Geniet er dan vooral eens wat meer van dat jij heerlijk kunt ondernemen op de manier waar jij blij van wordt!

Maar als je op dit moment nog niet het aantal klanten hebt dat je graag wilt, of als je aan het ondernemen bent op een manier waar jij niet gelukkig van wordt, dan zijn je twee opties simpel:

Je kunt ervoor kiezen om niets te doen…en dan blijft alles, heel verrassend, precies zoals het nu is. Of misschien wordt het zelfs erger.

Of je kunt ervoor kiezen om zelf de touwtjes in handen te nemen en om iets te veranderen.

Je kunt net doen alsof het probleem er niet is en hopen dat het op één of andere magische manier verdwijnt (wat niet gaat gebeuren)

Of je kunt ervoor kiezen om vastbesloten te zijn er iets aan te doen.

Als je voor dat tweede kiest, dan is dit jouw moment om je aan te melden voor Succesvol lanceren vanuit je hart en meteen te starten.

Als je deze keuze niet maakt, wat ook helemaal oké is, mag je nu wegklikken van deze pagina.

 

 

 

ANTWOORD OP VEELGESTELDE VRAGEN

Voor het geval ik iets vergeten ben te benoemen, hier vind je een lijstje met de vragen die mij het meest gesteld worden, plus de antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om mij even te mailen op rimke@ikhelpjouonline.nl zodat ik je er alsnog antwoord op kan geven.

 

Heb ik al genoeg bekendheid om door middel van lanceringen nieuwe klanten aan te trekken?

Als jij andere ondernemers om je heen lanceringen ziet doen, en misschien wel ziet dat zij daar tientallen of zelfs honderden klanten tegelijk door krijgen, dan kan ik me goed voorstellen dat jij je afvraagt: ‘is dit wel iets voor mij?’ of ‘ben ik hier nu wel aan toe?’

Zelf heb ik mijn focus bij het kiezen van lanceren als manier om nieuwe klanten aan te trekken nooit echt gelegd op de hoeveelheid bekendheid die ik al had, maar op de vorm die mij bij lanceren zo aanspreekt: op een totaal niet verkoperige manier, puur vanuit het delen van waarde en het maken van verbinding, nieuwe klanten aantrekken. Deze vorm kan iedere ondernemer toepassen, hoeveel (of relatief weinig) bekendheid je op dit moment ook hebt. Als relatief beginnende ondernemer kun je bijvoorbeeld een pilotlanceirng doen om je eerste klanten voor een nieuw aanbod aan te trekken, zonder dat dit je handenvol tijd kost. Van daaruit kun je dan vervolgstappen zetten als je lanceren net als ik een fijne manier vindt om klanten te krijgen.

 

Moet ik dingen als webinars geven en challenges organiseren willen doen om mee te kunnen doen?

Nee, dat hoeft helemaal niet. Het leuke van lanceren is juist dat het op allerlei verschillende manieren kan: van het sturen van een paar mailtjes tot het organiseren van een challenge en van het uitsluitend maken van Instagram Stories tot het geven van webinars. De kern van lanceren is dat jij in een korte tijd veel waarde deelt over een bewust gekozen onderwerp en vervolgens van daaruit een aanbod doet. In welke vorm en op welke plekken je dat doet, dat is daaraan ondergeschikt. Ik heb zelf ervaring met allerlei soorten lanceringen, en die ervaring deel ik in de training ook met jou.

 

Past deze manier van nieuwe klanten aantrekken wel bij mijn soort aanbod?

De intentie van een lancering is dat jij in een korte periode meerdere/vele nieuwe klanten krijgt voor één van je vormen van aanbod. Als jij in je bedrijf dingen doet waarbij je niet de capaciteit hebt om een (grote) groep nieuwe klanten tegelijk te helpen, dan is lanceren niet zo geschikt voor jou. In alle andere gevallen is lanceren – als je net als ik niet zo van pushmarketing en verkooptrucjes houdt – een hele fijne manier om nieuwe klanten aan te trekken. De meeste deelnemers aan Succesvol lanceren vanuit je hart bieden coaching, training en cursussen aan, maar er zijn ook deelnemers die producten verkopen of bijvoorbeeld thema-vakantieweken organiseren en lanceren. Als je twijfelt of lanceren bij jou past en je even met mij wilt overleggen, aarzel dan niet om mij even te mailen via het e-mailadres hierboven.

 

HOEVEEL TIJD GAAT HET KOSTEN OM DEZE TRAINING TE volgEN?

Dat is helemaal aan jou. De training is zo opgebouwd dat je gemakkelijk de lessen eruit kunt pikken die jou nu helpen om jouw eerstvolgende doel te bereiken. Je kunt de training doorlopen in de volgorde waarin hij aangeboden wordt, maar je kunt ook starten bij wat jij op dit moment het meest nodig hebt. Je houdt lifetime toegang tot al het materiaal, dus je kunt keer op keer terugvallen op de training zodra jij weer een nieuwe lancering wilt gaan doen.

 

WAT KAN IK VERWACHTEN NADAT IK ME AANMELD VOOR succesvol lanceren vanuit je hart?

Als je jouw aanmelding hebt afgerond krijg je meteen een welkomstmail met alle informatie die jij nodig hebt om te kunnen starten met Succesvol lanceren vanuit je hart. Ook ontvang je direct na je aanmelding je inloggegevens voor de training, die je volgt in mijn Ik help jou online Academie. Je krijgt automatisch ook toegang tot alle toekomstige extra’s en updates die nog aan de training worden toegevoegd.

 

ALS IK ERACHTER KOM DAT DEZE CURSUS NIET GESCHIKT IS VOOR MIJ, KAN IK DAN MIJN GELD TERUGVRAGEN?

Ik bied je een 60 dagen Start zonder Zorgen Garantie waarbij je je geld terug kunt vragen als je ontdekt dat deze training absoluut niet is wat jij nodig hebt. Als jij je aanmeldt voor Succesvol lanceren vanuit je hart en de komende 60 dagen actief aan de slag gaat met de training, en daarna om wat voor reden dan ook niet het gevoel hebt dat dit de beste investering was die je kon doen om meer nieuwe klanten naar jou toe te laten komen, dan is het enige wat je hoeft te doen een mailtje sturen naar rimke@ikhelpjouonline.nl – en dan geef ik je met liefde je volledige investering terug.

 

HOE LANG HOUD IK TOEGANG TOT DE TRAINING?

Je krijgt lifetime toegang. Het enige wat je hoeft te doen is inloggen in de Ik help jou online Academie als je de lessen van Succesvol lanceren vanuit je hart wilt volgen. De lessen staan dan op elk moment van de dag (en nacht) voor je klaar.

 

WANNEER BIED JE DEZE TRAINING WEER AAN? HET VOELT NU NIET ALS HET JUISTE MOMENT VOOR MIJ.

Mag ik je een wedervraag stellen? Wanneer is het wel ‘hét juiste moment’ voor jou? Heb je voor jezelf helder hoe ‘hét juiste moment’ er voor jou uitziet? En als je daar niet direct antwoord op weet, hoe lang heb je het al uitgesteld om serieus met het krijgen van meer klanten op een manier die voor jou fijn voelt aan de slag te gaan? En hoeveel langer ben je bereid dit nog uit te stellen?

Je bedrijf laten groeien kun je goed vergelijken met allerlei levensbepalende stappen die je privé zet. Denk aan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen, een huisdier nemen, emigreren misschien wel. Het is maar zelden ‘hét perfecte moment’ om ervoor te gaan. Maar als je eenmaal helder hebt wat je heel graag wilt, dan kies je er toch voor om het te doen en maak je er een succes van. En dit is jouw kans om diezelfde keuze nu ook voor je bedrijf te maken. Ga jij je droom op pauze zetten of ga je er een succes van maken? Als je het nu niet doet, wanneer dan wel?

 

Alle op deze pagina genoemde bedragen zijn exclusief BTW; de prijs inclusief BTW zie je als je je aanmeldt (met mogelijkheid om indien van toepassing de BTW te verleggen als je in het buitenland woont). Als jij je aanmeldt voor de training verklaar je ook dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden van Ik help jou online en dat je kennis hebt genomen van en akkoord gaat met de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld op deze pagina.

 

©  Succesvol lanceren vanuit je hart 2023. Alle rechten voorbehouden.

                                                              Privacyverklaring                                               Algemene voorwaarden