SCOREN IN GOOGLE IN 2020

Online SEO cursus voor ondernemers

 

Staat jouw website niet bij de eerste 4 resultaten als jouw mogelijke klanten zoeken in Google? Dan zul je weinig klanten krijgen via je website, want 90 procent van de Google-gebruikers kijkt niet verder dan de eerste 4 zoekresultaten.

 

In een cursus SEO leer jij zelf hoe er via Google klanten naar jouw website komen

“Ik kan het in Google nooit winnen van de grote(re) bedrijven. Zij kunnen er immers veel meer tijd en budget in stoppen dan ik.”

Ik merk dat ondernemers dit vaak denken als het gaat over het bereiken van hun toekomstige klanten in Google. Weet je, ik geloof daar niet in. Want wie niet groot is kan nog wel slim zijn. Ik weet bijvoorbeeld zeker dat jij als kleinere ondernemer de klanten die je via Google wilt bereiken veel beter kent dan de directeur en de SEO-specialist van een groot bedrijf hun doelgroep kennen. Omdat jij, in tegenstelling tot zij, jouw ideale klanten dagelijks of in elk geval wekelijks zelf spreekt en ziet. En dus is het voor jou ook makkelijker om ze met de juiste specifieke zoektermen aan te trekken.

 

Wat leer je in de SEO-training Scoren in Google in 2020?

In de online SEO-cursus Scoren in Google in 2020 neem ik jou bij de hand om in 2020 die dingen te doen die ervoor zorgen dat jouw toekomstige klanten via Google naar jouw website komen, en daar ook blijven om jouw waardevolle aanbod te ontdekken en te kopen. 

Hieronder zie je een overzicht van waar we in de training mee aan de slag gaan. 

MODULE 1: DE BASIS OP ORDE

Voordat we praktisch aan de slag gaan brengen we heel goed in kaart wie jij op je website wilt hebben, wie de mogelijke koper van jouw aanbod is. Ook zorgen we ervoor dat jij vanaf nu kunt zien wat wel en niet goed werkt op jouw website, zodat je die steeds beter kunt maken. 

MODULE 2: ZOEKEN IN 2020 EN VERDER

Ons zoekgedrag in Google is in een paar jaar tijd snel veranderd. Zo zoeken we steeds meer op langere zoektermen en op vragen. Ook is het belangrijk gebruik te maken van koopgerichte zoektermen. Dit komt allemaal aan bod in module 2, net als hoe je een inkijkje krijgt in waar jouw collega-ondernemers zo goed op scoren in Google

MODULE 3: BOUWSTEEN-ARTIKELEN

Bloggen werkt goed om meer toekomstige klanten op je website krijgen, het schrijven van bouwsteenartikelen nog beter. Wat zijn bouwsteenartikelen en hoe benut jij ze om jouw toekomstige klanten in groten getale naar je website te trekken? 

MODULE 4: BLOGGEN IN 2020

Bloggen is een uitstekende manier om precies die bezoekers op jouw website te krijgen die jij graag wilt. Maar het is zonde om veel tijd te stoppen in het schrijven van blogs die zelden gevonden worden in Google. In deze module leer je hoe je blogs schrijft die wél hoog in de zoekresultaten komen en waarmee je dus wel met nieuwe klanten in contact komt. 

MODULE 5: SNELHEID, VEILIGHEID EN GEBRUIKS-VRIENDELIJKHEID

De teksten op je website kunnen nog zo goed zijn, als jouw website traag, onveilig of niet prettig te doorlopen is heb je daar helemaal niets aan. In deze module besteden we daarom aandacht aan deze drie belangrijke aspecten. 

MODULE 6: EEN E-MAILLIJST OPBOUWEN VANAF JE WEBSITE

Bijna geen enkele websitebezoeker koopt meteen bij zijn of haar eerste bezoek jouw aanbod. En lang niet elke websitebezoeker komt uit zichzelf nog eens terug op je website. In deze module leer ik je precies hoe je van eenmalige bezoekers terugkerende bezoekers maakt zodat de kans dat zij klant bij je worden met sprongen stijgt

MODULE 7: UITBOUWEN

In deze module leer je onder andere hoe je met behulp van de data die je verzamelt in Google Analytics en Ubersuggest je website elke maand beter maakt, zodat je in contact komt met steeds meer toekomstige klanten. 

BONUSMODULE: VERKOPEN VANAF JE WEBSITE

In deze extra module krijg je mijn allerbeste tips en strategieën om je aanbod ook daadwerkelijk rechtstreeks vanaf je website te verkopen, zonder dat jij daar eerst zelf tussen hoeft te zitten. 

Alles wat je in de SEO-cursus leert kun je gratis doen, zonder geld te hoeven uitgeven aan Adwords en dergelijke. Wat je leert is een mix van dingen die altijd belangrijk zijn om goed gevonden te worden in Google én van dingen waarvan Google zelf heeft bekendgemaakt dat deze in 2020 heel belangrijk zijn. Zo gaan we aan de slag met de nummer 1 factor om goed gevonden te worden in Google en leer ik je ook iets dat nog maar heel weinig ondernemers doen, maar dat heel effectief is om precies de juiste bezoekers naar jouw website te trekken.

Door de opdrachten in de lessen ga je alles direct op je website toepassen om hoger in Google te scoren.

Wat levert je deelname aan de SEO cursus Scoren in Google in 2020 jou op?

R

Je krijgt meer websitebezoekers, precies uit je doelgroep

R

Je komt dus meer onder de aandacht van jouw mogelijke klanten

R

Je onderneemt acties die altijd voor je blijven werken, niet alleen nu, maar ook over een jaar en over twee jaar en nog langer

R

En je krijgt natuurlijk meer klanten, rechtstreeks vanaf je website

Meedoen aan de SEO-training Scoren in Google in 2020

Al meer dan 40 ondernemers gingen je voor en volgden de SEO-cursus Scoren in Google. Op dit moment ondergaat de training een update, zodat hij straks eind februari/begin maart – als de nieuwe editie Scoren in Google in 2020 van start gaat – weer helemaal up-to-date én verder uitgebreid is. Zo krijg je als nieuwe deelnemer in 2020 naast de Google-training ook een training over hoe je klanten haalt uit het opbouwen van een e-maillijst vanaf je website, plus een bonusles over sales, oftewel: verkopen rechtstreeks vanaf je website. 

Schrijf je hieronder in voor de interesselijst van één van beide varianten van de training om straks als eerste te horen wanneer je je kunt aanmelden – uiteraard met een korting voor de eerste deelnemers. 

 

BONUS VOOR ECHT GOEDE RESULTATEN

Ik wil zeker weten dat jij échte resultaten boekt met deze SEO-cursus. Daarom krijg je bij je aanmelding ook 3 of 6 maanden gratis toegang tot mijn gehele Ik help jou online Academie. Je komt daarmee in een besloten Facebookgroep waar je dagelijks contact kunt hebben met mij en de andere Academieleden en samen aan de training kunt werken. Ook krijg je toegang tot alle online activiteiten in de Academie, zoals vragenuurtjes en samenwerkdagen. Bovendien kun je 3 maanden lang gebruikmaken van alle trainingen die in de Ik help jou online Academie te vinden zijn. 

 

VIP-TRAJECT SCOREN IN GOOGLE IN 2020 – maximaal 6 plekken beschikbaar

Kies je hieronder voor de VIP-variant van Scoren in Google in 2020, dan krijg je maar liefst 6 1-op-1 sessies met mij bij de training. In deze sessies gaan wij samen aan de slag om voor jou het allerbeste resultaat te bereiken: een website die continu nieuwe klanten oplevert. In de 1-op-1 sessies krijg je het volgende: in sessie 1 een uitgebreide check van jouw website inclusief alle kansen om de vindbaarheid ervan te verbeteren, in sessie 2 een plan voor een bouwsteenartikel dat jou veel nieuwe bezoekers gaat opleveren, in sessie 3 een blogbrainstorm die ervoor zorgt dat jij voor een heel jaar blogideeën hebt, in sessie 4 een glashelder plan om een e-maillijst op te bouwen via jouw website en in sessie 5 een uitgekiend plan om van websitebezoekers heel snel klanten te maken. Het onderwerp van sessie 6 mag je vrij invullen, zodat je dit VIP-traject goed afsluit. 

Het VIP-traject van Scoren in Google in 2020 start in maart 2020 en is te volgen als 4-maandentraject of als jaartraject. We spreken elkaar dus ofwel zes keer in vier maanden, ofwel zes keer in een jaar. Ik heb plek om maximaal 6 ondernemers 1-op-1 te begeleiden in dit VIP-traject. 

 

“In een paar maanden tijd ging ik van 235 bezoekers per maand naar 1.2k bezoekers!! En dat onder andere dankzij de vele tips en cursussen van Rimke!”

Riët Oving, deelneemster Scoren in Google in 2018

Finca Maravilla Verde B&B

 

JA, IK DOE MEE!

Vink bij je bestelling even aan dat het om een zakelijke bestelling gaat. Je kunt dan vervolgens zelf aangeven of de btw in jouw geval verlegd moet worden of niet berekend hoeft te worden.

JA, IK HEB INTERESSE

Ja, ik wil op de interesselijst

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

“Onze website is beter vindbaar in Google door alle tips en ons e-book wordt dagelijks gedownload. Je hebt altijd de mogelijkheid om vragen te stellen. En je wordt in de Academie niet overdonderd, alles kan op je eigen tempo.”

Griet Bajlo Van Eeckhaut, deelneemster Scoren in Google in 2018

B&B Kuca Bajlo

WIE BEN IK?

Ik ben Rimke de Groot, marketingcoach en de vrouw achter Ik help jou online. Al drie jaar coach ik met succes ondernemers om online beter gevonden te worden, zodat ze meer nieuwe klanten of gasten aantrekken. Mijn achtergrond ligt in de journalistiek en het tekstschrijven, waardoor ik alles weet over het schrijven van de juiste websiteteksten waardoor jij goed gevonden wordt door de mensen die tot jouw mogelijke gasten of klanten behoren. 

VEELGESTELDE VRAGEN OVER DE SEO-TRAINING SCOREN IN GOOGLE IN 2020

HOEVEEL TIJD HEB IK NODIG OM GOEDE RESULTATEN TE BOEKEN MET DEZE TRAINING?

Ongeveer één tot twee uren per week. Goede resultaten in Google bereik je het beste door je acties op te delen in kleine stapjes – en als je er elke week één tot twee uur voor vrij maakt ga je die resultaten vanzelf zien. Wil je ook meedoen aan de online activiteiten die je als bonus bij de training krijgt? Maak er dan af en toe wat extra tijd voor vrij. 

WAT IS HET VERSCHIL MET DE GRATIS TRAINING BEREIK JOUW KLANTEN IN GOOGLE?

Wellicht heb je ook mijn gratis training Bereik jouw klanten in Google gevolgd. Deze training geeft je alle basiskennis voor wat je als ondernemer op zijn minst op orde moet hebben om goed gevonden te worden in Google. De training Scoren in Google in 2020 gaat veel verder de diepte in: waar maak jij echt het verschil om nog beter jouw toekomstige klanten te bereiken dan je collega-ondernemers en ook beter dan bedrijven die groter zijn dan dat van jou? Bovendien krijg je bij deze training veel meer persoonlijke begeleiding van mij, zodat je zeker weet dat je alles ook echt goed doet. 

IK HEB NU GEEN TIJD VOOR DEZE TRAINING, KAN IK OOK LATER MEEDOEN?

Even tussen ons: geen tijd is vaak een kwestie van geen prioriteit. En als jij nu geen prioriteit geeft aan meer klanten aantrekken via je website, wanneer doe je dat dan wel? En verder: ja, je kunt ook later instappen, al zal de investering vanwege de grote waarde van de training wel steeds verder omhoog gaan. Enne, als je je nu al aanmeldt houd je automatisch toegang tot de training zolang deze bestaat, en ook tot nieuwe versies in de komende jaren. Bij twijfel gewoon doen dus! 

JA, IK HEB INTERESSE

Ja, ik wil op de interesselijst

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

× .