Wat als er een makkelijke manier bestaat om nieuwe klanten naar jou toe te laten komen zonder dat jij uren achter je computer hoeft door te brengen?

Leer hoe jij je blogs bovenaan in Google krijgt, zodat je meer bezoekers op je website krijgt en meer nieuwe klanten gaat aantrekken 

Al meer dan 60 ondernemers gingen je voor. 

 

Ben je moe van het continu posten van berichten op social media zonder dat het je een stabiele stroom nieuwe klanten oplevert?

Is dit herkenbaar?

 

Ik spreek zoveel ondernemers met een hele grote passie voor hun werk die van alles proberen om op social media nieuwe klanten te krijgen: posten op bepaalde tijdstippen, Stories maken, Reels, geld stoppen in advertenties, privéberichtjes sturen naar nieuwe volgers, hippe hashtags gebruiken …

 

… om uiteindelijk te ervaren dat het vooral heel veel onrust oplevert en niet de stabiele stroom nieuwe klanten waar ze zo naar verlangen.

Ik weet dat je het druk hebt, dus ik kom gelijk to the point. Als je lijkt op de meeste zelfstandig ondernemers die ik ken, dan heb je 1 (of meer) van deze 3 redenen waarom je tot nu toe liever op social media post dan blogs schrijft

 

Welke is het meest herkenbaar voor jou?
Een berichtje op Facebook of Insta posten kost simpelweg minder tijd

Ja, ik snap je, een bericht plaatsen op de socials is makkelijker en sneller – handig als je het al druk genoeg hebt met van alles en nog wat. Maar wat doen je Facebook- en Insta-posts van een week geleden nu nog voor jou? En je berichten van een maand geleden? Of een halfjaar? Die van mij doen daar niets meer voor mij, terwijl mijn blogs uit 2018 en 2019 nog steeds dagelijks gevonden worden én mij met nieuwe klanten in contact brengen. Bedenk eens wat het jou waard is om nu wat extra tijd te besteden aan iets dat daarna tot wel vijf jaar lang voor je kan werken, of zelfs nog langer.

Je ziet dat anderen ook veel op social media posten, dan kun jij niet achterblijven

Je hebt gelijk: er zijn mensen die veel op social media posten en daar ook veel klanten uit halen, meestal de mensen die jij op Insta of Facebook bewondert. Wat je niet ziet is hoeveel tijd zij er écht in stoppen: vaak vele uren per dag. Terwijl er tegelijk veel ondernemers zijn die er óók best veel tijd in stoppen, maar er niet of nauwelijks klanten uithalen. Ik spreek die ondernemers met regelmaat in mijn privéberichtjes. Maar in het openbaar hoor je er natuurlijk niemand over op deze ‘Deel vooral dat het goed met je gaat’-kanalen. Wees voorzichtig met jouw keuzes baseren op wat je bij een ander ziet (of denkt te zien), kies je eigen koers. 

Je bent toch al veel op social media, even iets posten gaat makkelijk tussendoor

Op social media kan het heel gezellig zijn. Ik ben er ook graag te vinden. Meestal tijdens mijn ‘Nu ik mijn werk heb afgerond, mag ik van mezelf even door social media scrollen’-kwartiertjes. Sta je er wel eens bij stil dat social media voor veel mensen vooral een ‘tijdverdrijf’-plek zijn waar ze gezelligheid opzoeken of een beetje doelloos scrollen, niet zo zeer een plek waar ze actief zijn omdat ze iets willen kopen? Op je website is dat anders: niemand gaat even een kwartiertje googelen voor de gezelligheid, mensen zijn er bewust op zoek: ook naar jóu en jouw mooie aanbod.

Als jij nu naar dit scherm kijkt en denkt ‘Hé, dit lijkt wel over mij te gaan’, dan is dat een goed teken. Je bent namelijk niet de enige die (te) veel tijd in social media steekt zonder er echt iets uit te halen, en ik ben blij dat je er bent.

 

Want het goede nieuws is:

 

Er is een oplossing.

 

Wat jij nodig hebt is een strategie die ervoor zorgt dat nieuwe klanten jóu gaan vinden in plaats van dat jij voortdurend naar hen op zoek moet. Iets dat ervoor zorgt dat jouw mailbox volstroomt met aanvragen en aankopen zonder dat jij allerlei ingewikkelde marketingtrucjes moet gaan leren. 

 

Hi, ik ben Rimke van Ik help jou online. En ik wil je heel graag helpen om een constante stroom nieuwe klanten te krijgen zonder dat jij uren achter je computer of in al de social media apps hoeft door te brengen terwijl je jezelf intussen afvraagt waarom niets echt goed voor je werkt.

 

Weet je wat het is?

Social media zijn met één of twee klikken op je telefoon binnen handbereik en bijna iedereen brengt er (te) veel tijd door. Maar social media zijn vooral een plek om je vrije tijd – en vaak ook je ‘ik weet even niets beters te doen, laat ik wat doelloos door Facebook en Instagram scrollen’-tijd – door te brengen. Er zijn maar weinig mensen op social media actief met als doel om daar iets te kopen.

En ja, het is wel degelijk mogelijk om (veel) klanten uit social media te krijgen. Maar daarvoor moet je er of echt héél zichtbaar zijn (lees: dagelijks op video verschijnen), of veel geld in advertenties stoppen. En ook nog een krachtige en onderscheidende boodschap hebben waarmee je eruit springt ten opzichte van alle anderen die hetzelfde doen als jij. Het kost dus of veel tijd, of veel geld – in beide gevallen continu.

Op je website werkt dat anders. Als iemand googelt, is iemand al op zoek naar jou. Mensen googelen niet voor de gezelligheid of als tijdverdrijf, maar omdat ze een specifieke behoefte hebben: soms alleen aan informatie, maar vaak genoeg ook aan een concreet aanbod dat ze graag willen kopen. Ook dat van jou.

Ik schrijf al jaren. Eerst als journaliste voor kranten en tijdschriften. Dat was makkelijk, want de kranten en bladen waar ik voor schreef hadden al veel abonnees, dus bereikten mijn verhalen automatisch veel mensen. Daarna vooral online, ook voor mijn eigen websites. Die moesten het in eerste instantie doen met een handjevol bezoekers.

Dat kwam omdat ik één belangrijk ding over het hoofd zag: mijn eerste blogs waren ‘gezelligheidsstukjes’, geen blogs die aansloten bij waar anderen online al naar op zoek waren. Ik miste in mijn blogs één belangrijk puzzelstukje: zoekwoorden verwerken die mijn nieuwe klanten al aan het intypen waren in Google.

 

Toen ik die ging toevoegen, bleek dat de gouden greep. Eindelijk kreeg ik wel die mailtjes van nieuwe klanten die met mij wilden werken en zelfs rechtstreekse bestellingen uit mijn website. Plus veel bezoekers die zich eerst inschreven voor mijn e-maillijst en op een later moment alsnog klant werden. Het waren allemaal mensen die mij vonden in Google zonder dat ik naar hen op zoek hoefde.

Het schrijven van blogs die klanten bereiken werkte én het werkt nog steeds voor mij – ook als ik er maar eentje per maand schrijf. Het brengt een stabiele en constante stroom nieuwe klanten op mijn pad én het geeft mij alle vrijheid die ik wil – want hé: ook al ben ik nog zo gek op marketing, er zijn ook veel andere dingen die ik graag doe, zoals veel tijd doorbrengen met de mensen die belangrijk voor mij zijn.

 

Wat ik kan, dat gun ik jou ook

Daarom heb ik alles dat voor mij werkt om met mijn blogs nieuwe klanten te bereiken in een simpel stappenplan gegoten dat ook jij kunt gebruiken om een stabiele stroom nieuwe klanten en aanvragen te krijgen uit je website.

 

Laat me je voorstellen aan de simpele Bereik klanten met je blogs formule die bestaat uit 3 stappen:

STAP 1: VIND ONDERRWERPEN DIE KLANTEN BEREIKEN

In deze eerste workshop ga je zien wat goede blogonderwerpen zijn waar jij jouw lievelingsklanten mee aantrekt. Aan het eind van de workshop heb jij tal van ideeën om blogs te schrijven die jouw nieuwe klanten aanspreken!

Hier werken we aan:

+ Bepaal jouw doel 

+ Vind uit wat jouw klanten willen weten

+ Kies je blogonderwerpen 

SUPER BONUS: 50 GOUDEN BLOGONDERWERPEN

Als bonus bij deze workshop krijg je ook een lijst met 50 gouden blogonderwerpen waar je op elk moment op kunt terugvallen als je zelf even geen inspiratie hebt. Er zit altijd een onderwerp tussen dat jij direct om kunt zetten in een blog dat klanten bereikt. 

STAP 2: MAAK JE BLOG KLAAR VOOR PUBLICATIE

In deze tweede workshop leer je alles over waar een goed blog dat klaar is om potentiële klanten te bereiken aan voldoet – van de juiste lengte tot de beste titel. Aan het einde van deze workshop durf jij vol zelfvertrouwen jouw blogs te publiceren! 

HIER WERKEN WE AAN:

+ Je blogonderwerp onderverdelen in subonderwerpen

+ Een pakkende titel en tussenkoppen maken

+ Een goed begin en een sterke afsluiting van je blog 

SUPER BONUS: CHECKLIST DE PERFECTE TITEL VOOR JOUW BLOG

Als bonus bij deze workshop krijg je ook een handige checklist met gouden tips om de perfecte titel voor jouw blog te vinden, zodat potentiële klanten je blog nog makkelijker kunnen vinden én sneller gaan lezen

 

STAP 3: DE PERFECTE ZOEKWOORDEN VOOR JE BLOG

In deze derde workshop leer je de juiste zoekwoorden voor jouw blog te vinden. Ook weet je na deze workshop wat de beste plekken in je blog zijn om deze zoekwoorden te plaatsen. Zo kunnen nieuwe klanten jou en je website veel makkelijker vinden in Google! 

HIER WERKEN WE AAN: 

+ Hoe vind je goede zoekwoorden

+ Welke zoekwoorden passen bij jouw blog

+ Waar in je blog plaats je zoekwoorden

SUPER BONUS: SPIEKBRIEFJE PLUS VIDEO ZOEKWOORDEN PLAATSEN

Als bonus bij deze workshop krijg je een handig spiekbriefje voor het plaatsen van zoekwoorden op de juiste plekken, zodat je dit bij de hand kunt houden als je een blog gaat schrijven. Ook krijg je bij deze workshop een extra video waarin je ziet hoe je de plugin Yoast SEO als hulpmiddel gebruikt voor het plaatsen van zoekwoorden op de juiste plekken

 

IN DE TRAINING SCHRIJF BLOGS DIE KLANTEN BEREIKEN KRIJG JE DIT TOTALE PAKKET MET:

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Vind onderwerpen die klanten bereiken (ter waarde van 97 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Maak je blog klaar voor publicatie (ter waarde van 97 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. De perfecte zoekwoorden voor je blog (ter waarde van 117 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. 50 gouden blogonderwerpen (ter waarde van 47 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. De perfecte titel voor je blog checklist (ter waarde van 47 euro)

 

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Spiekbriefje en video zoekwoorden plaatsen (ter waarde van 57 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Gouden tips voor extra bloglezers checklist (ter waarde van 47 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Blog Blauwdruk (ter waarde van 47 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Maandelijkse bloguitdaging als stok achter de deur (ter waarde van 97 euro)

Vinkje, Segoe UI Symbol-lettertype, tekencode 2713 HEX. Website Succes Community (onbetaalbaar!)

TOTALE WAARDE = 653 euro

NU VOOR JOU VOOR MAAR 37 EURO

 

JE KRIJGT OOK DEZE BONUSSEN ZODAT JE EXTRA SNEL RESULTAAT KUNT BOEKEN:

CHECKLIST GOUDEN TIPS VOOR EXTRA BLOGLEZERS

Als jij bent zoals de meeste ondernemers, dan zie je graag snel resultaat van iets waar jij tijd in steekt. Daarom krijg je in deze bonus tips om jouw blogs extra onder de aandacht te brengen, zodat je nog sneller én nog meer lezers voor je blogs gaat bereiken. 

BLOG BLAUWDRUK

Veel ondernemers houden van simpel en makkelijk. En dat is precies wat deze Blog Blauwdruk is. Als je de Blauwdruk invult staan de grote lijnen van je blog meteen klaar, zodat jij veel tijd bespaart bij het schrijven van je blog. 

MAANDELIJKSE BLOGUITDAGING

Ik weet hoe de meeste ondernemers zijn: ze doen graag dingen die ervoor zorgen dat zij meer klanten bereiken, maar ze vinden het een uitdaging om hun eigen stok achter de deur te zijn. Daarom ben ik jouw stok achter de deur, door je elke maand een bloguitdaging te geven waarmee je een mooie prijs kunt winnen. 

WEBSITE SUCCES COMMUNITY

De Website Succes Community is de Facebookgroep van de training Schrijf blogs die klanten bereiken, waar je elke dag terechtkunt voor het stellen van vragen en het krijgen van feedback op jouw blogs, zodat je ze daarna met zelfvertrouwen op je website kunt plaatsen. 

Stel je voor: jij komt terug van een wandeling, je checkt je mail en je hebt een aanvraag, inschrijving of zelfs een directe aankoop van een nieuwe klant. Iemand heeft jou gewoon in Google gevonden terwijl jij heerlijk van andere dingen aan het genieten was.

Hoe vrij zou je je voelen als nieuwe klanten jou automatisch weten te vinden?

Hoeveel druk zou het voor je wegnemen om continu hard te werken en veel tijd online door te brengen? Wat zou je doen met de extra tijd die vrijkomt als jouw blogs automatisch nieuwe klanten naar je website kunnen brengen, op elk moment van de dag?

Dat is wat de training Schrijf blogs die klanten bereiken voor jou kan doen…

Waarom zou je mij vertrouwen?

Ik leer je dit niet alleen; ik pas dit zelf ook toe. Ik schrijf voor mijn eigen bedrijf al blogs om nieuwe klanten te bereiken sinds 2015, en daarvoor hielp ik hier al andere ondernemers mee. Je krijgt van mij een stappenplan dat zich al vele malen bewezen heeft.

Ik heb niet alleen ervaring met blogs over marketingonderwerpen, in mijn vorige bedrijf als freelance journaliste blogde ik over tientallen onderwerpen, van een tweede huis kopen in het buitenland tot tennis en hardlopen. Ik weet wat erbij komt kijken om een blog te laten scoren in Google voor allerlei verschillende typen bedrijven en die kennis heb ik verwerkt in deze training.

Ik heb in mijn eerdere trainingen al honderden ondernemers geholpen om klanten aan te trekken door te bloggen. Deze ondernemers zijn actief in uiteenlopende branches, van vakantie-accommodaties tot kraamcadeautjes en van studiekeuzebegeleiding tot tekstschrijven.

Ik hou van eenvoud en benaderbaarheid. Net als jij begon ik met nul klanten en nul bloglezers. Ik weet hoe het is om een bedrijf te runnen rond iets waar je superveel passie voor hebt en om dat stap voor stap uit te bouwen.

 

WAT LEVERT DE TRAINING SCHRIJF BLOGS DIE KLANTEN BEREIKEN JOU OP?

Die vraag laat ik graag beantwoorden door ondernemers die de training al volgen. Dit is hun antwoord op de vraag welk resultaat zij er (tot nu toe) uit gehaald hebben: 

 

veelgestelde vragen

WAT ALS IK EXTRA HULP NODIG HEB?

Ik vind het belangrijk dat jij er niet alleen voor staat als je een training bij mij volgt. Daarom krijg je exclusieve toegang tot de Website Succes Community, de besloten Facebookgroep die bij de training hoort. Je mag deze groep wanneer je maar wilt gebruiken om vragen te stellen en om feedback te vragen op je blogs. Ook is er een ‘stok achter de deur’-element in de groep zodat je in actie blijft bij het schrijven van blogs.

 

WANNEER KRIJG IK TOEGANG TOT de training EN DE website SUCCES COMMUNITY?

Meteen na je aanmelding krijg je automatisch toegang tot de training. Schrijf blogs die klanten bereiken is een online training, dus je kunt de lessen volgen op de momenten die jou uitkomen. Direct na je inschrijving ontvang je ook een mail met een uitnodiging voor de Facebookgroep Website Succes Community.

 

HOEVEEL TIJD KOST DEZE TRAINING?

Er is geen tijdsdruk, je kunt de training Schrijf blogs die klanten bereiken volledig op je eigen tempo volgen. Dit is géén training met tientallen uren aan videomateriaal, de 3 workshops zijn praktisch en to-the-point. Ik vind het belangrijker dat jij gaat dóen dan dat je uren aan lesmateriaal zit te bekijken. Na het kijken van de lessen word je meteen enthousiast om in actie te komen. Door de tips en handvaten die je krijgt zul je merken dat het schrijven van een blog je steeds sneller afgaat.

 

WAT ALS IK geen inspiratie heb voor het schrijven van een blog?

Dan denken ik en de andere deelnemers graag met je mee over goede blogonderwerpen voor jou. Plaats een berichtje in de Website Succes Community en sta versteld van hoeveel goede ideeën voor onderwerpen jij in no-time hebt. Bij deze training is er ook één keer per maand een online vragen- en brainstormuurtje via Zoom. Ook daar helpen we je graag om inspiratie op te doen.

 

WAT ALS IK ER NA AANMELDING ACHTER KOM DAT deze training TOCH NIET IETS VOOR MIJ IS?

Als je binnen 7 dagen tot de conclusie komt dat je niet voor de volle 100 procent blij bent met de aanschaf van de training en alle bonussen die je erbij krijgt, geef ik je met alle plezier je geld terug. Dat betekent dat je je vandaag in kunt schrijven en de komende 7 dagen kunt gebruiken om de training en alle bonussen te ontdekken en vervolgens kunt beslissen of je de training wilt houden. 

 

WAT ALS IK EEN ANDERE VRAAG HEB OVER schrijf blogs die klanten bereiken?

Aarzel dan vooral niet om een mailtje te sturen naar rimke@ikhelpjouonline.nl zodat ik je er een goed antwoord op kan geven.