TRAINING CONTINU KLANTEN UIT JE LANCERING

 

Is dit herkenbaar voor jou?

Ben jij een gedreven en ambitieuze ondernemer die meer klanten wil helpen en herken je je in één of meer van onderstaande punten:

R

Waarde delen doe je heel graag en makkelijk, maar ook echt je aanbod aan mensen doen, dat vind je een stuk lastiger

R

Je weet wel dat je als ondernemer eigenlijk je aanbod verkoopt, maar het voelt vaak alsof je jezelf aan het verkopen bent. En dat voelt heel ongemakkelijk

R

Je doet wel dingen om je aanbod onder de aandacht te brengen, maar je hebt het idee dat het allemaal losse flodders zijn zonder duidelijk plan

R

Vrijheid en plezier zijn belangrijk voor jou. Als er een manier zou zijn om met veel meer plezier en gemak je aanbod aan veel klanten te verkopen, dan zou je daar direct ‘ja’ tegen zeggen

 

Van frustratie naar fun

Ik kan het me nog heel goed herinneren. Ik was al een tijdje online ondernemer en het liep nog niet echt storm in mijn bedrijf. Marketing ging me makkelijk af en ik werd razendsnel bekend bij steeds meer mensen. Maar dat stukje verkopen… ik vond het eng, ik vermeed het of deed het stuntelig en dus kreeg ik weinig klanten.

Tot dan toe had ik vooral veel geleerd over koude acquisitie. Zorgen dat je met potentiële klanten aan de telefoon kwam, of op de koffie mocht komen. Of die zogenaamd o zo leuke netwerkbijeenkomsten bezoeken in de hoop dat je daar aan de praat zou komen met je toekomstige klanten. Wat natuurlijk erg lastig was als je nauwelijks iemand durfde aan te spreken.

 

Er ging een wereld voor mij open toen ik opeens ontdekte dat er ook zoiets bestond als warme acquisitie. Dat draaide om veel waarde delen en op die manier opgemerkt worden door potentiële klanten. Klanten die zo blij waren met de waarde en inspiratie die ik deelde dat ze mij benaderden om te vragen hoe ik ze kon helpen, in plaats van andersom. Achteraf realiseerde ik me dat ik zo ook mijn allereerste online klant had gekregen: in plaats van dat ik haar een aanbod deed, mailde zij mij om te vragen wat ik voor haar kon doen.

Deze manier van klanten krijgen leek wel speciaal voor mij uitgevonden. Vooral toen ik het ging combineren met lanceren, bewust een plan maken om je aanbod te verkopen waarin het geven van veel waarde een centrale rol speelt. Vanaf dat moment ging mijn bedrijf flink groeien. En zag ik eindelijk dat ik ook een mooi en succesvol bedrijf kon hebben zonder al dat ‘verkoopgedoe’ en koude acquisitie.

 

Wat ik kan, dat kan jij ook

Inmiddels heb ik een stuk of twaalf succesvolle lanceringen gedaan. Lanceringen waarbij ik in de vorm van blogs, e-mails, berichten op Facebook en Instagram, en later ook door middel van webinars en challenges, heel veel waarde deelde met alle mensen die mij volgen en van daaruit mijn aanbod verkocht. En dan moet je niet denken aan zo’n ‘Verdien tijdens je eerste lancering door achterover te leunen 100.000 euro’-lancering, want dat klinkt misschien wel heel sexy, maar ik geloof daar niet zo in. Waar ik wel in geloof, en wat ik zelf ook bereikt heb, zijn lanceringen waarbij ik heel veel plezier heb en mooie bedragen tussen de 3.000 en 7.000 euro omzet.

En dat is wat ik jou ook wil leren, in de training Continu klanten uit je lancering.

 

Laat mij je helpen in

Continu klanten uit je lancering

 

De meest complete training die jou leert hoe jij klanten krijgt door een lancering te doen.

Continu klanten uit je lancering is een online trainingsprogramma waarin je stap voor stap en in eenvoudige lessen leert hoe jij een groeiende stroom klanten krijgt vanuit lanceringen. Je volgt deze training zelfstandig, met groepsbegeleiding in de bijbehorende Facebookgroep waar regelmatig een online vragenuurtje plaatsvindt. Je krijgt lifetime toegang, dus zolang als de training bestaat.

 

ZO ZIET JOUW STAPPENPLAN NAAR SUCCES ERUIT

De training Continu klanten uit je lancering bestaat uit 11 modules die logisch op elkaar aansluiten. Je volgt al deze modules volledig op jouw eigen tempo. Ben je er op dit moment nog niet aan toe om alles uit te voeren wat aan bod komt? Dan doe je eerst een gedeelte van de lessen, want je hebt lifetime toegang tot de training. Ook als je (eerst) met een gedeelte van de modules aan de slag gaat, ga je al mooie resultaten behalen in de vorm van meer klanten en omzet. 

MODULE 1: VAN Z NAAR A

In deze module leer je wat de vijf essentiële ingrediënten zijn van een succesvolle lancering en hoe je van achteren naar voren een succesvol lanceringsplan maakt. Waarom van achteren naar voren? Dat vertel ik je in deze module ook. 

MODULE 2: EEN GESLAAGDE PRELANCERING

De prelancering is als de warming-up voor je lancering. Zonder een goede prelancering zal je lancering lang niet zo succesvol zijn. Hoe je een ijzersterk prelanceringsplan maakt leer je in deze module. 

MODULE 3: JE PUBLIEK OPBOUWEN EN OPWARMEN

Voor een succesvolle lancering heb je fans en volgers nodig: mensen die een warme band met jou hebben en interesse hebben in jouw mooie aanbod. In deze module leer je hoe je jouw publiek opbouwt, vergroot en klaarstoomt voor je lancering. 

MODULE 4: EEN SIMPELE LANCERING

In module 4 leer ik je alles over een eenvoudige manier om te lanceren, zonder al te veel toeters en bellen. Bij dit type lancering maak je vooral gebruik van je social mediakanalen en/of je e-maillijst. Je krijgt in deze module het volledige stappenplan voor een simpele lancering. 

MODULE 5: LANCEREN MET WEBINARS

Webinars, ook wel bekend als gratis online workshops, zijn een heel goed middel om je aanbod te verkopen vanuit het delen van heel veel waarde. Zelf doe ik dit al sinds begin 2017. In deze module leer je alles over het geven van webinars die jou klanten opleveren. 

MODULE 6: LANCEREN MET EEN CHALLENGE

Als je een challenge onderdeel laat zijn van je lancering, dan betekent dit dat je eerst een gratis meerdaagse training organiseert en van daaruit je aanbod doet. Zelf heb ik sinds oktober 2018 zes keer een succesvolle challenge georganiseerd. In deze module leer ik je alles over klanten krijgen vanuit een lancering met een challenge. 

MODULE 7: ANDERE MANIEREN OM TE LANCEREN

In deze module hebben we het over andere manieren om door te lanceren in korte tijd een piek in je omzet te realiseren. Aan bod komen in elk geval de pilotlancering en de tweestapslancering (waarbij je twee keer geld verdient, yes!). In juni ga ik ook experimenteren met een verjaardagslancering: als dat een succes wordt krijg je dat stappenplan natuurlijk ook. 

MODULE 8: EEN WERVENDE AANBODPAGINA SCHRIJVEN

In deze module zoomen we in op het schrijven van een superaantrekkelijke aanbodpagina voor het product of de dienst die je wilt verkopen. Ook komt het schrijven van een ijzersterke aanmeldpagina voor je eventuele webinar of challenge aan bod. 

MODULE 9: BONUS- EN KORTINGSSTRATEGIE

In een lancering zijn er allerlei ‘geheime wapens’ die je kunt inzetten om klanten snel te laten beslissen of juist op het laatste moment de knoop nog te laten doorhakken om jouw aanbod te kopen. Uiteraard op een niet-opdringerige manier. Ze komen in deze module aan bod. 

MODULE 10: EXTRA OMZET UIT EN NA JE LANCERING

Door al mijn lanceerervarng heb ik inmiddels een aantal leuke manieren ontdekt om tijdens en/of na afloop van je lancering nog extra omzet te maken. Die manieren deel ik met je in deze module. 

MODULE 11: LANCEREN EN MINDSET

Voor en tijdens je lancering heb je niet alleen te maken met je praktische plannen, maar ook met allerlei emoties – positief, maar soms ook wat minder helpend – die de kop opsteken. Op al deze emoties ga ik in de laatste module van deze training uitgebreid in, inclusief tips over hoe ermee om te gaan. 

 

WELKE BEGELEIDING KRIJG JE?

Elke week is er in de Facebookgroep voor deelnemers aan trainingen van de Ik help jou online Academie een feedback- en vragenuurtje waar je mij al je vragen kunt stellen. Je kunt deze Q&A live bijwonen of later terugkijken. Sowieso kun je dagelijks in de Facebookgroep van de training terecht met al je vragen en om de uitwerking van opdrachten uit de training te delen.

 

Word pilotdeelnemer aan Continu klanten uit je lancering

Vanaf medio juni is het voor een kleine groep van maximaal 12 pilotdeelnemers mogelijk om als allereerste aan de training Continu klanten uit je lancering te beginnen. Als pilotdeelnemer betaal je de laagste prijs ooit om deze training te volgen. In ruil daarvoor vind ik het fijn als je mij feedback op de inhoud van de training wilt geven, zodat ik deze daarna nog verder kan verbeteren en vervolgens voor een grotere groep deelnemers open kan stellen.

 

Ja, ik heb interesse om pilotdeelnemer te zijn

Als jij je via het formuliertje hieronder inschrijft krijg je een berichtje zodra het mogelijk is je officieel aan te melden als pilotdeelnemer. Uiteraard ben je op dat moment nog volledig vrij om ja of nee tegen de training te zeggen. Je kunt het bericht hierover rond woensdag 10 juni verwachten.

 

Ja, ik wil op de interesselijst

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

× .