3-delige online live training
Krijg klanten uit je e-mails
Hoe jij met succes méér klanten en omzet uit je
e-maillijst haalt
Heb jij als zelfstandig ondernemer een e-maillijst, maar haal je uit je e-mails (nog) niet het aantal klanten en de omzet die je graag wilt? Mogen er meer nieuwe klanten uit jouw e-mails voortkomen, maar ben je zoekende naar hoe je dat voor elkaar krijgt? Lijkt het je fijn als de mensen die jouw mails lezen gemakkelijk volmondig ja zeggen als je hen een aanbod doet, zónder dat je het gevoel krijgt dat je jouw aanbod aan hen opdringt?
Zorg dan dat je de 3-delige online training Krijg klanten uit je e-mails niet mist.
Ja, ik doe mee!
Krijg klanten uit je e-mails begint op donderdag 14 september. Als je wilt kun je live aanwezig zijn bij de 3 online workshops. Als dat voor jou niet lukt, kun je ook de opnames bekijken op de momenten die jou wel goed uitkomen. Klik op de paarse knop hieronder als je al zeker weet dat je mee wilt doen.

Zeg eens eerlijk, welke van deze 3 herken jij?
Je schrijft wel e-mails naar de mensen die op jouw lijst staan ingeschreven, maar een aanbod doen: dat durf je niet zo goed. Je wilt liever niet overkomen als te verkoperig of pusherig. Toch wil je graag (meer) klanten en omzet uit je e-mails krijgen, op een manier die goed voelt voor jou.
Je hebt een e-maillijst en je stuurt ook mails naar de mensen die daarop ingeschreven staan. Maar elke keer als je een aanbod doet in je e-mails, blijft het stil. Oké, heel af en toe krijg je wel eens een klant uit je e-mails, maar het is niet in verhouding met de tijd die jij in het schrijven van je e-mails stopt. Je bent nieuwsgierig of het ook anders kan.
Je doet actief aan e-mailmarketing, jouw lezers horen regelmatig iets van je. Je hebt plezier in het schrijven van je e-mails. En ja, je krijgt er zeker ook klanten uit. Tegelijk heb je ook het gevoel dat je nog (veel) meer uit je e-mailmarketing kunt halen, in de vorm van meer nieuwe klanten en omzet. Je zoekt een simpel stappenplan om dit voor elkaar te krijgen.
Als jij je herkent in 1 van de 3 bovenstaande omschrijvingen, dan gaat Krijg klanten uit je e-mails voor jou super waardevol zijn
Krijg klanten uit je e-mails: laten we dit samen doen
Met mails waarin jij op een authentieke manier jouw aanbod onder de aandacht brengt gaat het ook jou lukken om méér klanten uit je e-mails te krijgen – ja, zelfs (of eigenlijk: juist) als jij niet zo’n verkooptijger bent. Wat we tijdens Krijg klanten uit je e-mails samen gaan doen heeft namelijk niets te maken met mensen pushen om je aanbod te kopen. Ik ga je juist bij de hand nemen in het schrijven van e-mails die jouw aanbod vóór jou verkopen, zonder dat je mensen hoeft over te halen om klant te worden. Ik nodig je van harte uit om vanaf donderdag 14 september mee te doen.
Krijg klanten uit je e-mails is een 3-delige online training waarin wij samen stap voor stap aan de slag gaan met het uitwerken van een succesvolle e-mailactie. Je kiest zelf of je gratis meedoet of gebruikmaakt van de laagdrempelig betaalde VIP-optie. Dit zijn de stappen die we samen gaan zetten:

Dag 1, donderdag 14 september: Een succesvolle e-mailactie van eind tot begin
Start with the end in mind. Die uitspraak heb je vast wel eens gehoord, en het is precies wat ervoor zorgt dat jouw e-mailactie een succes wordt. In deze workshop ontdek je wat de 4 essentiële elementen van elke succesvolle e-mailactie zijn en ga je deze voor jezelf invullen, zodat jij een ijzersterk E-mail Actie Plan hebt om klanten en omzet uit je e-maillijst te halen.
Dag 2, dinsdag 19 september: Authentiek verkopen in je e-mails
Wat schrijf je in je mails om jouw lezers enthousiast te maken om je aanbod te kopen? Hoe verkoop je jouw aanbod zonder dat je te pusherig bent of het gevoel hebt dat je aan mensen moet trekken? In deze workshop neem ik je mee in de drie dingen die jouw lezers van jou mogen horen zodat ze klaar zijn om volmondig ja te zeggen tegen jouw aanbod – en hoe jij deze op een authentieke manier toepast in jouw mails.
Dag 3, donderdag 21 september: De 5 ingrediënten van elke succesvolle e-mailactie
In de afgelopen 5 jaar heb ik minstens 10 succesvolle e-mailacties gedaan, en aan de basis van elk van deze acties liggen 5 belangrijke ingrediënten. Welke dat zijn en hoe jij deze 5 ingrediënten ook op jouw e-mailactie toepast om écht nieuwe klanten en omzet uit je e-mails te krijgen, dat ontdek je in deze workshop.
Doe je mee aan Krijg klanten uit je e-mails?
Je kiest zelf of je gratis of als VIP meedoet aan Krijg klanten uit je e-mails. In beide gevallen mag je erop rekenen dat je superveel waarde uit deze training gaat halen. Het grootste verschil tussen beide opties is dat je als VIP ook nog drie live calls via Zoom met mij en de andere VIP-deelnemers hebt, waar je mijn persoonlijke feedback op en tips voor jouw Krijg klanten uit je e-mails-plan ontvangt. Grote kans dat je daardoor nog gemakkelijker en nog meer nieuwe klanten uit je e-mails krijgt.
Er zijn in totaal maximaal 30 plekjes in de VIP-ruimte. Als VIP krijg je ook onbeperkte toegang tot de opnames van Krijg klanten uit je e-mails.
Doe gratis mee
Lekker laagdrempelig- 3 superwaardevolle online workshops met het simpele stappenplan om klanten uit je e-mails te krijgen
- Toegang tot een gratis Facebookgroep voor deelnemers aan Krijg klanten uit je e-mails
- Alle ruimte om via de chat bij de live workshops en in de Facebookgroep je vragen te stellen
- Toegang tot alle opnames tot en met vrijdag 29 september
Doe mee als VIP
Extra persoonlijke tips en hulp- Alles dat je ook krijgt als je gratis meedoet
- Bonus live call 1: persoonlijke feedback op het plan voor jouw succesvolle e-mailactie (maandag 18 september)
- Bonus live call 2: persoonlijke feedback op de opbouw van jouw e-mailserie (woensdag 20 september)
- Bonus live call 3: brainstorm over het zo succesvol mogelijk maken van jouw e-mailactie (vrijdag 22 september)
- Onbeperkte toegang tot alle opnames binnen mijn Ik help jou online Academie (dus ook na 29 september)
- Netwerken met de andere VIP-deelnemers
Bij wie volg je deze training?
Hi, ik ben Rimke en ik help zelfstandig ondernemers om (veel) meer klanten en omzet uit hun website te krijgen. Eén van mijn eigen geheimen van het krijgen van veel klanten uit mijn website? Ik bouw vanuit mijn website een e-maillijst op, bouw met de mensen op mijn e-maillijst een band op en krijg vervolgens vanuit mijn mails klanten. E-maillanceringen werken daarbij voor mij supergoed – ik krijg daarmee soms wel 50 nieuwe klanten in 3 dagen tijd – en ik kijk er naar uit om jou in deze 3-delige online training te leren hoe jij met je e-mails ook nieuwe klanten aantrekt.
Dit is wat anderen zeggen over het volgen van mijn trainingen:






Hoe ziet de Krijg klanten uit je e-mails-week eruit?
Tijdens Krijg klanten uit je e-mails kun je als je wilt op donderdag 14 september, op dinsdag 19 september en op donderdag 21 september live een online workshop volgen, waarin ik je meeneem in het simpele stappenplan om klanten uit je e-mails te krijgen.
Elk van de workshops begint om 10.00 uur, vindt plaats via Zoom en duurt maximaal 1,5 uur. Kun je niet (telkens) live aanwezig zijn bij de workshops? Geen enkel probleem, van elk van de workshops komt na afloop een opname beschikbaar die je op jouw eigen tijd en tempo tot eind september terug kunt kijken op mijn website.
Gedurende Krijg klanten uit je e-mails ben je ook van harte welkom in de bijbehorende Facebook-community, waar je feedback krijgt op de opdrachten van de training.
Als je meedoet aan Krijg klanten uit je e-mails heb je ook de mogelijkheid om gedurende de hele week mijn VIP-gast te zijn. Je hebt dan op maandag 18 september, woensdag 20 september en vrijdag 22 september drie keer een extra live call met mij en de andere VIP’s, waarin ik je persoonlijke coaching en tips geef voor jouw ijzersterke Krijg klanten uit je e-mails-plan. Bovendien ontvang je als VIP-deelnemer onbeperkte toegang tot de opnames van deze waardevolle training, inclusief de 3 extra live calls.
Wanneer mag je Krijg klanten uit je e-mails zeker niet missen?
Als je wel al aan e-mailmarketing doet, maar daar nog niet of nauwelijks klanten uit krijgt, terwijl je dat wel graag zou willen.
Als je al een tijdje aan e-mailmarketing doet, daar ook wel eens klanten uit haalt én tegelijk wilt dat dit er nog (veel) meer worden.
Als je wilt leren hoe je klanten uit je e-mails krijgt zonder dat je pusherige verkooptrucjes op jouw abonnees hoeft los te laten of hen jouw aanbod op hoeft te dringen.
Als het jou energie en inspiratie geeft om samen met een leuke en gemotiveerde groep andere ondernemers aan hetzelfde doel te werken: het krijgen van klanten uit je e-mails. We gaan dit echt sámen doen, dus een energieboost krijg je zéker tijdens Krijg klanten uit je e-mails!
Wat je misschien nog wilt weten:
Ik heb nog geen e-maillijst, kan ik dan ook meedoen?
Ja, zeker kan dat. Het is altijd goed om je alvast te laten informeren en inspireren over hoe je e-mailmarketing op een bij jou passende manier in kunt zetten om nieuwe klanten aan te trekken. Als je ook echt van plan bent hier actief iets mee te gaan doen, is het een aanrader om je aan te melden.
Ik kan niet elke dag live aanwezig zijn bij de workshops en/of de VIP-sessies, heeft het dan wel zin om mee te doen?
Absoluut. Ik maak van elke workshop die ik geef een opname. Heb je op één of meerdere dagen andere afspraken, zit je in een andere tijdzone, heb je naast je bedrijf een (parttime) baan of is er een andere reden waarom je er niet telkens live bij kunt zijn? Geen enkel probleem, dan bekijk je gewoon de opnames op momenten die jou wél goed uitkomen. Er zitten telkens één of meerdere dagen tussen de workshops, dus er is genoeg tijd om terug te kijken.
De opnames zijn ook in de week na de training nog beschikbaar. Kies je voor de VIP-optie? Dan houd je zelfs onbeperkte toegang tot alle opnames. Ook als je één of meer van de VIP-sessies moet missen, weet ik zeker dat je er alsnog veel waarde uit gaat halen. Bovendien kan ik je tijdens de VIP-sessies ook tips en feedback geven als je zelf niet live aanwezig kunt zijn.
Ik doe wel aan e-mailmarketing, maar ik ben eigenlijk actiever op social media. Is het dan voor mij ook waardevol?
Jazeker. Omdat ik mijn klanten leer om uit hun website een e-maillijst op te bouwen, ligt de focus in de 3-delige training op klanten krijgen uit je e-mails. Maar alles dat ik je ga leren kun je als je wilt ook toepassen op jouw favoriete social mediakanaal.
Ik heb nu geen tijd om mee te doen, ga je deze training later nog eens geven?
Waarschijnlijk wel, maar dat zal dan in september 2024 zijn. Als het voor jou geen probleem is om een jaar te wachten om deze waardevolle kennis op te doen en te gaan toepassen bij het krijgen van meer klanten uit je e-mails, wacht dan gerust tot de volgende editie. Maar als je ook maar een klein beetje tijd kunt vinden in september, zorg dan dat je nú meedoet (of de onbeperkte toegang tot de training koopt, zodat je ‘m later in het jaar alsnog kunt volgen). Succesvolle ondernemers denken niet in wat er niet kan, maar in wat er wél kan.