VOOR ZELFSTANDIG ONDERNEMERS DIE WILLEN DAT NIEUWE KLANTEN UIT ZICHZELF NAAR JÓU TOE KOMEN

CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE 

GUN JEZELF DE VRIJHEID EN RUST VAN EEN WEBSITE DIE NIEUWE KLANTEN VOOR JOU WERFT 

 

AL MEER DAN 110 ONDERNEMERS GINGEN JE VOOR. MOGEN NIEUWE KLANTEN JOU EN JE WEBSITE OOK IN GOOGLE VINDEN EN VERVOLGENS JOUW MOOIE AANBOD KOPEN?

 

 

Niet genoeg klanten hebben is frustrerend. Zeker als je al een tijdje bezig bent als zelfstandig ondernemer, een mooi aanbod hebt en had verwacht dat het allang veel beter zou lopen in je bedrijf. Dat de nieuwe klanten en aanvragen inmiddels toch echt wel op wekelijkse basis naar je toe zouden komen.

 

Als jij al even bezig bent als zelfstandig ondernemer, maar nieuwe klanten krijgen je nog niet zo goed afgaat, dan vermoed ik dat de kans groot is dat jij op zijn minst een kleine allergie – en nog waarschijnlijker: een hekel – hebt aan alles dat te maken heeft met (jezelf) verkopen. Misschien omdat je zelf vervelende ervaringen hebt met anderen die pusherige verkooptactieken op jou loslieten. Misschien omdat je zelf al verschillende dingen geprobeerd hebt waar je alleen maar buikpijn van kreeg en bovenal geen nieuwe klanten. Misschien ook om nog een andere reden.

 

Alles dat te maken heeft met het verkopen van jouw mooie aanbod kan voelen als een flinke stap buiten je comfortzone: spannend, lastig, eng misschien wel. En als je zo hier en daar een businesscoach hoort praten, dan raden ze je allemaal aan om regelmatig buiten je comfortzone te stappen, omdat alleen daar jouw groei als ondernemer zou liggen.

 

Een klein ‘tussen jou en mij’-geheimpje: er zijn tientallen manieren waarop je jouw aanbod kunt verkopen. Manieren die voor jou als veel te pusherig voelen of als een veel te spannende stap, maar óók manieren die waarschijnlijk perfect passen bij wie jij als persoon bent en die jou juist gemakkelijk afgaan. Manieren waarbij nieuwe klanten naar jóu toe komen in plaats van dat jij eropuit moet op zoek naar hen. En als dat op dit moment nog niet gebeurt in jouw bedrijf, dan is de kans groot dat jij die manieren die wél bij jou passen tot op dit moment nog niet ontdekt hebt óf nog niet hebt durven toepassen – misschien wel omdat het te makkelijk lijkt om waar te zijn.

 

Als je iets in het bovenstaande herkent, dan is jouw verhaal ook het mijne. Ik ben Rimke en toen ik in de online ondernemerswereld belandde, voelde ik me in het begin vaak echt alsof ik in mijn eentje op een onbewoond eiland was gedropt. Ik was allesbehalve een verkooptijger, en ik was vooral ook niet van plan er eentje te worden. Maar ik wilde wel graag meer mensen helpen met mijn mooie aanbod. Ik had alleen geen idee waar te beginnen of wat ik nou het beste kon doen om nieuwe klanten te krijgen.

 

Tot ik mezelf meenam op een ontdekkingsreis naar hoe het dan wél kon: veel nieuwe klanten krijgen op een manier die bij mij paste. Ik viel daarbij terug op iets dat altijd al voor mij gewerkt had: schrijven. De kracht van woorden gebruiken. Woorden die zorgden dat mogelijke klanten mij konden vinden in Google en zo uit zichzelf naar mijn website kwamen. En woorden die zorgden dat deze websitebezoekers de stap durfden te zeten naar mijn aanbod, doordat ze het vertrouwen voelden dat ik de persoon was die hen kon helpen.

 

Ik ontdekte dat er niet maar één of twee manieren zijn waarop je klanten kunt krijgen, maar tientallen. En dat er ook manieren zijn waarbij je je wél op je gemak voelt, ook als je jezelf niet als een verkooptijger ziet. Want het leuke van klanten krijgen uit je website is dat de ander naar jou toe komt. En dat het tien keer zo gemakkelijk blijkt te zijn om iemand die uit zichzelf naar jou toe is gekomen klant te laten worden dan iemand op wie jij afstapt, letterlijk of figuurlijk. De kans dat iemand die naar jou op zoek is gegaan interesse heeft in jouw aanbod is simpelweg vele malen groter.

 

EEN WEBSITE DIE HET GOED DOET IN GOOGLE ZORGT NIET ALLEEN DAT JE MEER NIEUWE KLANTEN EN AANVRAGEN KRIJGT, HET ZORGT ER OOK VOOR DAT:

 

=

Jij je eigen plek op het internet hebt waar jij je bedrijf precies zo kunt presenteren als jij wilt, zonder afhankelijk te zijn van algoritmes of social media storingen

=

Jij de druk om voortdurend aanwezig te zijn op kanalen als Facebook en Instagram steeds meer voelt verdwijnen

=

Er alleen maar hele leuke klanten naar jou toe komen, die volledig uit zichzelf gekozen hebben voor jou

=

Je zelfs ’s nachts terwijl je ligt te slapen nieuwe verkopen of aanvragen kunt krijgen

=

En dus dat jij weer dat echt fijne gevoel van vrijheid ervaart waarvoor je waarschijnlijk zelfstandig ondernemer bent geworden

JE WEBSITE IS ALS EEN EXTRA MEDEWERKER IN JE BEDRIJF DIE DAG EN NACHT WERKT ZONDER OM SALARIS TE VRAGEN

En als je wel eens andere zelfstandig ondernemers spreekt die je zelden of nooit iets op social media ziet posten en die toch veel klanten hebben, is de kans groot dat zij een website hebben die werkt voor hén.

DE NUMMER 1 FOUT DIE ZELFSTANDIG ONDERNEMERS DIE VASTLOPEN IN HET KRIJGEN VAN KLANTEN BLIJVEN MAKEN:

Als je merkt dat nieuwe klanten niet naar jou toe komen is de kans groot dat je op dit moment niet volledig jouw eigen pad volgt als zelfstandig ondernemer. Dat je te veel doet wat je anderen ziet doen, of wat anderen je adviseren. Misschien wel om veel aanwezig te zijn op social media: de plek bij uitstek waar mensen vooral voor de gezelligheid en de inspiratie actief zijn of om even doelloos een kwartiertje te scrollen als beloning na een paar uur gefocust werken.

En zoals je zelf waarschijnlijk herkent: tijdens een kwartiertje doelloos scrollen op de bank koop je geen product of dienst.

Je kunt wel nog meer gaan posten, nog meer zichtbaar worden, of dansjes doen in Reels of op Tiktok, maar dat lost het probleem niet op. Het zorgt er alleen maar voor dat nog meer van je kostbare tijd wordt opgeslokt door dingen die niet je échte passie zijn en die je bovenal geen nieuwe klanten brengen.

Zolang jij jezelf niet vindbaar maakt voor mensen die al op zoek zijn naar jou en je mooie aanbod gaat je probleem niet weg.

En na de zeven afgelopen jaren waarin ik al vele zelfstandig ondernemers heb mogen helpen om zichzelf vindbaar te maken voor veel nieuwe klanten weet ik dat het zo simpel is als dit:

Het is niet jouw taak om mensen die niet naar je op zoek zijn te overtuigen je aanbod tóch te willen

Het is jouw taak om jezelf goed vindbaar te maken voor de mensen die jouw aanbod nú al willen.

 

Jouw website mag makkelijk te vinden zijn in Google.

En jouw website mag mogelijke klanten goed laten zien waarom ze juist voor jóuw mooie aanbod mogen kiezen.

Want als je dat voor elkaar krijgt, dan heb je al die verkooptrucjes en -tactiekjes niet meer nodig. Dan hoef je geen mensen over te halen om klant te worden. Dan willen de juiste mensen uit zichzelf al gebruikmaken van jouw mooie aanbod.

 

In Google hebben jouw mogelijke klanten het initiatief. Ja, en ik weet het: de meeste zelfstandig ondernemers houden de touwtjes graag zelf in handen en vinden het om die reden best spannend om te vertrouwen op het initiatief van een ander. Maar in dit geval mag je erop rekenen dat het ook echt gebeurt: googelen doet namelijk bijna de hele wereldbevolking die toegang heeft tot internet, jóuw mogelijke klanten dus ook. 

En als jij leert hoe jij je website goed vindbaar maakt in Google, dan gaat dit zolang als jij een bedrijf – of misschien wel meerdere bedrijven – hebt voor je werken.

 

Als jij lijkt op de meeste mensen die deze pagina tot hier gelezen hebben, dan is de kans groot dat je inmiddels de mogelijkheden ziet van een website die het goed doet in Google en die nieuwe klanten naar jóu toe laat komen – en dat je voor je ziet hoeveel meer nieuwe klanten je dan kunt helpen. Maar misschien kijk je nu ook een beetje glazig naar deze pagina en vraag je jezelf af:

 

“Hoe doe ik dat dan?!”

“Welke teksten schrijf ik dan voor mijn website zodat nieuwe klanten mij kunnen vinden? Welke woorden gebruik ik zodat mijn website hoog in Google komt? Hoe zorg ik ervoor dat bezoekers niet alleen maar een kijkje komen nemen op mijn website, maar daar vervolgens ook een aankoop of aanvraag gaan doen?” Het kan zo overweldigend en ingewikkeld lijken dat je toch maar weer verder kijkt naar andere manieren die je druk en ver van succes houden in jouw bedrijf. En dat snap ik helemaal.

 

MAAR HIER IS EEN KLEIN ‘TUSSEN JOU EN MIJ’ GEHEIMPJE:

HET IS HELEMAAL NIET INGEWIKKELD OM KLANTEN UIT JE WEBSITE TE KRIJGEN, OOK NIET VOOR JOU ALS ZELFSTANDIG ONDERNEMER.

 

Het is eigenlijk net als koken: als jij een recept kunt volgen, gewoon stap voor stap, ben jij ook als je geen keukenprins(es) bent in staat een heerlijk gerecht op tafel te toveren. En als je in staat bent om een simpel websiterecept te volgen, dan ben jij ook in staat om veel meer klanten naar en uit jouw website te laten komen.

Dit websiterecept bestaat uit 6 stappen. En als je één van deze 6 stappen mist, dan is de kans groot dat nieuwe klanten jou niet kunnen vinden of dat je wel kijkers op je website hebt, maar niet of nauwelijks kopers.

Dus net als met dat recept voor dat heerlijke gerecht:

Hoe zet je het op tafel? Door telkens één stapje uit het recept te volgen.

 

Hoe krijg je een website die je telkens nieuwe klanten oplevert?

Door telkens één stapje uit het recept te volgen, in de juiste volgorde.

Waarbij elk stapje op de juiste manier uitgevoerd mag worden.

 

Hoe zou het voor je zijn als je een stap-voor-stap plan had voor elk onderdeel van je website dat jou een continue stroom nieuwe klanten gaat brengen? Hoe fijn zou het zijn als jij dit alleen maar hoefde te volgen, net als dat recept van dat ene gerecht waarmee je een ander (of jezelf) graag wilt verrassen?

 

Zonder je overweldigd te voelen!

Zonder bang te zijn of je het allemaal wel goed doet!

Zonder tijd of geld te verspillen aan dingen die niet voor je werken!

 

STEL JE EENS VOOR DAT JIJ:

Dat stap voor stap plan had om jouw website voor je te laten werken zodat nieuwe klanten jou uit zichzelf kunnen vinden en uit zichzelf wekelijks aankopen en aanvragen bij je gaan doen. Stel je eens voor hoe het is als je website dit zo lang voor je kan blijven doen als jij wilt. Hoeveel vrijheid zou je dat geven? Hoeveel rust zou het je brengen? 

 

Je hoeft er niet alleen maar over te dromen, want het bestaat!

 

LAAT ME JE VOORSTELLEN AAN CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE

Jouw simpele stap-voor-stap plan om steeds meer nieuwe klanten naar jou toe te laten komen:

l

Een uitgebreide training die je in eenvoudige taal bij de hand neemt door de zes onderdelen die samen zorgen dat er steeds meer nieuwe klanten naar jou toe komen via je website.

l

Met stappenplannen en spiekbriefjes voor websiteteksten die zowel Google als de bezoekers van je website blij maken – zodat je jezelf úren denk- en uitzoekwerk bespaart

l

Krijg mijn complete proces om steeds meer nieuwe mensen bekend te maken met jou en jouw mooie aanbod, zonder dat dit jou telkens meer tijd kost

l

En hét stappenplan om jouw aanbod zo onweerstaanbaar te maken dat jouw websitebezoekers er met gemak en plezier JA tegen zeggen. 

 

 

OMDAT JOUW MOOIE AANBOD EN JOUW TOEKOMSTIGE KLANTEN HET ALLERBESTE VERDIENEN

Het is tijd om jouw website de succesvolle makeover te geven die het verdient, zodat de klanten die nu al op zoek zijn naar jou je straks wél kunnen vinden in Google. Net zoals ze andere deelnemers aan Continu klanten uit je website nu moeiteloos kunnen vinden.

 

 

“IN EEN WEEK 3 VIP-TRAJECTEN VERKOCHT ZONDER OP SOCIAL MEDIA TE ZITTEN”

Studiekeuzebegeleider Jacqueline nam een parttime baan om nog meer verdieping en variatie in haar werk te ervaren. Sinds ze daardoor geen tijd meer heeft om op social media te posten blijven nieuwe klanten haar gewoon vinden. 

 

DIT IS OOK VOOR JOU WEGGELEGD: 

VAN CONTINU ONLINE ZIJN IN DE HOOP DAT JE OPVALT BIJ NIEUWE KLANTEN

NAAR VANZELF VEEL NIEUWE AANVRAGEN EN/OF BESTELLINGEN KRIJGEN

 

IK LAAT JE GRAAG ZIEN WAT JE KRIJGT ALS JE BESLUIT MEE TE DOEN AAN CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE

 

STAP 1: ZOEKWOORDEN DIE KLANTEN TREKKEN

Het verschil tussen websites die maar een handjevol bezoekers trekken en websites waarop het continu druk is, is het gebruik van slimme zoekwoorden.

Als jij op je website slim gebruikmaakt van de woorden en zinnen die jouw klanten intypen als ze in Google op zoek zijn naar jou, komen zij uit zichzelf naar jouw website en naar jou toe. Daarom ontdek je in deze eerste module de 4 beste manieren om goede zoekwoorden voor jouw website te vinden – plus op welke plekken op je website jij deze zoekwoorden dan neerzet. Aan het einde van module 1 heb jij de juiste zoekwoorden op de juiste plekken op je websitepagina’s staan en ben je klaar om gevonden te worden door veel meer nieuwe klanten.

 

IN DEZE MODULE ONTDEK JE:

  • Wat de meeste businesscoaches je niet vertellen over hoe je online wél klanten nar je toe laat komen zonder continu druk te zijn met posten op social media of het doen van koude acquisitie
  • Hoe je de perfecte zoekwoorden voor jouw website vindt zodat nieuwe klanten jou moeiteloos kunnen vinden in Google
  • Het geheime ingrediënt om jezelf als zelfstandig ondernemer goed vindbaar te maken in Google, óók als je veel concurrentie hebt van andere zelfstandig ondernemers en/of grotere bedrijven

En meer!

“MIJN VERKOOP IS ENORM OMHOOG GESCHOTEN”

“Voordat ik aan mijn trainingen bij Rimke begon had ik echt geen idee van SEO, hoe hoger te scoren op Google, et cetera. Ik had net mijn eerste website voor mijn bedrijf gemaakt en raakte flink gefrustreerd dat ik maar niet meer bezoekers kreeg.

Mijn waardevolste resultaat uit de training is dat ik dagelijks vele bezoekers op mijn website krijg en mijn verkoop sinds ik Rimke haar technieken heb toegepast enorm omhoog is geschoten.

Ik deed zoveel simpele SEO-dingen verkeerd op mijn website zonder dat ik er erg in had en Rimke heeft me zoveel nieuwe trucjes en tips geleerd. Echt heel waardevol.”

Tessa Hofman

Mama Milk Fairy, maakt sieraden waarin moedermelk verwerkt is

“BEZOEKERS KLIKKEN NU SNELLER DOOR NAAR MIJN AANBOD”

“Ik had wel een paar goedlopende blogs op mijn website, maar de website als geheel functioneerde niet echt. Klanten en mensen voor mijn gratis weggever kwamen meestal niet via mijn website, maar bijvoorbeeld via Facebook. Dat waren er én te weinig én ik wilde niet afhankelijk zijn van een platform als Facebook, dus ik wilde graag dat mijn website de grootste trekpleister van mijn bedrijf zou worden. 

Door de training te volgen zit mijn homepage nu veel beter in elkaar, waardoor ik mensen langer vasthoud op mijn site en waardoor mensen sneller doorklikken naar mijn aanbod.”

Eunice Bom

Mijn Monumentjes, helpt anderen hun levensverhaal te schrijven

STAP 2: LEG DE RODE LOPER UIT VOOR NIEUWE KLANTEN

Websitebezoekers die klant willen worden brengen vrijwel altijd een bezoek aan je homepage, ook als ze via een andere websitepagina bij je binnen komen.

Je krijgt nooit een tweede kans om een goede eerste indruk te maken. Deze zin is absoluut ook van toepassing op je homepage. Daarom ontdek je in deze module de 6 onderdelen die samen een ijzersterke homepage maken die logisch in elkaar zit en die daardoor nieuwe klanten vasthoudt in plaats van ze meteen weer bij je weg te jagen. 

 

IN DEZE MODULE ONTDEK JE:

  • Het allerbelangrijkste element om bezoekers niet meteen weg te jagen van je website voordat ze er goed en wel hebben rondgekeken
  • De makkelijkste manier om jezelf op je homepage onderscheidend te presenteren van andere zelfstandig ondernemers die hetzelfde kunnen als jij
  • De 7 homepagefouten die vrijwel iedere ondernemer maakt, plus hoe je ze kunt voorkomen, zodat je geen klanten misloopt

En meer! 

STAP 3: LAAT KLANTEN KIEZEN VOOR JÓU

Klanten die graag kopen bij zelfstandig ondernemers zoals jij, doen graag extra moeite om in Google iemand zoals jij – met jóuw unieke eigenschappen, kwaliteiten en andere onderscheidende elementen – te vinden.

Ik weet hoe lastig het vaak is om een goede tekst over jezelf te schrijven. Daarom neem ik je in deze module stap voor stap bij de hand om op je website op zo’n manier over jezelf te schrijven dat jouw toekomstige klanten spontaan enthousiast worden om juist met jóu contact op te nemen of rechtstreeks bij je te kopen. 

 

IN DEZE MODULE ONTDEK JE:

  • De makkelijkste manier om een boeiende en aantrekkelijke tekst over jezelf te schrijven, zodat je een echte connectie maakt met je websitebezoekers
  • Hoe je jezelf op je Over mij- of Over ons-pagina op een krachtige manier presenteert die helemaal past bij wie jij bent en waar je goed in bent  
  • Het échte geheim van een goede Over mij- of Over ons-pagina die ervoor zorgt dat klanten voor jou kiezen

En meer!

“MEERDERE GASTEN BOEKTEN BIJ ONS OMDAT ZE DE NIEUWE ‘OVER ONS’-PAGINA ZO LEUK VONDEN”

“Met de training werd ik gemotiveerd kritisch naar mijn webpagina’s te kijken en leerde ik hoe ik ons en onze bed & breakfast op een leukere manier kon laten zien. Eén van de leukste dingen vond ik dat ik deze zomer meerdere keren van gasten hoorde dat ze de ‘over ons’ pagina zo leuk vonden en dat ze daarom voor ons gekozen hadden. Hoe leuk wil je het hebben!”

Petra Broek

Bed & Breakfast Plus belle la Vue in Frankrijk

“EEN NIEUW STEL BOEKTE PER MAIL HET MEEST UITGEBREIDE TRAJECT”

“Ik heb nu een duidelijk aanbod van drie smaken op mijn website en benoem duidelijk de prijs (die ik ook nog eens omhoog gooide). Websitebezoekers kunnen via Calendly automatisch een kennismakingsafspraak inboeken. Tot mijn verbazing werkt dit als een trein! Er zijn deze week 3 kennismakingsgesprekken automatisch ingepland en vanmorgen heeft een nieuw stel het meest uitgebreide traject geboekt per mail.”

Jacoline Steegstra

Huwelijkstrainer

STAP 4: MAAK JE AANBOD ONWEERSTAANBAAR

Veel kijkers, weinig kopers. Het is een grote frustratie van ondernemers die het wél voor elkaar weten te krijgen om meer bezoekers naar hun website te laten komen, maar niet om daarmee ook meer klanten uit hun website te halen.

In deze module reik ik je de 7 ingrediënten aan van een aanbodpagina die zo aantrekkelijk en onweerstaanbaar is dat klanten zelfstandig bij je gaan kopen of contact met je gaan opnemen, zonder dat jij er omkijken naar hebt.  

 

IN DEZE MODULE ONTDEK JE:

  • De makkelijkste manier om een bezoeker van je aanbodpagina te laten zien waarom hij juist jóuw aanbod moet kopen
  • Het geheime ingrediënt waarmee je bij een websitebezoeker die jou pas net leert kennen direct het vertrouwen wint om ja te zeggen tegen jouw aanbod
  • Hoe je de koopbezwaren van je websitebezoekers wegneemt zodat ze zonder aarzelen ja zeggen tegen je aanbod

En meer!

STAP 5: BLIJF OP HET NETVLIES VAN JE TOEKOMSTIGE KLANTEN

Niet iedereen is direct bij het eerste bezoek aan jouw website al klaar om klant te worden. Je krijgt ook veel bezoekers die nu nog niet, maar in de toekomst wél bij je willen kopen. Maar ze zullen die aankoop alleen doen als jij in de tussentijd op hun netvlies blijft.

In deze module maken we samen een bij jou passend plan om contactgegevens van je websitebezoekers te verzamelen – zodat je ook met de niet-directe kopers in contact komt en blijft. Je leert hoe jij een online cadeautje voor jouw websitebezoekers maakt dat zij zo graag willen hebben dat ze in ruil daarvoor graag hun e-mailadres aan jou geven, zodat jij tot wel tien keer zo veel nieuwe klanten uit je website krijgt.

 

IN DEZE MODULE ONTDEK JE:

  • Het allerbelangrijkste element van een online cadeautje waarvoor veel websitebezoekers zich inschrijven
  • De slimste manier om dubbel zo veel inschrijvingen voor je e-maillijst te krijgen
  • De meest eenvoudige manier om op het netvlies te blijven van de websitebezoekers die zich inschrijven op jouw e-maillijst, zodat ze op een later moment alsnog klant bij je worden

En meer!

“VEEL BEZOEKERS VRAGEN ONS E-BOOK OVER DE REGIO AAN”

“Onze website trekt maandelijks duizenden bezoekers. Natuurlijk komen veel mensen alleen voor informatie. Maar veel van die bezoekers vertrekken dagelijks ook met een e-book over de regio of doen direct een aanvraag. En dit loopt ook allemaal door terwijl wij gezellig druk zijn met de gasten. Want alles dat we het afgelopen jaar aan onze website hebben gedaan blijft gewoon doorwerken. Heel prettig. 🙂 “

Gonnie Linssen

Bed & Breakfast La Vecchia Scuola in Italië, heeft inmiddels een e-maillijst met duizenden abonnees

“DOOR TE BLOGGEN HEB IK VEEL MEER BEZOEKERS OP MIJN WEBSITE GEKREGEN”

“Door te bloggen heb ik veel meer bezoekers op mijn website gekregen. Als ik weer een blog wil schrijven, kijk ik waar ik op dat moment het meeste enthousiasme bij voel of wat strategisch het beste past bij mijn doelen. Inspiratie voor nieuwe onderwerpen doe ik vaak op tijdens het wandelen. In het begin was ik vooral actief op Facebook. Mijn website vond ik toen minder belangrijk. Inmiddels ben ik nog steeds actief op Facebook, maar leg ik ook veel meer het accent op mijn website en op bloggen om mijn klanten aan te trekken. Ik heb nu een website die werkt voor mij.”

Leonie Backus

Gezondheidscoach Leudal

STAP 6: MAAK CONTENT DIE NOG MEER KLANTEN TREKT 

Meer mensen helpen. Meer impact maken. Je bedrijf steeds verder laten groeien, zonder daar telkens harder voor te moeten werken. Het is een wens van veel ondernemers.

In deze module zie je hoe jij jezelf door op een slimme manier content voor je website te maken (in de vorm van blogs, podcasts of video’s) bekendmaakt bij steeds meer mogelijke klanten en als gevolg daarvan steeds meer mensen kunt helpen. We maken een plan dat past bij jou en bij de doelen en ambities die jij hebt – en waar je óók blij van wordt als je niet zo’n schrijver bent. Je leert in deze module ook hoe je onderwerpen vindt en uitwerkt die het uitstekend doen in Google, zodat jij zo veel mogelijke klanten op je website kunt krijgen als je maar wilt.

 

IN DEZE MODULE ONTDEK JE:

  • Het echte geheim om dubbel, driedubbel of tiendubbel zo veel mogelijke klanten op je website te krijgen
  • De makkelijkste manier om content te maken waarmee je nieuwe klanten bereikt
  • Hoe je je bedrijf en aanbod bij steeds meer mensen onder de aandacht brengt zonder daar uren per week voor achter je computer te zitten

En meer!

 

OKÉ, WAT IS JE INVESTERING OM MEE TE DOEN?

Meedoen aan Continu klanten uit je website is niet zo goedkoop als urenlang video’s kijken op YouTube of het lezen van tientallen blogs om daar tips uit op te pikken. Maar heb jij al eens een blog gevonden dat tegen je terugpraat of een YouTube-video die je persoonlijk van feedback voorziet? Continu klanten uit je website neemt je wél stap voor stap helemaal bij de hand om de resultaten te krijgen die jij graag wilt, inclusief persoonlijke feedback en tips om alles goed toe te passen voor jouw website en doelen. Het is geen ‘Hier heb je de lessen, zoek het daarmee zelf maar uit’-training. Je krijgt er een community bij cadeau van allemaal andere zelfstandig ondernemers die precies hetzelfde willen of al bereikt hebben als jij wilt.  

Je zult vele malen sneller resultaat zien dan wanneer je uren en uren van jouw kostbare tijd stopt in alles zelf uitzoeken. En heb je wel eens uitgerekend hoeveel omzet je in al die tijd die in ‘zelf uitzoeken’ gaat zitten had kunnen verdienen? 

Meedoen aan Continu klanten uit je website is een kleine investering in jezelf die zich dubbel en dwars uitbetaalt in alle komende jaren dat jij één of meer websites hebt. Als jouw website namelijk eenmaal werkt voor jou, kan hij dat zo lang als jij wilt blijven doen – zonder moe te worden, op vakantie te willen of om salaris(verhoging) te vragen.

Continu klanten krijgen uit je website is een transformatie die je vrij maakt van de constante druk om voortdurend aanwezig te zijn op social media en die je verlost van continu piekeren over acties die je nu weer moet doen om nieuwe klanten voor de komende tijd binnen te halen. Het laat je weer zelf de baas worden over jouw tijd en hoe je die wilt besteden, terwijl er tegelijk meer nieuwe klanten naar jou toe komen.

Wat je in Continu klanten uit je website leert is exact wat je ook kunt bereiken door structureel voor honderden euro’s per maand in Google te adverteren en door een dure copywriter in te huren die jouw klantentrekkende websiteteksten – al dan niet in de woorden die passen bij jou – voor je schrijft, maar dan voor een fractie van de prijs die je daarvoor betaalt.

Ik zou nu een supermooi verhaal kunnen schrijven over dat de waarde van deze training minstens een paar duizend euro bedraagt en dat je investering om mee te doen normaal gesproken 1.497 euro is – maar dat je nu voor een veel lagere investering mee kunt doen. En hoewel daar geen woord aan gelogen is, voelt dat voor mij toch te veel als één van die verkooptrucjes waar ik het aan het begin van deze pagina over had. 

Daarom laat ik je simpelweg weten dat ik super gemotiveerd ben om Continu klanten uit je website zo toegankelijk mogelijk te maken voor zo veel mogelijk zelfstandig ondernemers die een constante stroom nieuwe klanten naar hen toe willen laten komen, zodat ze veel meer mensen kunnen helpen met hun mooie aanbod én meer tijd voor zichzelf overhouden,

Om die reden kun je vandaag al met Continu klanten uit je website starten voor een investering van 8 termijnen van slechts 87 euro (ex btw). 

IN DE PRAKTIJK VAN THEA, DIE HAAR KLANTEN NAAR EEN GEZONDER EN ENERGIEKER LEVEN BEGELEIDT, WERD HET VEEL DRUKKER NA HET DOORLOPEN VAN CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE 

OPRUIMCOACH ELMA VAN GEWOON OPGERUIMD WORDT DOOR DE ENE NA DE ANDERE NIEUWE KLANT GEVONDEN IN GOOGLE

 

MELD JE VANDAAG AAN VOOR CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE

 

SLECHTS 8 TERMIJNEN VAN 87 EURO

(INVESTEER VANDAAG SLECHTS 87 EURO EN START DIRECT)

OF BESPAAR BIJNA 100 EURO BIJ BETALING IN 1 KEER

 

MIJN START ZONDER ZORGEN GARANTIE VOOR JOU

Het feit dat je dit deel van deze pagina leest betekent dat je al weet dat Continu klanten uit je website ervoor gaat zorgen dat er veel meer nieuwe klanten uit zichzelf naar jou toe komen, via Google en je website.  Maar misschien twijfel je nog steeds. Voel je een aarzeling. Voelt het voor jou toch als een spannende sprong in het diepe om de stap te zetten om je aan te melden. En ik snap je.

Misschien denk je: ‘Dit klinkt te mooi om waar te zijn! Hoe weet ik nou zeker of dit is wat ik nodig heb?’

Mijn simpele tip: probeer het gewoon!

 

MIJN 60 DAGEN GARANTIE VOOR JOU:

Als jij je aanmeldt voor Continu klanten uit je website en de komende 60 dagen actief aan de slag gaat met de training, en dus ook de bijbehorende opdrachten uitvoert, en daarna om wat voor reden dan ook niet het gevoel hebt dat dit de beste investering was die je kunt doen om meer nieuwe klanten naar jou toe te laten komen, dan is het enige wat je hoeft te doen een mailtje sturen naar rimke@ikhelpjouonline.nl – en dan geef ik je met liefde je volledige investering terug.

 

EXTRA BONUSSEN VOOR NOG MEER KLANTEN EN OMZET

Omdat ik het leuk vind om cadeautjes uit te delen, krijg je bij jouw aanmelding voor de training Continu klanten uit je website ook nog een heel mooi bonuspakket met waardevolle extra’s die jou helpen om nog meer (én sneller) klanten en omzet uit je website te halen en nog meer impact te maken op de manier waar jij blij van wordt. Deze bonussen krijg je:

 

LAST MINUTE BONUS: DE SNEL MEER KLANTEN UIT JE WEBSITE-BRAINSTORM (TWV. 197 EURO)

Iedere deelnemer aan mijn training is uniek en ik vind het superfijn om je beter te leren kennen én je te helpen jouw investering in deze training zo snel mogelijk (liefst dubbel en dwars) terug te verdienen. Tijdens deze brainstorm vertel jij mij meer over wie je bent, wat voor bedrijf je runt, waar je op dit moment staat en wat je ambities voor de komende tijd zijn. Aan de hand daarvan geef ik jou een praktisch actieplan om zo snel mogelijk mooie resultaten te boeken. Je volgt deze brainstorm in een klein groepje nieuwe deelnemers aan de training Continu klanten uit je website, zodat je ook nog veel leert van elkaar.

Je krijgt deze extra bonus als jij je op de valreep op 1 december nog aanmeldt voor Continu klanten uit je website. 

 

BONUS 1: 4 MAANDEN TOEGANG TOT WEKELIJKSE ONLINE FEEDBACKSESSIES (TWV. 397 EURO)

Een blog of een YouTube-video waar jij tips uit haalt praat niet terug tegen jou, ik wel. Tijdens deze waardevolle feedbacksessies voor nieuwe deelnemers aan Continu klanten uit je website kijk ik met jou mee naar jouw websitepagina’s en de teksten die jij voor je website gaat schrijven. Ik geef je persoonlijke tips en feedback om van jouw website een echte klantentrekkende plek te maken. De feedbacksessies vinden elke week plaats, online via Zoom. Je mag tijdens deze sessies ook met mij brainstormen over al het andere dat met klanten krijgen uit je website te maken heeft. 

 

BONUS 2: ONLINE VIP-DAG SCHRIJF EEN ONWEERSTAANBARE AANBODPAGINA (TWV. 147 EURO)

De aanbodpagina (of pagina’s) op jouw website is dé plek waar websitebezoekers klant van jou kunnen worden. Het is dus een belangrijke pagina op je website. Een onweerstaanbare aanbodpagina bestaat uit 7 onmisbare ingrediënten die samen zorgen dat jouw websitebezoekers niet kunnen wachten om de stap naar jouw mooie aanbod te zetten. Tijdens deze online VIP-dag op dinsdag 13 december neem ik jou stap voor stap aan de hand in het schrijven van een onweerstaanbare aanbodpagina – met ruimte voor live coaching en feedback. Deze online VIP-dag wordt ook opgenomen, zodat je ‘m ook op een ander moment kunt bekijken.

BONUS 3: LIFETIME COACHING EN BEGELEIDING IN DE IK HELP JOU ONLINE COMMUNITY (ONBETAALBAAR)

Als je bij mij een training komt volgen vind ik het erg belangrijk dat je altijd bij mij terechtkunt als je vragen hebt of feedback wilt op dingen die je aan je website verbeterd hebt. Daarom krijg je bij je deelname ook toegang tot de Facebookgroep Trainingen van Ik help jou online Academy én tot het forum binnen mijn Academie. Je kunt op het forum en ook in de Facebookgroep, waar je meer dan 100 andere ondernemers treft, dag en nacht vragen stellen. Bovendien is er voor leden van de groep vrijwel elke week een vragenuurtje via Facebook Live of Zoom waarin we nog uitgebreider op jouw vragen in kunnen gaan. Je krijgt onbeperkte toegang tot de Facebookgroep en het forum,

“Rimke is zo ontzettend praktisch én eerlijk. Ze laat je zelf ontdekken dat de bergen helemaal niet zo hoog zijn als je denkt, ze legt alles heel duidelijk, praktisch en direct uit. Daarnaast is ze heel toegankelijk en is geen vraag te moeilijk of te veel.”

Noëlle Niezen-Vink

 

WIL JE VAN MIJN KLANTEN ZELF HOREN HOE ZIJ DE TRAINING CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE ERVAREN?

Klik dan de video’s hieronder aan. 

 

JOLINDA CATH, FLOW SPIRIT:

“Ik heb stappen gezet waarvan ik eerder nooit gedacht had dat ik ze zou zetten.”

LEONIE BACKUS, GEZONDHEIDSCOACH LEUDAL

“Ik wilde eerst vooral een mooie website, maar dat ie goed gevonden wordt in Google is toch ook wel heel erg fijn. Mijn website is steeds meer voor mij gaan werken.”

PATRICIA ZOER, GHANA COACH EN MOON AND STAR GUESTHOUSE: 

“Ik krijg dankzij de cursus nu de kans om te verkopen wat ik wil verkopen.”

 

DIT IS WAT MIJN KLANTEN ZEGGEN OVER MIJN BEGELEIDING:

“Volg een training bij Rimke, en je weet zeker dat je nieuwe dingen leert. Niet alleen dingen die mooi en interessant klinken, maar dingen die je ook meteen zelf kunt toepassen. Rimke gebruikt duidelijke taal en geeft naast waardevolle informatie, ook veel energie en motivatie om je website te verbeteren!”

Dilo van Commenee

1 2 Travel Africa

 

EN NOG EEN PAAR BERICHTJES VAN KLANTEN DIE HUN CIJFERS GOED BIJHOUDEN

 

 

 

OKÉ, NOG EVEN OP EEN RIJTJE:

Als jij je aanmeldt voor Continu klanten uit je website, dan krijg je meteen toegang tot alles wat jij nodig hebt om een constante stroom nieuwe klanten naar jou toe te laten komen via je website, inclusief:

 

1. De 6 essentiële trainingsmodules voor elke zelfstandig ondernemer die wil dat nieuwe klanten naar jóu toe komen in plaats van dat jij voortdurend naar hen op zoek moet

2. Spiekbriefjes, checklists en concrete opdrachten voor elk onderdeel van jouw klantentrekkende website

3. Vier bonusmodules en andere extra’s die je helpen nóg meer nieuwe klanten uit je website te krijgen

4. Mijn complete stappenplan om je aanbod op je website onweerstaanbaar te maken, zodat klanten er uit zichzelf ja tegen zeggen

5. Onbeperkte toegang tot de begeleiding bij de training, in de erg actieve en behulpzame Facebookgroep

6. Onbeperkte toegang tot de wekelijkse vragenuurtjes via Facebook Live of Zoom

7. Inclusief 4 maanden toegang tot de wekelijkse online feedbacksessies via Zoom, waar ik persoonlijk met je meekijk naar jouw websitepagina’s, websiteonderdelen en overige websitevragen. 

En nog veel, veel meer!

Dit maakt alles dat je krijgt ruim meer dan 3.000 euro waard (3.497 euro om precies te zijn). En jij kunt dit allemaal krijgen door vandaag slechts 87 euro te investeren.  

 

SLECHTS 8 TERMIJNEN VAN 87 EURO

(INVESTEER VANDAAG SLECHTS 87 EURO EN START DIRECT)

OF BESPAAR BIJNA 100 EURO BIJ BETALING IN 1 KEER

 

OKÉ, HET IS TIJD OM ÉÉN VAN TWEE KEUZES TE MAKEN

Je eerste keuze is om niets te doen. En zoals je waarschijnlijk al weet: als je niets kiest, verandert er ook niets. Dan is er over een halfjaar waarschijnlijk niet zo veel veranderd ten opzichte van hoe het nu is, en over een jaar ook niet. 

 

Maar als je al weet dat jij veel meer nieuwe klanten wilt helpen, en dat je die klanten naar je toe wilt laten komen op een fijne en makkelijke manier die niet voortdurend uren van jouw kostbare tijd opslokt of van je vraagt dat je dingen doet waar je niet blij van wordt, dan is je keuze makkelijk: meld je aan voor Continu klanten uit je website en begin jouw transformatie naar het zijn van die zelfstandig ondernemer die volop geniet van het helpen van veel klanten terwijl je tegelijk ook genoeg tijd hebt voor jezelf en alles dat óók belangrijk voor jou is.

Klik simpelweg op één van de aanmeldknoppen op deze pagina en dan zien we je snel in de Continu klanten uit je website Community!

 

Maar als je nog steeds in dubio bent of je de sprong wel of niet zult wagen, laat me dan nog één ding met je delen. Mogelijk denk je namelijk:

“Het klinkt allemaal geweldig, maar ik heb op dit moment gewoon het geld, de tijd en/of de energie niet om mee te doen”

 

Als dat herkenbaar voor je is, is de kans groot dat je helemaal geen keuze maakt. Dat je jouw omstandigheden de knoop voor je laat doorhakken. En zoals je misschien al weet: dat is niet hoe de zelfstandig ondernemers die jij bewondert omdat het bij hen zo goed gaat denken. Weet je, ‘omstandigheden’ zitten meestal in ons hoofd. Het zijn ‘tijd’- en ‘geld’-redenen die ons hoofd bedenkt om ons veilig op ons plekje te houden in plaats van te kiezen voor een sprong in het diepe die gaat leiden tot het maken van meer impact, het helpen van meer mensen en het ervaren van veel meer succes en plezier in je bedrijf.

 

Succes geeft niks om jouw omstandigheden.

Succes vindt altijd een weg om naar jou toe te komen, op elk moment waarop jij er vol overtuiging voor kiest.

 

Dat is wat die zelfstandig ondernemers die jij bewondert weten. En jij nu ook.  

 

BELANGRIJK!

Oké, als jij lijkt op sommige mensen die dit lezen, dan denk je nu misschien: ‘Ik wil meedoen aan Continu klanten uit je website, maar ik kan het niet betalen’.

 

En als dat écht zo is, dan raad ik je zeker af om deze investering in jouw bedrijf en jouw mooie doelen en dromen te doen. Ik wil absoluut niet dat je financieel onverantwoorde dingen gaat doen om maar mee te kunnen doen. Maar als je heel eerlijk bent en merkt dat het meer een kwestie is van ‘ik vind het super spannend om deze investering te doen’, dan wil ik je nog iets meegeven. 

Want ik weet het en jij weet het ook: het zijn economisch roerige tijden – en ik merk om me heen dat dit sommige mensen behoorlijk bezighoudt. Misschien jou ook wel. Misschien vraag je je af of je zelf de ruimte wel hebt om deze investering in de groei van jouw mooie bedrijf te doen. Misschien vraag je je ook af of nieuwe klanten op dit moment wel geld uit willen geven aan jouw mooie aanbod.

Tegelijk vermoed ik dat jij, als je tot zover op deze (lange) pagina aan het lezen bent, een sterk verlangen hebt om veel meer mensen te helpen met jouw mooie aanbod. En dat je stiekem ook wel weet dat je daar heel goed hulp bij kunt gebruiken. En het feit dat je op deze pagina bent betekent ook dat je die hulp nog niet gevonden hebt: want als dat wel zo was, was je hier niet, toch?

 

Als dit voor jou van toepassing is, dan is wat je nu gaat lezen het allerbelangrijkste dat je ooit gaat lezen over het laten groeien van je bedrijf en het helpen van steeds meer leuke nieuwe klanten.

Als je mee wilt doen aan Continu klanten uit je website en denkt dat je het niet kunt betalen, dan gebeurt er bij jou iets dat ik ‘hoofd versus hart’ noem. Oftewel: je hart zegt je dat je wilt deelnemen aan Continu klanten uit je website omdat je een sterk verlangen hebt om veel (meer) klanten te helpen met jouw mooie aanbod, maar je hoofd meldt je dat het financieel niet haalbaar is voor jou. Je gedachten gaan met je aan de haal. En wat je vervolgens doet zal bepalen wat er gebeurt.

Denk hier eens over na: het feit dat je denkt dat het voor jou niet haalbaar is, is een teken dat je denkt en handelt vanuit een versie van jezelf die zichzelf niet in staat ziet om een echt succesvol bedrijf te hebben (je weet wel: dat stemmetje in je hoofd dat je graag klein houdt). Sta er eens bewust bij stil hoe dat stemmetje je keer op keer saboteert op weg naar je dromen, zonder dat je het in de gaten had – totdat ik het nu net tegen je zei.

 

Dit is hoe het echt zit:

Je hebt jezelf één belangrijke vraag te stellen die allesbepalend is voor hoe het komende ondernemersjaar er voor jou uit gaat zien, en dat is deze:

 

‘Ga ik 100% verantwoordelijkheid nemen voor de resultaten die ik het komende jaar wil, of niet?’

 

Waarbij de definitie van verantwoordelijkheid nemen is: ervoor zorgen dat het gáát gebeuren.

 

Dit betekent dat jij alle successen die je tot nu toe in jouw bedrijf bereikt hebt zelf hebt ‘veroorzaakt’, en dat je alles dat tot nu toe niet voor jou gebeurd is ook zelf hebt veroorzaakt.

Dus als je vandaag met je bedrijf nog niet bent waar je had willen zijn, zie je nu dat jij daar zelf een belangrijke rol in hebt gespeeld. Overigens zonder dat dit jouw ‘schuld’ is, want je gedachten kunnen heél krachtig zijn, zowel in je voordeel als in je nadeel. En het kan best lastig zijn om je positieve gedachten over jezelf vaker of harder aan het woord te laten zijn dan je negatieve gedachten. Maar als je écht een succes wilt maken van jouw bedrijf, kun je ook bewust de keuze maken voor de gedachten die horen bij het zijn van een succesvolle ondernemer. Ja, ook jij kunt dat. 

 

De vraag is nu veranderd:

Als jij echt 100% verantwoordelijkheid neemt voor je eigen succes, is de vraag niet langer: ‘Kan ik dit wel betalen?’ De vraag is nu: ‘Hoe ziet de versie van mijzelf die 100% verantwoordelijkheid neemt voor het succes van haar/zijn bedrijf eruit, de versie die zorgt dat ik deze investering dubbel en dwars terugverdien, en ben ik bereid om die versie van mezelf te zijn?’

 

Welk antwoord je op deze vraag ook geeft, alles is oké. 

Als je antwoord ja is, klik dan hieronder om je aan te melden voor Continu klanten uit je website. En als je antwoord nee is, dan mag je nu wegklikken van deze pagina.

Waarbij ik je nog één belangrijk ding mee wil geven: ik draai al meer dan 17 jaar mee als zelfstandig ondernemer en voor mij waren de jaren van de financiële crisis uit 2008/2009 en ‘het jaar dat niet genoemd mag worden 2020’ een paar van mijn beste ondernemersjaren. Niet door in de angst te schieten dat klanten mijn aanbod niet meer nodig hadden, maar door bewust te kiezen voor vertrouwen dat ik juist in dit soort spannende tijden een waardevolle bijdrage kan leveren voor een ander. En dat gun ik jou ook. Klanten hebben jóu juist nu harder nodig dan anders. Gun het jezelf om er voor hen te zijn.

 

Maar maak snel een keuze.

Want nieuwe klanten die jij kunt helpen zijn nu al op zoek naar jou in Google. Het wordt hoog tijd dat ze je ook écht gaan vinden. En mijn aanbod om je daarbij te helpen is beschikbaar tot en met donderdag 1 december. 

 

ALS JE GEEN KEUZE MAAKT, MIS JE DE KANS OM JEZELF EN JE BEDRIJF EEN SUCCESVOL 2023 TE GUNNEN

Ik weet zeker dat jij het kunt. Met de juiste succes mindset, met de juiste handvaten, en met de juiste hulp, kun jij je leven en bedrijf veranderen. En samen met alle leden van de Continu klanten uit je website Community zal ik er voor je zijn om je daarbij te helpen.

 

Verspil niet nog een jaar met dromen over hoe het ook allemaal had kunnen lopen.

Meld je aan en maak je dromen werkelijkheid.

 

Meld je vandaag aan voor Continu klanten uit je website voor 8 betalingen van slechts 87 euro.

 

KIES JIJ VOOR CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE?

 

ANTWOORD OP VEELGESTELDE VRAGEN

Voor het geval ik iets vergeten ben te benoemen, hier vind je een lijstje met de vragen die mij het meest gesteld worden, plus de antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om mij even te mailen op rimke@ikhelpjouonline.nl zodat ik je er alsnog antwoord op kan geven.

 

HOE KOMT HET DAT DEELNEMERS AAN DE TRAINING ZULKE GOEDE RESULTATEN BOEKEN EN DAT ER ZO VEEL SUCCESVERHALEN OP DEZE PAGINA STAAN?

In de afgelopen 5 jaar heb ik zelf ook behoorlijk wat trainingen gevolgd, de ene keer met meer resultaat dan de andere keer. Het grote verschil tussen de trainingen waar ik wél goede resultaten mee boekte en degene waar ik geen resultaat uit haalde is altijd de begeleiding die bij de training zit. Want het is leuk en aardig om een hele bak kennis te krijgen, zelfs in de vorm van een stappenplan, maar dan weet je nog steeds niet hoe jij die kennis nou op de allerbeste manier voor jóu toepast en of je het allemaal wel goed doet. 

Ik geloof niet in ‘Hier heb je het lesmateriaal, veel succes ermee, zoek het nu zelf maar uit’-trainingen. Bij mijn training hoort heel actieve begeleiding: je kunt dagelijks vragen aan mij stellen, je kunt op elk moment feedback ontvangen op alles dat je aan je website doet en je kunt ook gebruikmaken van de kennis van andere deelnemers aan de training, die altijd bereid zijn een ander te helpen. Juist doordat je al deze hulp krijgt zet je veel sneller stappen, en ook nog op de manier en het tempo die perfect passen bij jou en jouw doelen. Dat maakt dat je op de aanmeldpagina van de training zo veel succesverhalen ziet. 

 

IK BEN NIET DE BESTE SCHRIJVER, IS DEZE TRAINING DAN WEL IETS VOOR MIJ?

Ik begrijp het helemaal als jij het spannend vindt om je aan te melden voor een training waarin je met je websiteteksten aan de slag gaat als jij jezelf niet de allerbeste schrijver vindt. Maar weet je: leren schrijven is eigenlijk net als leren koken. Als jij een recept kunt volgen, kun je ook als niet-keukenprins(es) een heerlijke taart bakken en als jij een schrijfrecept dat ik je geef kunt volgen kun jij ook hele goede websiteteksten schrijven. Bovendien kun je in de Facebookgroep waar je als deelnemer aan de training toegang toe krijgt altijd feedback vragen op je teksten. Het is een veilige omgeving waar iedereen elkaar helpt. Juist als je je minder zelfverzekerd voelt als schrijver is het slim om je hierin bij de hand te laten nemen in plaats van het alleen te doen, toch?

 

IK KAN ZELF NIETS AAN MIJN WEBSITE AANPASSEN, KAN IK DAN WEL MEEDOEN?

Hoewel ik geen al te technische dingen van je ga vragen als je meedoet, heb je gelijk dat het wel handig is om een paar basisdingen zelf te kunnen. Daarom krijg je als bonus bij de training Continu klanten uit je website ook nog de extra training Beheer snel en simpel zelf je website, waarin ik je stap voor stap de belangrijkste dingen leer die jij graag zelf wilt kunnen op je website. En weet je: de basis van je website beheren is eigenlijk net als een meubel van Ikea in elkaar zetten. Als je gewoon stap voor stap de simpele instructies volgt, dan ga je binnen no time een heleboel zelf kunnen op je website. En hoe fijn is dat?

 

MOET IK EEN WORDPRESS-WEBSITE HEBBEN OM MEE TE KUNNEN DOEN?

Absoluut niet! Lang niet alle deelnemers aan Continu klanten uit je website hebben een WordPress-website en het is absoluut geen voorwaarde om mee te kunnen doen of goede resultaten te behalen. Sterker nog: een paar van de meest succesvolle deelnemers hebben helemaal geen WordPress-website.

 

IS DEZE TRAINING OOK VOOR MIJ ALS IK NOG MAAR NET MET MIJN BEDRIJF BEGONNEN BEN?

Absoluut! Als je denkt dat je als startende ondernemer eerst minimaal een jaar zelf moet aanrommelen voordat je hulp in mag schakelen, dan onderneem je in de verkeerde volgorde. Je weet wat ze zeggen, toch? Een goed begin is het halve werk.

Het mooie van dit stappenplan is dat het werkt voor zowel beginnende als meer ervaren zelfstandig ondernemers. Dus ook als jouw website nog maar sinds kort in de lucht – of zelfs nog in de maak is – is deze training 100% geschikt voor jou.

 

IK HEB NOG NAUWELIJKS BEZOEKERS OP MIJN WEBSITE, IS DEZE TRAINING DAN WEL IETS VOOR MIJ?

Geen enkel probleem als je nu nog nauwelijks bezoekers op je website hebt, daar gaat Continu klanten uit je website je juist bij helpen. De training is zo ontwikkeld dat jij vanzelf meer bezoekers op je website krijgt – en bovenal de juiste bezoekers die klant bij jóu willen worden –, ook als je website nu nog maar een handjevol bezoekers trekt.

 

HOEVEEL TIJD GAAT HET KOSTEN OM DEZE TRAINING VOLLEDIG TE DOEN?

Dat is helemaal aan jou. Er zijn deelnemers die meteen vol in de training duiken en al voordat ze halverwege zijn zo veel klanten hebben dat ze helemaal niet toe komen aan het volgen van de andere lessen. Er zijn ook deelnemers die rustig de tijd nemen om alles stap voor stap te volgen en toe te passen. Het perfecte tempo bestaat niet, en je kunt ook halverwege de training al klanten uit je website krijgen.

Bovendien is Continu klanten uit je website zo gemaakt dat het je juist tijd gaat besparen, omdat het je stap voor stap meeneemt in de dingen die jij nodig hebt voor een website die jou een continue stroom klanten brengt. En als je website eenmaal werkt voor jou, ga je nog veel meer tijd overhouden.

 

STAAT ALLES WAT IK NODIG HEB NIET AL OP YOUTUBE?

Ha, vast wel. Maar hoeveel tijd en frustratie gaat het jou kosten om alles dat je nodig hebt op YouTube op te zoeken? Weet je al waar je allemaal precies naar op zoek bent? En als je dingen voor je eigen website gaat toepassen, hoe ga je die YouTube-video dan om feedback vragen over of je het wel goed hebt gedaan? Het is helemaal oké als je alles op YouTube en Google op wilt zoeken, maar als tijd kostbaar voor jou is, en je minstens een paar dingen kunt opnoemen die je liever doet dan uren dingen uitzoeken, gun het jezelf dan om veel tijd te besparen met een kant-en-klaar stappenplan en een echte persoon aan wie je feedback kunt vragen.

 

WAT KAN IK VERWACHTEN NADAT IK ME AANMELD VOOR CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE?

Als je jouw aanmelding hebt afgerond krijg je meteen een welkomstmail met alle informatie die jij nodig hebt om te kunnen starten met Continu klanten uit je website. Ook ontvang je direct na je aanmelding je inloggegevens voor de training. Je krijgt automatisch ook toegang tot alle toekomstige extra’s en updates die nog aan de training worden toegevoegd.

 

ALS IK ERACHTER KOM DAT DEZE CURSUS NIET GESCHIKT IS VOOR MIJ, KAN IK DAN MIJN GELD TERUGVRAGEN?

Ik bied je een 60 dagen Start zonder Zorgen Garantie waarbij je je geld terug kunt vragen als je ontdekt dat deze training absoluut niet is wat jij nodig hebt. Als jij je aanmeldt voor Continu klanten uit je website en de komende 60 dagen actief aan de slag gaat met de training, en daarna om wat voor reden dan ook niet het gevoel hebt dat dit de beste investering was die je kunt doen om meer nieuwe klanten naar jou toe te laten komen, dan is het enige wat je hoeft te doen een mailtje sturen naar rimke@ikhelpjouonline.nl – en dan geef ik je met liefde je volledige investering terug.

 

HOE LANG HOUD IK TOEGANG TOT DE TRAINING?

Je krijgt lifetime toegang. Het enige wat je hoeft te doen is inloggen in de Ik help jou online Academie als je lessen van Continu klanten uit je website wilt volgen. De lessen staan dan op elk moment van de dag (en nacht) voor je klaar.  

 

KAN IK VOOR MIJN DEELNAME AAN DEZE TRAINING HET STAP-BUDGET GEBRUIKEN?

Op dit moment niet. Mogelijk komt deze mogelijkheid er in de toekomst wel, maar voor nu is het eigenlijk iets goeds dat je het STAP-budget hier niet voor kunt gebruiken. Ik weet niet of jij het gevoel herkent dat ik vaak heb als ik een (grote) investering in mijn bedrijf doe: een gevoel dat een mix vormt van nieuwsgierige verwachting naar wat het mij gaat brengen en lichte buikpijn omdat ik nog geen zekerheid heb over wat het mij gaat opleveren. Juist de mix van die twee maakt dat ik extra alert aan een training begin en erop gebrand ben er het maximale uit te halen.

Als jij gaat deelnemen aan Continu klanten uit je website, zie ik het liefste dat je eraan begint met de motivatie om jouw eigen geld dat je erin geïnvesteerd hebt minstens in tienvoud terug te verdienen. Wordt je training vergoed vanuit het STAP-budget, dan blijft 10 keer 0 euro nog steeds 0 euro. Maar heb je jouw deelname zelf betaald, dan is 10 keer 617 euro 6.170 euro. Waarschijnlijk zullen je resultaten (uitzonderingen daargelaten uiteraard) dus groter zijn als je deze investering met jouw eigen geld doet – en dat gun ik je van harte.

 

WANNEER BIED JE DEZE TRAINING WEER AAN? HET VOELT NU NIET ALS HET JUISTE MOMENT VOOR MIJ.

Mag ik je een wedervraag stellen? Wanneer is het wel ‘hét juiste moment’ voor jou? Heb je voor jezelf helder hoe ‘hét juiste moment’ er voor jou uitziet? En als je daar niet direct antwoord op weet, hoe lang heb je het al uitgesteld om serieus met het krijgen van meer klanten aan de slag te gaan? En hoeveel langer ben je bereid dit nog uit te stellen?

Je bedrijf laten groeien kun je goed vergelijken met allerlei levensbepalende stappen die je privé zet. Denk aan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen, een huisdier nemen, emigreren misschien wel. Het is maar zelden ‘hét perfecte moment’ om ervoor te gaan. Maar als je eenmaal helder hebt wat je heel graag wilt, dan kies je er toch voor om het te doen en maak je er een succes van. En dit is jouw kans om diezelfde keuze nu ook voor je bedrijf te maken. Ga jij je droom op pauze zetten of ga je er een succes van maken? Als je het nu niet doet, wanneer doe je het dan wel?

 

MELD JE VANDAAG AAN VOOR CONTINU KLANTEN UIT JE WEBSITE

 

SLECHTS 8 TERMIJNEN VAN 87 EURO

(INVESTEER VANDAAG SLECHTS 87 EURO EN START DIRECT)

OF BESPAAR BIJNA 100 EURO BIJ BETALING IN 1 KEER

Alle op deze pagina genoemde bedragen zijn exclusief BTW; de prijs inclusief BTW zie je als je je aanmeldt (met mogelijkheid om indien van toepassing de BTW te verleggen als je in het buitenland woont). Als jij je aanmeldt voor de training verklaar je ook dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden van Ik help jou online en dat je kennis hebt genomen van en akkoord gaat met de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld op deze pagina.

©  Continu klanten uit je website 2022. Alle rechten voorbehouden.

 

Privacyverklaring 

Algemene voorwaarden