Leer blogs schrijven die ervoor zorgen dat jij jouw mooie aanbod veel makkelijker én vaker verkoopt 

 

BLOGGEN OM JE BEDRIJF TE LATEN GROEIEN

Een online training met 5 workshops die samen jouw stappenplan vormen om door middel van bloggen (veel) meer nieuwe klanten aan te trekken 

 

Doe mee en je hebt aan het einde van de 5 workshops een concreet en compleet actieplan om door middel van jouw blogs (veel) meer mogelijke klanten naar jouw website te laten komen én (veel) meer mensen enthousiast te maken om jouw mooie aanbod te kopen.

Als jij je nu aanmeldt voor Bloggen om je bedrijf te laten groeien kun je meteen starten én mag je de volgende keer dat ik deze training weer live geef daar gratis aan meedoen. 

Dit is wat de ondernemers die Bloggen om je bedrijf te laten groeien al volgden over de training zeggen:

 

De echte reden waarom weinig mensen vanzelf klant bij je worden totdat jij slim gaat bloggen

Je kent ze vast wel: die ondernemers bij wie het lijkt alsof alles vanzelf gaat. Die, terwijl jij je afvraagt hoe jij meer nieuwe klanten naar jou toe laat komen, de ene aanmelding na de andere verkoop krijgen. Je hoofd kan al snel met je op de loop gaan en tegen je zeggen ‘dat er vast een luchtje zit aan het succes van anderen en ze het echte plaatje niet laten zien’.

Maar als die andere ondernemers tijd en aandacht geven aan hun website, dan is de kans groot dat zij wel degelijk iets doen dat jij over het hoofd hebt gezien (tot nu toe dan). Namelijk dat ze slimme blogs schrijven waarmee ze zichzelf bekendmaken bij meer mogelijke nieuwe klanten, plus zorgen dat meer mensen hun mooie aanbod willen kopen.

 

Ik ben Rimke en ik ben zo’n ondernemer die op deze manier als vanzelf klanten naar zich toe laat komen: door blogs te schrijven die goed scoren in Google en mij daardoor dagelijks bekendmaken bij nieuwe mensen die mijn aanbod goed kunnen gebruiken (mijn zogenaamde Google-proof blogs) – én óók een ander soort blogs: namelijk blogs die ervoor zorgen dat de lezers ervan meer interesse krijgen in mijn aanbod en daar (veel) sneller JA tegen zeggen. Deze laatste groep blogs noem ik mijn marketingblogs en zij zorgen ervoor dat ik op een makkelijke en niet-pusherige manier nieuwe klanten enthousiast maak om mijn trainingen te volgen.

 

Is het toeval dat dit zo goed voor mij werkt?

Nee. Als je echt goed oplet, zie je dat meer ondernemers die moeiteloos klanten naar hen toe laten komen zo werken – of ze dat nu net als ik door middel van hun blogs doen, of bijvoorbeeld door podcasts op te nemen of Instagram Stories te maken. Deze manier van waarde delen werkt namelijk, keer op keer. En ik gebruik het al sinds 2016 om meer nieuwe klanten te kunnen helpen met dat wat ik graag doe.

En ik gun het jou ook om op deze manier meer klanten volmondig ja te laten zeggen tegen jouw mooie aanbod!

 

Als jij lijkt op de meeste zelfstandig ondernemers die ik ken en die graag meer mensen willen helpen en meer impact willen maken, dan is het grootste obstakel dat je daarbij tegenhoudt die ene irritante ‘mug die in een warme zomernacht in je slaapkamer rond zoemt’-vraag:

 

Wat moet ik nou schrijven zodat mensen JA gaan zeggen tegen mijn mooie aanbod?

Kijk, we kunnen als ondernemers allemaal wel een stukje tekst schrijven, of we dat nou doen in de vorm van een blog, een post op social media, een mail of nog een andere vorm. Maar als het alleen maar leidt tot duimpjes, hartjes en hier en daar een complimentje – en geen klanten oplevert -, dan is dat frustrerend.

Het zorgt er niet alleen voor dat jij niet meer mensen kunt helpen met jouw mooie aanbod, het zorgt er misschien ook wel voor dat jij het plezier in het schrijven van teksten waarin jij waarde deelt kwijtraakt, of erger nog: dat je het vertrouwen kwijtraakt dat alle tijd en liefde die jij erin stopt ook echt de moeite waard is.

En dat zorgt ervoor dat zo veel ondernemers vast blijven zitten.

De angst om maanden of zelfs jaren van je kostbare tijd te verspillen aan iets dat misschien wel nooit voor je gaat werken. Waar je wel leuke reacties op krijgt, maar waar je geen nieuwe klanten mee aantrekt, of in elk geval niet het aantal waar je op gehoopt had toen je jouw bedrijf startte.

En dat is zó zonde – want je hoeft waarschijnlijk maar een paar dingen net even anders te gaan doen om wél de resultaten te zien die je wilt. Je bent als die gouddelver die telkens maar geen staafje goud vindt, maar wel heel dichtbij het punt is waar die goudstaven wél liggen. Je bent vlakbij het punt waarop mensen wél ja gaan zeggen tegen je aanbod, zeker als ze je nu al wel opmerken, ook al kopen ze je aanbod op dit moment nog niet.

 

En ik wil je graag helpen die JA wél te krijgen.

 

WAT BELANGRIJK IS OM JE TE REALISEREN:

Als jij niet op het netvlies van mensen brengt hoeveel jouw mooie aanbod hen kan brengen, dan sneeuw jij in deze drukke online tijd vol prikkels gemakkelijk onder.

En als je ondersneeuwt, worden mensen geen klant – zelfs niet als ze je aanbod eigenlijk heel goed kunnen gebruiken.

Ga maar eens na hoeveel informatie jij op een dag voorbij ziet komen, on- én offline, en hoeveel daarvan jij je aan het einde van de dag nog bewust herinnert.

Vaak is het gewoon te veel om allemaal echt te blijven hangen.

Dat ligt niet aan jou, dat ligt niet aan jouw mooie aanbod, het ligt aan iets waar jij je tot nu toe misschien helemaal niet bewust van bent geweest:

Als jij wilt dat mensen die jij kunt helpen jouw mooie aanbod gaan kopen, dan mag je dat aanbod actief op hun netvlies brengen en houden – niet op een pusherige manier (want dat werkt alleen maar averechts), maar door heel slim te bedenken over welke onderwerpen jij blogs schrijft en wat je daarin precies schrijft om het verlangen om jouw aanbod te kopen op een heel natuurlijke manier aan te wakkeren. Zodat de lezers van je blogs zonder dat jij verkooptrucjes uit hoeft te halen ja zeggen tegen dat wat jij hen aanbiedt.

Dat is wat ik al sinds 2016 in mijn blogs doe en dat er recent nog voor zorgde dat ik 21 deelnemers mocht verwelkomen in een betaalde masterclass die ik gaf. En nu wil ik jou er ook graag mee helpen!

 

Laat me je voorstellen aan:

BLOGGEN OM JE BEDRIJF TE LATEN GROEIEN

 

Een online training waarin wij samen volgens een bewezen methode in 5 stappen jouw plan gaan maken om door middel van jouw blogs (veel) meer nieuwe klanten aan te trekken.

=

Stap 1: Zo weten meer nieuwe klanten jou te vinden in Google – hoe schrijf je blogs waardoor er meer mogelijke klanten naar jouw website komen en met jou in contact willen komen en blijven

=

Stap 2: Van bloglezer naar klant van Z tot A – hoe jij in de omgekeerde volgorde mag denken ten opzichte van jouw bloglezers om hen enthousiast te maken jouw aanbod te kopen

=

Stap 3: Blogteksten die overtuigen – de 3 elementen waarmee je de lezers van jouw blogs overtuigt om ja te zeggen tegen jouw aanbod

=

Stap 4: Verspreiden en verkopen – hoe zorg je dat jouw blogs zo veel mogelijk mensen bereiken die interesse hebben in jouw aanbod en hoe verkoop je dat aanbod op een natuurlijke manier

=

Stap 5: Constant nieuwe klanten uit je website – de 5 ingrediënten waardoor je, met je blogs als basis, een constante stroom nieuwe klanten uit jouw website voort laat komen

 

Wat krijg je precies als je besluit om mee te doen aan Bloggen om je bedrijf te laten groeien?

Je krijgt in Bloggen om je bedrijf te laten groeien toegang tot 5 online workshops, waarin we aan de slag gaan met de thema’s die je hierboven ziet staan. Je krijgt in elke workshop concrete opdrachten om vorm te geven aan jouw mooie blogplannen, die je kunt uitwerken op het opdrachtenblad dat bij de workshops zit. 

Ook krijg je als extraatje de opnames van de online coachingssessies die ik had met de deelnemers die de training in mei 2022 live doorlopen hebben. Daar ga je zeker weten veel inspiratie uit halen voor het uitwerken van je eigen blogplannen. Bovendien krijg je als extra cadeautje bij je aanmelding gratis toegang tot de volgende keer dat ik deze training live geef. Dat betekent dat je nu meteen al kunt beginnen met stappen zetten én ook op een later moment alsnog live mee kunt doen aan Bloggen om je bedrijf te laten groeien. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Is Bloggen om je bedrijf te laten groeien een live training of een training die ik in mijn eigen tempo kan volgen?

Bloggen om je bedrijf te laten groeien is een online training waar je op elk moment dat je maar wilt mee kunt starten. Als je je aanmeldt kun je de training volledig op jouw eigen tijd en tempo volgen. Eén keer per jaar geef ik deze training ook live. Als jij je nu aanmeldt voor Bloggen om je bedrijf te laten groeien, krijg jij (gratis en dus als extraatje) ook een uitnodiging voor de eerstvolgende live-ronde van de training (meestal in het voorjaar). 

Wat kan ik verwachten nadat ik me aanmeld voor Bloggen om je bedrijf te laten groeien?

Als je jouw aanmelding hebt afgerond krijg je meteen een welkomstmail met alle informatie die jij nodig hebt om mee te kunnen doen aan Bloggen om je bedrijf te laten groeien. Ook ontvang je zodra ik je aanmelding gezien heb direct je inloggegevens voor de Ik help jou online Academie, de plek waar je de training volgt. 

Hoe lang houd ik toegang tot de training?

Je krijgt onbeperkte toegang tot de training, dus je kunt de lessen bekijken wanneer je maar wilt en zo vaak als je wilt. 

Ik heb al eens een blogtraining bij jou gevolgd, is deze training een aanvulling daarop?

Als je ook mijn blogtraining Schrijf blogs die klanten bereiken volgt of wel eens een gratis training over bloggen van mij bijgewoond hebt, dan heb je waarschijnlijk vooral veel van mij geleerd over hoe je blogs schrijft die goed scoren in Google. Dat is namelijk waar ik tot nu toe vooral trainingen over gegeven heb. Deze zogenaamde Google-proof blogs helpen je vooral om de bekendheid van je bedrijf te vergroten, de blogs die we in de Bloggen om je bedrijf te laten groeien-week gaan schrijven helpen je met name om meer klanten ja te laten zeggen tegen jouw mooie aanbod. Wat ik tijdens deze training met je ga delen, heb ik nog niet eerder in één van mijn andere trainingen gedeeld, dus je gaat er zeker (nieuwe) waarde uit halen.