Online training

30 Omzetgroeiers in 30 Dagen

 

 

Zeg eens eerlijk: Heb jij regelmatig een maand die niet zo loopt als jij je had voorgenomen?

R

Begin je steeds met prachtige plannen en grote doelen, maar ben je daar aan het eind van de maand vaak zo ver van verwijderd dat je inmiddels overweegt de lat maar wat lager te leggen? 

R

Neem je regelmatig gas terug omdat je merkt dat je niet precies weet welke marketing voor jou werkt of omdat je er (zogenaamd) geen tijd voor hebt? En zie je dat nu terug in je omzet?

R

Wil je jouw omzet een flinke boost geven, maar weet je niet zo goed hoe jij dat aanpakt?

R

Wil je méér dan weer op hetzelfde omzetniveau uitkomen als vorig jaar of hooguit een beetje daarboven?

Je omzet overkomt je niet, daar werk je naartoe 

De maand beginnen met mooie plannen en ambitieuze doelen, om dan gaandeweg de maand te besluiten dat minder ook wel goed is. Of aan het eind van de maand concluderen dat het weer niet was gelopen zoals ik in mijn hoofd had. Die periode heb ik ook gehad. Tot ik ontdekte dat meer omzet maken helemaal niets te maken heeft met twee keer zo hard werken. Dat het meer te maken heeft met jouw gedachten over wat wel en niet mogelijk is. Omdat maar een paar procent van de dingen die je doet bepaalt hoe hoog je omzet is. Dingen die niet veel tijd kosten, maar waarvoor je wel net even anders moet denken én doen, minder op de automatische piloot, en meer creatief en soms buiten je comfortzone. En soms ook gewoon iets moet doen waarvan je achteraf denkt: ‘Dit is zo simpel, waarom doe ik dit niet vaker?’

Meer omzet is meer vrijheid

Meer omzet is meer mensen helpen of blij maken

Tenminste, dat zijn mijn drijfveren om meer omzet te willen. Omdat het weerspiegelt dat ik dan meer mensen help. Maar ook omdat het meer vrijheid geeft om mijn leven zo in te richten als ik dat wil. Met meer rust en ontspanning. Meer mogelijkheden om te investeren in mijn groei, zodat ik mijn klanten nóg weer beter kan helpen. Meer geld om te besteden aan dingen die ik belangrijk vind, of dat nu een goed doel is of een etentje met mijn familie.

Sinds ik echt voel wat meer omzet voor mij betekent, wat het mogelijk maakt, sinds ik dat heel concreet heb gemaakt, leg ik de lat nooit meer lager. Voel ik echt een heel sterke drang om de stappen te zetten die dit mogelijk maken. Ook als ze nieuw, spannend of anders zijn dan wat ik eerder deed.

 

30 Omzetgroeiers in 30 Dagen

Ik ga jou helpen aan een plan om elke maand een mooie omzet te realiseren voor jouw bedrijf. Als je dat wilt, tenminste. in de training 30 Omzetgroeiers in 30 Dagen krijg je 30 dagen lang elke dag een video met een concrete tip om meer omzet te genereren. Bij elke tip krijg je een specifiek en eenvoudig uit te voeren plan van aanpak, dat je direct om kan zetten in actie.

 

“Leuk deze tip! Wij passen ’em al jaren toe en het is ten eerste heel leuk om te doen en levert op de tweede plaats echt boekingen op.”

Roos Zwager over 1 van de Omzetgroeitips

Eigenaar agriturismo Polmone

 

Wat voor omzetgroeitips mag je verwachten?

Laat ik duidelijk zijn: de tips zijn niet van het niveau ‘Start een Facebookpagina, plaats daar regelmatig berichten en er komen er vanzelf klanten naar je toe.’ Je krijgt goed uitgewerkte ideeën die direct of binnen een paar weken voor meer omzet kunnen zorgen. Het enige wat jij hoeft te doen is de omzetgroeitips die het beste bij jou en je aanbod passen uit te kiezen en snel om te zetten in actie.

De tips zijn verdeeld in vier categorieën:

LAAGHANGEND FRUIT

Zo simpel dat je je afvraagt waarom je er zelf niet aan gedacht hebt

BENUT BETER WAT AL WERKT

Doe meer met wat er al goed gaat, in plaats van telkens een nieuw wiel uit te vinden. 

DENK SLIMMER EN CREATIEVER

Als je uitgedaagd wordt om net wat slimmer en creatiever te denken, boek je betere resultaten. 

UIT JE COMFORTZONE

Ja, voor een paar van de Omzetgroeiers moet je buiten je comfortzone gaan. Laat je verrassen door de resultaten. 

Wat krijg je als je meedoet?

Als jij je aanmeldt voor 30 Omzetgroeiers in 30 Dagen krijg je meteen de eerste van 30 videolessen met daarin een concrete tip om jouw omzet te verhogen. Dertig dagen lang ontvang je elke dag een mail én video met de tip van die dag. Bovendien krijg je toegang tot de Facebookgroep die bij de training hoort. Daar stel je mij al jouw vragen over hoe jij de tips toepast voor jouw bedrijf.

Als je meedoet aan de training krijg je bovendien 30 dagen lang onbeperkt toegang tot de gehele Ik help jou online Academie, met trainingen over hoe jij meer bekendheid en meer klanten krijgt voor jouw bedrijf. Kijk voor meer daarover hieronder bij de bonussen.

 

 

“We zijn nu 6 dagen verder en er heeft net een klant gebeld naar aanleiding van het mailtje en ze heeft een afspraak gemaakt.”

Yvonne van Leeuwen over 1 van de Omzetgroeitips

Fotografe bij Animal Design Fotografie

 

JA, IK DOE MEE!

 

BONUS 1: HOE SCHRIJF JE EEN VERKOOPPAGINA DIE KLANTEN OPLEVERT?

In een bonusvideo bij deze training ga ik je precies laten zien hoe ik goede verkooppagina’s voor mijn website schrijf. Ik vertel je exact welke elementen ik in welke volgorde gebruik om nieuwe klanten aan te trekken. Ik ga je dat laten zien aan de hand van de verkooppagina’s op mijn website die het beste presteren. 

 

BONUS 2: 1 HELE MAAND TOEGANG TOT ALLE TRAININGEN IN DE IK HELP JOU ONLINE ACADEMIE

In de Ik help jou online Academie heb je een maand lang toegang tot al mijn trainingen, zoals Van 0 naar 1000 op Facebook, Scoren in Google in 2019, Scoren met nieuwsbrieven, Krijg klanten door jezelf te zijn, Opvallen met Instagram en meer. Je kunt deze trainingen een maand lang allemaal onbeperkt volgen, bovenop de lessen van 30 Omzetgroeiers in 30 Dagen. 

 

 

Welk resultaat mag je verwachten? 

Als jij serieus meedoet met 30 Omzetgroeiers, en dus ook actie onderneemt, mag je verwachten dat je omzet al snel een flinke boost krijgt. En dat je ook daarna een omzetgroei realiseert. De ervaring leert dat je deze training als je er actief mee aan de slag gaat makkelijk dubbel en dwars terugverdient. 

 

“Eentje van zes geboekt binnen de 24 uur….”

Yvonne Schnoor over 1 van de Omzetgroeitips

Eigenaar van de luxe B&B Cortijo El Sarmiento

BIJ WIE VOLG JE DEZE TRAINING?

Mijn naam is Rimke de Groot en ik ben online marketingcoach voor ondernemers die een grote passie hebben voor het helpen of blij maken van zo veel mogelijk klanten. Ik werk vooral met ondernemers die zichzelf van nature niet als een hele goede verkoper zien, maar wél graag veel klanten willen bereiken. Ik leer je om op de manier die bij jou past jouw mooie aanbod te verkopen. Ik heb hier inmiddels al meer dan 100 klanten mee mogen helpen. Mag ik jou hierin ook terzijde staan? 

 

VEELGESTELDE VRAGEN

Zijn alle tips voor mij toepasbaar?

Misschien wel, maar misschien ook niet. Bij voorbaat wil ik je al aanraden om gedurende de training 3 tot 5 van de 30 tips uit te kiezen waarmee je meteen al aan de slag gaat. Zet er daarnaast nog eens 5 tot 8 op je lijstje van ideeën waar je mogelijk de komende maanden iets mee gaat doen. Je valkuil zit namelijk eerder in te veel verschillende dingen tegelijk willen doen dan in focussen op een paar dingen. Als je vanuit de intentie meedoet dat je er minimaal 5 goede en bruikbare ideeën uit gaat halen, weet ik zeker dat je heel goede resultaten gaat boeken.

Hoe lang houd ik toegang tot de training?

De training is 90 dagen beschikbaar vanaf het moment dat jij je aanmeldt. 

Hoeveel tijd kost het om mee te doen aan de training?

De video’s die je dagelijks krijgt zullen telkens ongeveer 5 minuten duren. De ene tip zal wat meer uitwerking vragen dan de andere. Gemiddeld denk ik dat je ongeveer anderhalf uur per week bezig zult zijn met de training, waarbij je altijd voor jezelf een ander tempo aan kunt houden. Sowieso houd je 90 dagen toegang tot de video’s, dus je kunt je acties ook over een wat langere perioden verdelen.

Krijg ik alleen videolessen of ook begeleiding bij het uitwerken van de tips?

Bij deze training krijg je ook begeleiding van mij als jouw online marketingcoach. Ik ben daarvoor (doordeweeks) elke dag aanwezig in de Facebookgroep om al jouw vragen te beantwoorden en met je mee te denken over hoe jij de tips het beste kunt toepassen voor jouw bedrijf. Je mag daar alles over delen en vragen. 

× .